教育王國
標題: 九龍灣聖若翰天主教小學 ? [打印本頁]
作者: ivyedmondkwok 時間: 07-8-14 14:01 標題: 九龍灣聖若翰天主教小學 ?
請問有無媽咪知道這間小學好唔好 ?
Thanks !
Ivy
作者: CandiceMaMi 時間: 07-8-15 15:14
me too! I want to know this school good or not good.
:
:
作者: katiekma 時間: 07-8-15 18:26
朋友仔讀緊, 傳统小學, 多功課。 在46綱好受歡迎,升英中成績理想。
作者: AhC 時間: 07-8-25 20:21
原文章由 katiekma 於 07-8-15 18:26 硐表 
朋友仔讀緊, 傳统小學, 多功課。 在46綱好受歡迎,升英中成績理想。
Really, this is a very good school. I like this school very much, too.
:
作者: fionlau123 時間: 07-8-25 22:51
我都想知
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |