教育王國
標題: 9月會入讀牛頭角基顯。 [打印本頁]
作者: 峰仔媽咪 時間: 07-8-17 12:45 標題: 9月會入讀牛頭角基顯。
來緊9月峰峰會返牛頭角基顯,有無媽咪入來分享下 ???
作者: szkelly 時間: 07-8-20 10:17
我的兒子也是9月讀牛頭角基顯,請問你是第幾志願入這間小學?
作者: 峰仔媽咪 時間: 07-8-20 18:03
原文章由 szkelly 於 07-8-20 10:17 發表 
我的兒子也是9月讀牛頭角基顯,請問你是第幾志願入這間小學?
我係第一輪就選這間,其實,我舊年都睇左好幾間小學,反而最後決定選佢,(我係無参觀這間,全聽口啤,我格離屋幾個都係讀這間,不過都中學了),早兩個月前好在跟了今年選校既家長参觀,感覺ok,當然校舍比不上千禧校啦,但係校長,主任都答得幾好,唔會吹噓自己學校,我希望無選錯啦 !!! 咁你係第幾志願 ???
今個星期六家長會,你會到嗎 ??? 記得帶小朋友去呀。
作者: szkelly 時間: 07-8-21 12:35
我是第三志願入牛頭角基顯!第一志願是油塘基顯。之前選校時,也是聽此校的舊校友反應學校不錯,校風良好先放它在第三志願,以防不知派到不知名的學校!結果最後真的派到這間!因為油基離家近,也試過扣門卻不成功!不過牛基也是我的心儀之選!也就算了!只希望阿仔用心讀書!今個星期六家長會肯定會去,有機會瞭解的機會我不會錯過的。多謝提醒!我一定會帶小朋友去的!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |