教育王國

標題: 急問 --有無人知道“聖公會基樂小學”? [打印本頁]

作者: vickyywl    時間: 07-8-16 16:26     標題: 急問 --有無人知道“聖公會基樂小學”?

dear all , 有無人知道“聖公會基樂小學”? 間小學好嗎?

遙遙媽
作者: hermanpapa    時間: 07-8-16 16:28

not bad. but the campus is older than others. you can choose KLN bay Kei Lok.
作者: vickyywl    時間: 07-8-16 16:34

Hi Hermanpapa , I do thank you for your prompt reply ,do you know ?% for BANK1 of 2006.

遙遙媽


原文章由 hermanpapa 於 07-8-16 16:28 發表
not bad. but the campus is older than others. you can choose KLN bay Kei Lok.

作者: vickyywl    時間: 07-8-16 16:40


Dear  Hermanpapa ,would u pls tell  me the  chinese name of  KLN bay Kei Lok.

Thanks /遙遙媽

作者: hermanpapa    時間: 07-8-16 16:40

Sorry, I have no info.
原文章由 vickyywl 於 07-8-16 16:34 發表
Hi Hermanpapa , I do thank you for your prompt reply ,do you know ?% for BANK1 of 2006.

遙遙媽

作者: vickyywl    時間: 07-8-16 16:47

原文章由 hermanpapa 於 07-8-16 16:40 發表
Sorry, I have no info.


thank u Hermapapa !

遙遙媽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5