教育王國

標題: 自行收生15的分入到馬灣基慧嗎? [打印本頁]

作者: simonkwong    時間: 07-8-14 00:11     標題: 自行收生15的分入到馬灣基慧嗎?

小兒今年k2,想找定資料,今年自行收生15的分入到馬灣基慧嗎?
作者: jk67jk    時間: 07-8-14 10:03

原文章由 simonkwong 於 07-8-14 00:11 發表
小兒今年k2,想找定資料,今年自行收生15的分入到馬灣基慧嗎?


每年情況不同。 如你心儀此校﹐反正得15分好多時都是搏一搏,所以不妨也一搏。 第一輪計分及第二輪統一派位你都選她﹐萬一派不到時﹐叩門的成功機會比較高。
作者: CalvinMama    時間: 07-8-14 13:27

如果無記錯, 阿仔個同學今年都係15分自行入了馬灣基慧.
作者: simonkwong    時間: 07-8-14 15:10

原文章由 jk67jk 於 07-8-14 10:03 發表


每年情況不同。 如你心儀此校﹐反正得15分好多時都是搏一搏,所以不妨也一搏。 第一輪計分及第二輪統一派位你都選她﹐萬一派不到時﹐叩門的成功機會比較高。

thank you very much
作者: mcheung    時間: 07-8-14 16:34

有朋友今年15分入左!!

原文章由 simonkwong 於 07-8-14 00:11 發表
小兒今年k2,想找定資料,今年自行收生15的分入到馬灣基慧嗎?

作者: rhinegarden    時間: 07-8-14 16:58

原文章由 simonkwong 於 07-8-14 00:11 發表
小兒今年k2,想找定資料,今年自行收生15的分入到馬灣基慧嗎?


小兒去年九月第一輪計分得十五分就fail
作者: rhinegarden    時間: 07-8-14 16:59

小兒去年九月第一輪計分得十五分就fail
作者: rhinegarden    時間: 07-8-14 17:00

小兒去年九月第一輪計分得十五分就fail
作者: rhinegarden    時間: 07-8-14 17:01

eat my words for three times

小兒去年九月第一輪計分得十五分就fail
作者: jk67jk    時間: 07-8-15 14:51

原文章由 rhinegarden 於 07-8-14 17:01 發表

小兒去年九月第一輪計分得十五分就fail  


得 15分 fail 間間學校都有架啦! 問題係, 佢第一輪取錄的學生中有冇人以 15 分入到。 15 分報邊間都係要靠少少運氣架!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5