教育王國

標題: 元朗徐澤林小學 [打印本頁]

作者: Jean427    時間: 07-8-9 13:33     標題: 元朗徐澤林小學

各位媽咪, 您們好!

想問下元朗徐澤林小學多唔多功課做呢?壓力是否很大呢?

請多多指教...
作者: kittybebe    時間: 07-8-9 18:02

我都想知多d,因為我想同囡囡報呢一間!
有沒有徐澤林的家長可以發表一下呢?






歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5