教育王國

標題: 版主: 請教如何可將小學的topic放到「小學一覽」呢? [打印本頁]

作者: CSW    時間: 07-8-17 09:59     標題: 版主: 請教如何可將小學的topic放到「小學一覽」呢?

我想請問是否可以把「馬灣基慧小學」的topic放到「小學一覽」的「荃灣區」之內?
作者: CSW    時間: 07-8-17 17:34

版主, 版主, 你係邊呀....無人應既!!!!
作者: CSW    時間: 07-8-20 09:54

版主, 版主, 你係邊呀....
我究竟可以點做呢??

作者: jj825fung    時間: 07-8-20 17:05

我都想post 一D關心嘅小學上去呀,究竟可以點做呀?

點解版主唔應人嘅?
作者: 家熹媽咪    時間: 07-8-21 03:59

原文章由 jj825fung 於 07-8-20 17:05 發表
我都想post 一D關心嘅小學上去呀,究竟可以點做呀?

點解版主唔應人嘅?



不如你地常試PM版主丫 , 始終一日咁多個TOPIC , 版主好難睇得晒 ! 希望大家都可體諒一下 ! 你地將你地想歸類既小學名PM比版主/大臣/龍少 , 佢地會喺盡短既時間耐幫你地架喇 !
作者: jj825fung    時間: 07-8-21 09:29

OK, 我會試吓。
唔該晒,家熹媽咪
作者: CaCaBB    時間: 07-8-21 11:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jj825fung    時間: 07-8-21 12:32

咦!真係喎

版主,唔該將「漢華小學」放入港島東區內。

唔該晒
作者: yy02    時間: 07-8-21 12:50

原文章由 jj825fung 於 07-8-21 12:32 發表
咦!真係喎

版主,唔該將「漢華小學」放入港島東區內。

唔該晒


版主,

可唔可以加埋"東華三院王余家潔紀念小學"入去西貢區內呀
作者: CSW    時間: 07-8-21 13:13

我後來出到要按舉報制, 來傳訊比版主, 咁至幫我開左間學校既forum係小學一覽那邊...
不過, 都唔該版主....
作者: 家熹媽咪    時間: 07-8-21 15:00

請大家都留意返 !
如有TOPIC係唔對版既 ,
或者係想將某TOPIC歸類既 ?
怎至想推介某TOPIC既 ,
都可以將你地既意見PM 有關版主 , 大臣 , 或者ALON ,
如果開個TOPIC通知版主 ,
第一 , 該版既瀏覽量太大 ,
個topic好快就沉底 ,
第二 , 版主或管理員 ,
未必可以做到 , 每個topic都開嚟睇 ,
咁就會阻大家時間架喇 !
亦會令大家等到唔耐煩 .
但請留意 , 密因為想快D進行 ,
而用"舉報"制 ,
因為咁樣可能會令自己被誤以為係灠用 ,
繼而被警告或者凍結 !
某程度上 , 每個版主同網站管理員 ,
都希望盡量可以用最短既時間 ,
最妥善既解決方法去達到大家要求 !
不竟 , 我地都有自己既工作 ,
亦要照顧小朋友 ,
所以都希主大家能夠互相體諒 !

[ 本文章最後由 家熹媽咪 於 07-8-21 15:03 編輯 ]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5