教育王國
標題: 自行收生15的分入到馬灣基慧嗎? [打印本頁]
作者: simonkwong 時間: 07-8-14 00:11 標題: 自行收生15的分入到馬灣基慧嗎?
小兒今年k2,想找定資料,今年自行收生15的分入到馬灣基慧嗎?
作者: jk67jk 時間: 07-8-14 10:03
原文章由 simonkwong 於 07-8-14 00:11 發表 
小兒今年k2,想找定資料,今年自行收生15的分入到馬灣基慧嗎?
每年情況不同。 如你心儀此校﹐反正得15分好多時都是搏一搏,所以不妨也一搏。 第一輪計分及第二輪統一派位你都選她﹐萬一派不到時﹐叩門的成功機會比較高。
作者: CalvinMama 時間: 07-8-14 13:27
如果無記錯, 阿仔個同學今年都係15分自行入了馬灣基慧.
作者: simonkwong 時間: 07-8-14 15:10
原文章由 jk67jk 於 07-8-14 10:03 發表 
每年情況不同。 如你心儀此校﹐反正得15分好多時都是搏一搏,所以不妨也一搏。 第一輪計分及第二輪統一派位你都選她﹐萬一派不到時﹐叩門的成功機會比較高。
thank you very much
作者: mcheung 時間: 07-8-14 16:34
有朋友今年15分入左!!
原文章由 simonkwong 於 07-8-14 00:11 發表 
小兒今年k2,想找定資料,今年自行收生15的分入到馬灣基慧嗎?
作者: rhinegarden 時間: 07-8-14 16:58
原文章由 simonkwong 於 07-8-14 00:11 發表 
小兒今年k2,想找定資料,今年自行收生15的分入到馬灣基慧嗎?
小兒去年九月第一輪計分得十五分就fail
作者: rhinegarden 時間: 07-8-14 16:59
小兒去年九月第一輪計分得十五分就fail
作者: rhinegarden 時間: 07-8-14 17:00
小兒去年九月第一輪計分得十五分就fail
作者: rhinegarden 時間: 07-8-14 17:01
eat my words for three times
小兒去年九月第一輪計分得十五分就fail
作者: jk67jk 時間: 07-8-15 14:51
原文章由 rhinegarden 於 07-8-14 17:01 發表 
小兒去年九月第一輪計分得十五分就fail
得 15分 fail 間間學校都有架啦! 問題係, 佢第一輪取錄的學生中有冇人以 15 分入到。 15 分報邊間都係要靠少少運氣架!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |