教育王國
標題: 九龍塘聖家小學好唔好? 小一筆試和面試考什麼? [打印本頁]
作者: jjku 時間: 07-8-10 23:15 標題: 九龍塘聖家小學好唔好? 小一筆試和面試考什麼?
請幫忙?

作者: vensusma 時間: 07-8-11 00:37
2006我囡只是考筆試, 沒有面試. 考中英數3科, 放心唔難的,
中文 : 配詞 e.g. ____ 學 答案: 上
英 : 俾個"波"既圖你寫番個字 答案: ball
數: 單位數+ / 一 &
未知數 e.g. 4 + ( ) = 9 答案: 5
唔知今年有無改變.
考完1or2個星期電話通知我去辦註冊手續.
不過最後我沒有入讀, 九龍塘聖家是一間好學校, 邵校長是一位很好的校長.
原文章由 jjku 於 07-8-10 23:15 發表 
請幫忙?
[ 本文章最後由 vensusma 於 07-8-11 00:55 編輯 ]
作者: jjku 時間: 07-8-12 21:48
vensusma
謝謝您的資料. 有沒有面試家長? 如有問什麼? 您最後去了那間學校呢?
Thanks!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |