教育王國
標題:
元朗徐澤林小學
[打印本頁]
作者:
Jean427
時間:
07-8-9 13:33
標題:
元朗徐澤林小學
各位媽咪, 您們好!
想問下元朗徐澤林小學多唔多功課做呢?壓力是否很大呢?
請多多指教...
作者:
kittybebe
時間:
07-8-9 18:02
我都想知多d,因為我想同囡囡報呢一間!
有沒有徐澤林的家長可以發表一下呢?
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5