教育王國
標題: 青衣主恩小學VS青衣村何澤芸小學 [打印本頁]
作者: easonkinki 時間: 07-8-16 18:38 標題: 青衣主恩小學VS青衣村何澤芸小學
青衣村何澤芸小學>>>
http://www.tyehcw.edu.hk/index.htm
青衣主恩小學>>>
www.tycy.edu.hk
邊間會好d?
我睇網址見何澤芸小學地方好大,環境好好,
但band1%計主恩會高D,但有d人又話何澤芸好d,
有無人知/媽咪的小朋友向呢2間讀緊,可唔可以發表下意見!
唔該晒~
作者: FFchan 時間: 07-8-17 01:10
主恩會程度高d,派位band 1 組別全級80人
今年青衣村何澤芸,派位band 1組別全級趺佐得60人
我不是兩所學校既學生,有d朋友家長講既
[ 本文章最後由 FFchan 於 07-8-17 01:12 編輯 ]
作者: 愛港士 時間: 07-8-17 22:27
主恩是幾年前由葵涌搬入青衣,歷史長一點。因升中派位機制已有改變,各校不能靠吃老本。再看多一年才知真成績!由於Banding要保密,各校可能不便在網頁上透露數字。
原文章由 FFchan 於 07-8-17 01:10 發表 
主恩會程度高d,派位band 1 組別全級80人
今年青衣村何澤芸,派位band 1組別全級趺佐得60人
我不是兩所學校既學生,有d朋友家長講既
作者: easonkinki 時間: 07-8-18 01:29
THX!
主恩係新校舍黎架?搬左幾多年呀?
作者: matai 時間: 07-8-22 20:22
原文章由 easonkinki 於 07-8-18 01:29 發表 
THX!
主恩係新校舍黎架?搬左幾多年呀?
聖公會主恩小學於2002年9月轉為全日制。而上午校則改名為聖公會青衣主恩小學,新校舍建於青衣長宏邨。
聖公會青衣主恩小學曾經在小六放榜後,發佈升中結果,但不知為何現在删除了,結果很好,好多人派band 1。
[ 本文章最後由 matai 於 07-8-22 20:27 編輯 ]
作者: USTstudent06 時間: 07-8-22 20:57
我細佬升中一就係讀主恩,差唔多全部都係第一志願,今年有五個入林護。
所以我覺得主恩係有保證。
作者: easonkinki 時間: 07-8-23 22:35
THX ALL!
咁世德同主恩比,邊間會好d,我知成績係世德好d但我聽有d家長話學校老師好小同家長溝通
作者: raulsing 時間: 07-8-25 17:51 標題: 主因學校
我是過來人(小兒在世德讀小學,今年畢業,終於脫離這間學校)
希望你們小心選擇,因為6年小學真是好重要.
我們在這裡的課堂學到的知識實際不多,真的要靠在外找額外課程
補充,否則一定不足夠.如果小朋友有特別天份,學校不會有特別培訓
.要靠家長和學生自己去努力.而且最激氣是老師經常請假(尤其在重要關頭的5,6年級時候)我對校長更加印象不好,自以為是,不聽家長意見,只愛face.最慘是不進取,經常話自己是青衣(名校)!!!!
好彩是靠學生及一班家長的付出.(當中有幾位老師是我們欣賞的)
以上是我的小小經驗和分享,請自行決定
***小兒慶幸靠自己努力入到心儀的中學.希望大家加油!!!
原文章由 easonkinki 於 07-8-23 22:35 硐表 
THX ALL!
咁世德同主恩比,邊間會好d,我知成績係世德好d但我聽有d家長話學校老師好小同家長溝通
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |