教育王國

標題: 九龍塘聖家小學好唔好? 小一筆試和面試考什麼? [打印本頁]

作者: jjku    時間: 07-8-10 23:15     標題: 九龍塘聖家小學好唔好? 小一筆試和面試考什麼?

請幫忙?

作者: vensusma    時間: 07-8-11 00:37

2006我囡只是考筆試, 沒有面試.  考中英數3科, 放心唔難的,

中文 :  配詞   e.g. ____ 學    答案: 上      
英 :   俾個"波"既圖你寫番個字   答案:  ball
數:    單位數+ / 一  &
         未知數 e.g.  4 + (     ) = 9    答案: 5  

唔知今年有無改變.  

考完1or2個星期電話通知我去辦註冊手續.   
不過最後我沒有入讀, 九龍塘聖家是一間好學校, 邵校長是一位很好的校長.  

原文章由 jjku 於 07-8-10 23:15 發表
請幫忙?

[ 本文章最後由 vensusma 於 07-8-11 00:55 編輯 ]
作者: jjku    時間: 07-8-12 21:48

vensusma

謝謝您的資料. 有沒有面試家長?  如有問什麼?  您最後去了那間學校呢?

Thanks!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5