教育王國

標題: 創憶學 [打印本頁]

作者: Leomummy    時間: 07-8-8 02:13     標題: 創憶學

有冇家長俾你個小朋友,參加過創憶學的課程效果如何值得嗎
作者: Leomummy    時間: 07-8-12 13:40

原文章由 Leomummy 於 07-8-8 02:13 發表
有冇家長俾你個小朋友,參加過創憶學的課程效果如何值得嗎

咦…﹗係咪冇人參加過咁有冇人聽過講座可否分享下
作者: 808280    時間: 07-8-12 17:13

Hi!

我昨日在荷里活廣場見到"創憶學"擺攤位,
我被一位sales請去聽講座.
他講到個小朋友只要學了創憶學的課程,
成績會進步.

但我老公話:一上去聽講座,實被硬銷課程.
而且所為記憶法其實是有關圖像記憶法g類.
就算上左課,都要個小朋友勤奮練習才有用.
如果個小朋友是懶人,樣樣要迫才肯做,對他
們的效果是不大的.

我聽後都係不去聽講座了.
作者: Leomummy    時間: 07-8-12 22:00

原文章由 808280 於 07-8-12 17:13 發表
Hi!

我昨日在荷里活廣場見到"創憶學"擺攤位,
我被一位sales請去聽講座.
他講到個小朋友只要學了創憶學的課程,
成績會進步.

但我老公話:一上去聽講座,實被硬銷課程.
而且所為記憶法其實是有關圖 ...

我個仔個Miss上過去聽講座,佢地就無hardsale,Miss諗住等個囡大小小,先幫佢報讀﹗Miss提議我去聽講座,所以我想睇下有無其他人試過?意見如何?
作者: Leomummy    時間: 07-8-26 01:55

仲有冇其他朋友可以幫忙提供資料或有關記憶學的課程
作者: lui    時間: 07-8-26 23:25

MY daughter is learning the chinese word there. for kid between 3-6. i found it useful. i mean i buy that recognising words is a form of memorization without analysis into detail. if you ask me if i will let her take the course at primary, i think i won't.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5