教育王國

標題: 申請小一係咪一定要做 profile? [打印本頁]

作者: happy168    時間: 07-8-16 01:31     標題: 申請小一係咪一定要做 profile?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: emiluihk    時間: 07-8-16 10:39

早晨呀,

      睇吓你要叩既係邊類型既小學la,
私小&直資既話呢d 功夫就唔save 得...
至於津貼小學呢 , 有d 都會係睇interview
表現既 ... 最好就先打去 心儀學校問吓
作者: 010    時間: 07-8-16 12:21

除非你準備考私小直資,唔係都係留返叩門用多
當然有個別小學例外,因為教署規定校方唔可以收profile.
但大部份報熱學校家長一樣會照,部份學校一樣會無可奈可地收
雖然無人知佢地看唔看.

若叩門時,多數家長都會相信,有會比無交好,
我都認識一些家長唔係做好花巧的profile
清楚簡潔都一樣叩到儀學校,所以小朋友�家長表現都好重要

願神好好保守,為你的小朋友安排一間合適的好學校.
作者: lemontrees    時間: 07-8-20 11:34

No.
I don't know any school demand for portfoilo.
作者: 肥嘟媽    時間: 07-8-20 13:50

你可打去小學問
私校及直資通常都要
至於津校及官校,會在統一派位後叩門先用得著
以我來說,我沒幫囡囡考私校及直資
profolio在統一派位前才做好,影印的資料預備好,而有部份資料save在電腦,心諗真要叩門才print,好彩,最後都唔駛用
作者: happy168    時間: 07-8-20 22:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5