教育王國
標題: 聖公會幼稚園多數會派邊間小學 [打印本頁]
作者: floweryuki 時間: 07-8-8 01:24 標題: 聖公會幼稚園多數會派邊間小學
有無人知????
作者: vanessamummy 時間: 07-8-8 19:49
原文章由 floweryuki 於 07-8-8 01:24 發表 
有無人知????
I heard that every 3-4 out of 10 are accepted by SPCC.
作者: floweryuki 時間: 07-8-8 23:54
其他學生會去邊多
作者: floweryuki 時間: 07-8-10 01:14 標題: 還有去邊間?
有人話會派基恩小學多.
考聖保羅男女小學其實機會好細唔知真定假...
作者: Unclejt 時間: 07-8-10 01:39
原文章由 floweryuki 於 07-8-10 01:14 發表 
有人話會派基恩小學多.
考聖保羅男女小學其實機會好細唔知真定假...
如果講政府派位,就唔關幼稚園事。 如果講考私立或直資小學,好似都唔多關幼稚園事。
Anyway, 孩子班上只有一位派去基恩,which was her first choice.
如果想知多D,點解唔直接問謝校長呢?
作者: floweryuki 時間: 07-8-10 16:05
好謝你, 問校長會唔會唔答呢?
作者: Unclejt 時間: 07-8-10 21:29
原文章由 floweryuki 於 07-8-10 16:05 發表 
好謝你, 問校長會唔會唔答呢?
點會呢?又唔係唔見得人,其實仲真係好好Tim。
作者: floweryuki 時間: 07-8-11 18:29
其實我都覺得這學校都好好, 但我怕佢地派得唔好, 因為我認識兩位家長考到都唔讀. 所以我怕佢地會派得唔好.
作者: Unclejt 時間: 07-8-11 22:57
原文章由 floweryuki 於 07-8-11 18:29 發表 
其實我都覺得這學校都好好, 但我怕佢地派得唔好, 因為我認識兩位家長考到都唔讀. 所以我怕佢地會派得唔好.



[ 本文章最後由 Unclejt 於 07-8-11 23:06 編輯 ]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |