教育王國
標題: 我囝只得15分,應該點揀呢?(12區) [打印本頁]
作者: baby951104 時間: 07-8-15 11:38 標題: 我囝只得15分,應該點揀呢?(12區)
我囝只得15分,應該點揀呢?(12區)
我個仔只得適齡10分,宗教5分,你會點選華仁定St.JO呢?如果搬去12區有冇幫助入倒呢2間學校呢??
。請指教!
作者: emiluihk 時間: 07-8-15 11:49
咦你個唔係大仔呀 ?!
咁都要照去架 仔係呢個網無乜得揀
據我我知呢 15分係st. jo 1st round
都仲有changes 既 (我識有人試過),
但華仁就未必得
2nd round 就of course 兩者都睇彩數
叩門既話 , 最好因應番 1st round 既
選擇吧
不過, 兩者係截然不同既教學模式, 記
得要以小朋友本質而選擇... 入到名校
都未必係好事
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |