教育王國

標題: 大埔賽馬會小學 [打印本頁]

作者: Belinda    時間: 07-8-13 16:45     標題: 大埔賽馬會小學

有無賽馬會小學家長可比d意見, 學校教得好嗎? 小朋友讀得開唔開心? 英文科係咪好d? 活動多嗎?

Thanks




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5