原文章由 hermanpapa 於 07-8-16 16:28 發表
not bad. but the campus is older than others. you can choose KLN bay Kei Lok.
|
原文章由 vickyywl 於 07-8-16 16:34 發表
Hi Hermanpapa , I do thank you for your prompt reply ,do you know ?% for BANK1 of 2006.
遙遙媽
! | 歡迎光臨 教育王國 (/) | Powered by Discuz! X1.5 |