教育王國

標題: Admission for La Salle, DGJS, DPS [打印本頁]

作者: wideworld    時間: 07-8-16 16:41     標題: Admission for La Salle, DGJS, DPS

I remembered there are forum talking about the admission for the above schools. Any sucessful case that can share in here.
作者: 麟媽媽    時間: 07-8-16 16:49

你個係仔定女呢?
只是好奇...好少人又問男校又問女校的。
作者: 大頭蝦    時間: 07-8-16 17:52

原文章由 麟媽媽 於 07-8-16 16:49 發表
你個係仔定女呢?
只是好奇...好少人又問男校又問女校的。



我估佢想講 dbspd
作者: NeoMom    時間: 07-8-16 18:18

原文章由 麟媽媽 於 07-8-16 16:49 發表
你個係仔定女呢?
只是好奇...好少人又問男校又問女校的。


龍鳳胎
作者: Unclejt    時間: 07-8-16 21:12

入 La Salle 又有甚麼心得可言?
作者: 麟媽媽    時間: 07-8-16 23:11

對!單計分,25分入梗,20分抽籤,
最後機會50%大抽獎,要睇命水了。


原文章由 Unclejt 於 07-8-16 21:12 發表
入 La Salle 又有甚麼心得可言?

作者: wideworld    時間: 07-8-17 16:45

Thanks everyone! I would like to ask for the admission for year 2 or above. As I found some forum sharing about their happiness for having a chance for interview in those school, but cannot see any "update" information from them. You know it' s really hard to wait for a place in these famous school. And thus would like to see how lucky they are

原文章由 wideworld 於 07-8-16 16:41 發表
I remembered there are forum talking about the admission for the above schools. Any sucessful case that can share in here.

作者: jjd    時間: 07-8-18 08:41

NeoMom,
You are so clever!   Must be 龍鳳胎.


原文章由 NeoMom 於 07-8-16 18:18 發表


龍鳳胎





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5