教育王國
標題: 請問有冇家住大窩口, 而小朋友响"石鐘山小學"讀書呢? [打印本頁]
作者: chumachuma 時間: 07-8-14 12:48 標題: 請問有冇家住大窩口, 而小朋友响"石鐘山小學"讀書呢?
請問有冇人係家住大窩口, 而小朋友响荃灣海濱花園 "石鐘山小學"讀書架?
我想問係自己去叩門的, 還是統一派位的呢?
有冇校車到大窩口接學生架?
請指教, 謝謝!:)
作者: branma 時間: 07-8-14 21:45 標題: Hello !!
原文章由 chumachuma 於 07-8-14 12:48 發表 
請問有冇人係家住大窩口, 而小朋友响荃灣海濱花園 "石鐘山小學"讀書架?
我想問係自己去叩門的, 還是統一派位的呢?
有冇校車到大窩口接學生架?
請指教, 謝謝!:)
我仔仔今年讀石小小―架、我就住荃灣但亜仔放學後會坐校車到外婆家(大窩囗)、有校車到架、大窩囗富安樓或彭鴻璋幼稚園接學生架!!我係大抽奬時第―志願入架、越來越多人選石鐘山難入左好多、如果你係教友可能自行時已入到!! good luck!!
作者: chumachuma 時間: 07-8-15 12:15
branma,
謝謝回覆!
請問車程要幾耐架?
我個仔讀緊天主教幼稚園, 希望有d幫助啦!
請問你仔仔讀得開唔開心架? 功課多唔多架? 課程靈活嗎?
我做緊資料搜集, 謝謝!
原文章由 branma 於 07-8-14 21:45 發表 
我仔仔今年讀石小小―架、我就住荃灣但亜仔放學後會坐校車到外婆家(大窩囗)、有校車到架、大窩囗富安樓或彭鴻璋幼稚園接學生架!!我係大抽奬時第―志願入架、越來越多人選石鐘山難 ...
作者: branma 時間: 07-8-15 12:57
Reply you later, i out for lunch !!
作者: branma 時間: 07-8-15 14:31 標題: school bus !!
放學時間3:20p.m.、我地要3:50-55p.m.在大窩口接小朋友、車程約20分鐘,仲要計埋習隊呢。我仔仔今年九月先讀小─,未能回答内部野、你遲D再問過啦!以我所知石小係難入左,多人揀呀!!You can go to other SCS link look look !!
作者: chumachuma 時間: 07-9-13 11:38
branma
又係我呀!
你仔仔番學開心嘛?
可否分享一下你仔仔响石鐘山番學的情況呢?
你仔仔放學之後响石頭街落車, 校車準時嗎?
謝謝!
作者: branma 時間: 07-9-13 12:56 標題: enjoy the school life
原文章由 chumachuma 於 07-9-13 11:38 硐表 
branma
又係我呀!
你仔仔番學開心嘛?
可否分享一下你仔仔响石鐘山番學的情況呢?
你仔仔放學之後响石頭街落車, 校車準時嗎?
謝謝!
chumachuma:
hello !! my son feel very happy at school !!
The school bus is very well !! dont worry !!開學前有―次試搭服務(家長陪住)、自己可体會吓。
而新生週安排得好好、有高班姐姐哥哥帯入學校集隊、小息又特別安排留在hall吃小食,可譲他們認識吓同學。總之樣樣有人睇住・
今個星期正式上堂、亜仔毎日好開心,暫時無乜功課、有D在堂上巳完成,老師亦盡量keep起他們的習作(書包咪無咁重)
最令我満意係網上家課册更新得好快、毎日放學前我在網上巳得知當天有乜功課做(亜仔寫漏左都唔驚)
and they have spelling book for my son, let him spelling at home ( 石小好重視英文架)
i hope can help you, if U have any problem, pls tell me la!!
branma
作者: chumachuma 時間: 07-9-13 17:39
branma
多謝妳!
:)
作者: branma 時間: 07-9-13 21:21
原文章由 chumachuma 於 07-9-13 17:39 硐表 
branma
多謝妳!
:)
you are welcome
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |