教育王國

標題: 請問「新小拔」與「男小拔」是否都係講緊同一間小學? [打印本頁]

作者: PaPa    時間: 07-8-13 09:42     標題: 請問「新小拔」與「男小拔」是否都係講緊同一間小學?

請問「新小拔」與「男小拔」是否都係講緊同一間小學?
作者: pumbaa    時間: 07-8-13 10:33

Yes, you're right.
作者: odelia_ho    時間: 07-8-13 10:43

因為舊間已經轉為DPS 是co-ed,有收女生.

原文章由 pumbaa 於 07-8-13 10:33 發表
Yes, you're right.

作者: 銘銘媽    時間: 07-8-13 10:55

而家拔萃而家共有三間小學, 一間係人都知, 就係小女拔啦, 不過小女拔轉左私立, 而有間新開既, 係直資既, 個名係男拔萃負屬小學(所謂男拔), 而以前既舊小男拔, 轉左名, 叫做拔萃小學, 而家連女生都收埋, 仲係政府資助, 不過你要留意, 小男拔就可以同男拔(中學)一條龍, 而小拔就無咗條龍, 仲要無埋聯校添, 只係得個名响, 所以你揀學校要小心, 睇清楚.
原文章由 PaPa 於 07-8-13 09:42 發表
請問「新小拔」與「男小拔」是否都係講緊同一間小學?

[ 本文章最後由 銘銘媽 於 07-8-13 11:00 編輯 ]
作者: cheque    時間: 07-8-13 17:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: G-Ma    時間: 07-8-13 17:52

始終係九龍塘同往積banding, 派位都唔會太差嘅.

原文章由 cheque 於 07-8-13 17:42 發表
拔萃小學雖然無聯系,但是唔差,唔好以為佢差,學生都勁架





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5