教育王國
標題: 創憶學 [打印本頁]
作者: Leomummy 時間: 07-8-8 02:13 標題: 創憶學
有冇家長俾你個小朋友,參加過創憶學的課程
效果如何
值得嗎


作者: Leomummy 時間: 07-8-12 13:40
原文章由 Leomummy 於 07-8-8 02:13 發表 
有冇家長俾你個小朋友,參加過創憶學的課程
效果如何
值得嗎

咦…﹗係咪冇人參加過
咁有冇人聽過講座
可否分享下
作者: 808280 時間: 07-8-12 17:13
Hi!
我昨日在荷里活廣場見到"創憶學"擺攤位,
我被一位sales請去聽講座.
他講到個小朋友只要學了創憶學的課程,
成績會進步.
但我老公話:一上去聽講座,實被硬銷課程.
而且所為記憶法其實是有關圖像記憶法g類.
就算上左課,都要個小朋友勤奮練習才有用.
如果個小朋友是懶人,樣樣要迫才肯做,對他
們的效果是不大的.
我聽後都係不去聽講座了.
作者: Leomummy 時間: 07-8-12 22:00
原文章由 808280 於 07-8-12 17:13 發表 
Hi!
我昨日在荷里活廣場見到"創憶學"擺攤位,
我被一位sales請去聽講座.
他講到個小朋友只要學了創憶學的課程,
成績會進步.
但我老公話:一上去聽講座,實被硬銷課程.
而且所為記憶法其實是有關圖 ...
我個仔個Miss上過去聽講座,佢地就無hardsale,Miss諗住等個囡大小小,先幫佢報讀﹗Miss提議我去聽講座,所以我想睇下有無其他人試過?意見如何?
作者: Leomummy 時間: 07-8-26 01:55
仲有冇其他朋友可以幫忙提供資料或有關記憶學的課程


作者: lui 時間: 07-8-26 23:25
MY daughter is learning the chinese word there. for kid between 3-6. i found it useful. i mean i buy that recognising words is a form of memorization without analysis into detail. if you ask me if i will let her take the course at primary, i think i won't.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |