教育王國

標題: 我個係女,請問應選34 or 91網 (會搬遷) [打印本頁]

作者: chichingmama    時間: 07-8-14 21:29     標題: 我個係女,請問應選34 or 91網 (會搬遷)

請給予意見. 謝謝
作者: cheukue    時間: 07-8-14 22:47

Hi,本人不太清楚知道,34區是否同32區聯系咗,如果聯系咗就多
選擇.照我所知,34區有私校女拔小學和陳守仁直資,兩者好難考,
亦多人選擇,而91區沙田同時都不錯,因有很多選擇,e.g. 培僑,
沙呂,浸呂....所以確定清楚區域,再考咗.先搬未遲.希望給到你
一些簡單的意見.:




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5