教育王國

標題: 油塘小學家長站 - part 30 [打印本頁]

作者: 雪文    時間: 07-8-7 10:57     標題: 油塘小學家長站 - part 30

開新 part

Who is No. 1
作者: yw    時間: 07-8-7 11:01

Goood morning
作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 11:02


作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 11:04

YW: 我而家睇緊你借比我本泰國書.

原文章由 yw 於 07-8-7 11:01 發表
Goood morning

作者: funbabyhk    時間: 07-8-7 11:04

一早又唔開:tongue: '吼' 人地去做野先開新 part
作者: 雪文    時間: 07-8-7 11:06


原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 11:04 發表
一早又唔開:tongue: '吼' 人地去做野先開新 part

作者: funbabyhk    時間: 07-8-7 11:06

講笑 jet, 唔好嬲
(我一次都未試過 no.1)
作者: 雪文    時間: 07-8-7 11:06



原文章由 yw 於 07-8-7 11:01 發表
Goood morning

作者: 雪文    時間: 07-8-7 11:07

下次再努力

原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 11:06 發表
講笑 jet, 唔好嬲
(我一次都未試過 no.1)

作者: funbabyhk    時間: 07-8-7 11:09

katiema,
我都唔知係咪暑假比賽
教練只係話會選出精英出賽咋......
作者: hoganmama    時間: 07-8-7 11:10

Good morning
原文章由 雪文 於 07-8-7 11:07 發表
下次再努力

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 11:11

真係剛剛遇著啱啱, 我老公而家跟緊個job咁橋19/8交貨, 單工程做到如火如荼, 咁我地又14/8去旅行, 我地走左果幾日, 千祈唔好有乜野麻煩野走出黎呀, 如果唔係~~~~
所以我老公lee個星期都要ot, 要訂好晒/預備好晒d野比d伙計做, 所以我地應該會去到泰國用增值卡啦, 等佢d同事隨時打電話黎問, 我到而家仲未知茶會時間, 到時我會問埋旅行社d, 點樣飛線.
作者: hoganmama    時間: 07-8-7 11:13

Thailandfans個度有2間旅行社有得借sim card gar, 任何人都可以借gar
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 11:11 發表
真係剛剛遇著啱啱, 我老公而家跟緊個job咁橋19/8交貨, 單工程做到如火如荼, 咁我地又14/8去旅行, 我地走左果幾日, 千祈唔好有乜野麻煩野走出黎呀, 如果唔係~~~~
所以我老公lee個星期都要ot, 要訂好 ...

作者: hoganmama    時間: 07-8-7 11:20

你有無國際飛線漫遊? 要有先飛得gor wor


http://www.thailandfans.com/forum/viewtopic.php?t=44351&start=0
作者: yw    時間: 07-8-7 11:21

come,
係law, 問下導遊點攪會穩陣d!


[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 11:11 發表
真係剛剛遇著
作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 11:25

泰國sim card  yw已經借左比我啦, 我睇本書度教, 去到當地7-11(類似)買add value card(??)入code 就用得, 再唔識的話, 叫d職員/領隊/導遊幫我攪都得.

原文章由 hoganmama 於 07-8-7 11:13 發表
Thailandfans個度有2間旅行社有得借sim card gar, 任何人都可以借gar

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 11:28

以我記得我老公張卡有申請的.

原文章由 hoganmama 於 07-8-7 11:20 發表
你有無國際飛線漫遊? 要有先飛得gor wor


http://www.thailandfans.com/forum/viewtopic.php?t=44351&start=0

作者: katiekma    時間: 07-8-7 11:28

funbaby,

如果吾係暑假比賽, 應該o.k. 小朋友好快好番

原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 11:09 發表
katiema,
我都唔知係咪暑假比賽
教練只係話會選出精英出賽咋......

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 11:29

係呀, 其實我表弟係康泰做領隊架, 佢都係帶泰國/大陸團架, 不過佢成日唔係hk, 唔係咁易搵倒佢.

原文章由 yw 於 07-8-7 11:21 發表
come,
係law, 問下導遊點攪會穩陣d!


[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 11:11 發表
真係剛剛遇著

作者: hoganmama    時間: 07-8-7 11:32

咁你唔跟佢團
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 11:29 發表
係呀, 其實我表弟係康泰做領隊架, 佢都係帶泰國/大陸團架, 不過佢成日唔係hk, 唔係咁易搵倒佢.

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 11:35

我都有問過佢, 佢話公司唔會咁早比佢地知道自己帶邊團的, 多數係臨飛之前果幾日先編倒更出黎架!

原文章由 hoganmama 於 07-8-7 11:32 發表
咁你唔跟佢團  

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-8-7 11:39

好方便, 我上次都係7-11都買, 又平(泰幣199)又方便, 夠我咁多日打番hk....

原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 11:25 發表
泰國sim card  yw已經借左比我啦, 我睇本書度教, 去到當地7-11(類似)買add value card(??)入code 就用得, 再唔識的話, 叫d職員/領隊/導遊幫我攪都得.

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 11:46

咁我想問下個英文係咪叫~add value card~呀???? 自己入code容唔容易架????

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-7 11:39 發表
好方便, 我上次都係7-11都買, 又平(泰幣199)又方便, 夠我咁多日打番hk....

作者: 雪文    時間: 07-8-7 12:15

忙忙忙, 呢排都公私二忙
作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 12:21

我尋晚見到你係油塘mtr一路行一路講電話wor

原文章由 hoganmama 於 07-8-7 11:10 發表
Good morning

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 12:25

我可以幫你買coffee粉呀
你要買幾多包呀我26號機30號返

原文章由 雪文 於 07-8-7 12:15 發表
忙忙忙, 呢排都公私二忙

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 12:27

咁急你訂唔訂得切機票呀? 自由行定跟團?

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:25 發表
我可以幫你買coffee粉呀
你要買幾多包呀我26號機30號返

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 12:29

係包團
人地請我老公一家3口去的所以no pay


原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 12:27 發表
咁急你訂唔訂得切機票呀? 自由行定跟團?

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 12:38

嘩! 咁正??!??!?!?!?

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:29 發表
係包團
人地請我老公一家3口去的所以no pay

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 12:42

係呀,no pay的 本來話去4日,尋晚又改左去5日

原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 12:38 發表
嘩! 咁正??!??!?!?!?

作者: hoganmama    時間: 07-8-7 12:42

ar, ar, 講緊同我老公鬧交d, 無比人聽到ma
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:21 發表
我尋晚見到你係油塘mtr一路行一路講電話wor

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 12:44

咁又聽唔到,
做咩嘈交呀??

原文章由 hoganmama 於 07-8-7 12:42 發表
係ar, 係ar, 講緊同我老公鬧交d野, 無比人聽到ma   

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 12:45

去雲頂試試"手氣"囉?!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:42 發表
係呀,no pay的 本來話去4日,尋晚又改左去5日

作者: hoganmama    時間: 07-8-7 12:48

好小事黎gar, 為左食早餐問題, 佢話我錯仲發脾氣, 我一聽個, 失控同佢死過, 我唔認為要用個錯字黎形容lor, 所以我痴左
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:44 發表
咁又聽唔到,
做咩嘈交呀??

作者: hoganmama    時間: 07-8-7 12:49

你就好啦, 唔駛$有得去旅行, 邊個請你地去?
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 12:45 發表
去雲頂試試"手氣"囉?!!

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 12:49

我都唔知會去邊度: :
行程係點我一d都唔知啊
如果佢地去雲頂我咪又跟住去啦


原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 12:45 發表
去雲頂試試"手氣"囉?!!

作者: hoganmama    時間: 07-8-7 12:50

好彩聽唔到, 我爆晒粗ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:44 發表
咁又聽唔到,
做咩嘈交呀??

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 12:52

呢d情況好常見
都係小事來既,算啦佢唔講都講左啦,
由得佢啦

原文章由 hoganmama 於 07-8-7 12:48 發表
好小事黎gar, 為左食早餐問題, 佢話我錯仲發脾氣, 我一聽個“錯”字, 失控同佢死過, 我唔認為要用個錯字黎形容lor, 所以我痴左

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 12:53

老公朋友,佢有d錢既
我諗請曬我一家3日包食住什費要成萬

原文章由 hoganmama 於 07-8-7 12:49 發表
你就好啦, 唔駛$有得去旅行, 邊個請你地去?

作者: 雪文    時間: 07-8-7 12:53

唔該晒   我要二包可以嗎 ?  如太重就一包好啦.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:25 發表
我可以幫你買coffee粉呀
你要買幾多包呀我26號機30號返

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 12:55

咁激
但我見你無好嬲咁既樣wor


原文章由 hoganmama 於 07-8-7 12:50 發表
好彩聽唔到, 我爆晒粗ar  

作者: 雪文    時間: 07-8-7 12:55

嘩, 認識咁的朋友真係好啦, 羡慕C人啦

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:53 發表
老公朋友,佢有d錢既
我諗請曬我一家3日包食住什費要成萬

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 12:56

okok


原文章由 雪文 於 07-8-7 12:53 發表
唔該晒   我要二包可以嗎 ?  如太重就一包好啦.

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 12:57

不過我仲未請假

原文章由 雪文 於 07-8-7 12:55 發表
嘩, 認識咁的朋友真係好啦, 羡慕C人啦

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 12:58

夠鐘食飯先
作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 13:17

快d介紹你朋友比我識啦!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:53 發表
老公朋友,佢有d錢既
我諗請曬我一家3日包食住什費要成萬

作者: hoganmama    時間: 07-8-7 13:25

我都識wor
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 13:17 發表
快d介紹你朋友比我識啦!

作者: katiekma    時間: 07-8-7 13:54

介紹我织好 wor

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:53 發表
老公朋友,佢有d錢既
我諗請曬我一家3日包食住什費要成萬

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-8-7 14:02

唔記得叫"咩名", 好似叫"happy", 佢有2隻牌子, 我剩係講"sim card", 不過佢都唔係好明, 我咪show hk 張sim card比佢睇...
好容易, 跟住個小冊子做就得

原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 11:46 發表
咁我想問下個英文係咪叫~add value card~呀???? 自己入code容唔容易架????

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 14:02

剛剛食左多唔多掂的車仔麵.:-| :-| :-|
作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 14:05

你買新NO.的SIM CARD應該無乜問題, 而家我諗住用YW借比我張SIM CARD(想一早比電話NO人地, 同埋想將HK手提NO飛落張泰國SIM CARD度), 而買增值卡, 我估可能會煩D:-| .  


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-7 14:02 發表
唔記得叫"咩名", 好似叫"happy", 佢有2隻牌子, 我剩係講"sim card", 不過佢都唔係好明, 我咪show hk 張sim card比佢睇...
好容易, 跟住個小冊子做就得

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 14:14

請問你地有無訂開飛票, 請比個電話/E-MAIL ADD我去問問丫.

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 14:15




原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 13:17 發表
快d介紹你朋友比我識啦!

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 14:15

有機會有機會

原文章由 hoganmama 於 07-8-7 13:25 發表
我都識wor

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 14:16



[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-7 13:54 發表
介紹我
作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 14:17

sorry,我無

原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 14:14 發表
請問你地有無訂開平飛票, 請比個電話/E-MAIL ADD我去問問丫.

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 14:32

我HK老細打算九月尾飛澳洲10日, 到時FREE囉!


原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 14:17 發表
sorry,我無

作者: 雪文    時間: 07-8-7 14:42

訂機票 - 我都係揾康泰
(come,又可以自己簽卡)

原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 14:32 發表
我HK老細打算九月尾飛澳洲10日, 到時FREE囉!

作者: 雪文    時間: 07-8-7 14:43

哎........

有無觀塘區的文員職位介紹呀 ?  有朋友要揾工 .
作者: hermanpapa    時間: 07-8-7 14:46

no
作者: 雪文    時間: 07-8-7 14:58

hermanpapa,好耐無見

原文章由 hermanpapa 於 07-8-7 14:46 發表
no

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 15:02

我都上康泰個網到睇過, 不過唔係好識睇佢d code, 想問我表弟, 個電話又飛左去留言, 可能唔係hk.


原文章由 雪文 於 07-8-7 14:42 發表
訂機票 - 我都係揾康泰
(come,又可以自己簽卡)

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 15:03

叫佢上勞工處個網度睇下啦, 上次我睇過, 都有好多請人.


原文章由 雪文 於 07-8-7 14:43 發表
哎........

有無觀塘區的文員職位介紹呀 ?  有朋友要揾工 .

作者: katiekma    時間: 07-8-7 15:07

COME COME,

我女同學 MAMI開旅行社, 你買咩機票, 我吾知佢平吾平,你有需要我比電話你你格下價, 平先幫佢買

原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 14:14 發表
請問你地有無訂開平飛票, 請比個電話/E-MAIL ADD我去問問丫.

作者: funbabyhk    時間: 07-8-7 15:07

我食左 '小雨天' 窩仔米線
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 14:02 發表
剛剛食左多唔多掂的車仔麵.:-| :-| :-|

作者: funbabyhk    時間: 07-8-7 15:09

我公司請來請去都係請唔到人
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 15:03 發表
叫佢上勞工處個網度睇下啦, 上次我睇過, 都有好多請人.

作者: smalle    時間: 07-8-7 15:11

傾咗4頁...唔係好遲吧

原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:09 發表
我公司請來請去都係請唔到人

作者: 雪文    時間: 07-8-7 15:12

咁你俾機會佢去見嗎 ?

原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:09 發表
我公司請來請去都係請唔到人

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 15:12

好呀, 你比個電話我丫!
我都想問多幾間價錢, 去悉尼同年尾去LA架!

原文章由 katiekma 於 07-8-7 15:07 發表
COME COME,

我女同學 MAMI開旅行社, 你買咩機票, 我吾知佢平吾平,你有需要我比電話你你格下價, 平先幫佢買

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 15:14

你公司請乜野POST????

原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:09 發表
我公司請來請去都係請唔到人

作者: funbabyhk    時間: 07-8-7 15:14

我公司是請懂鞋類既 'Merchandiser'仲要上大陸工廠
原文章由 雪文 於 07-8-7 15:12 發表
咁你俾機會佢去見嗎 ?

作者: smalle    時間: 07-8-7 15:14

我用priceline ga.
http://travel.priceline.com.hk/chi/RetailAir/Select.aspx


原文章由 雪文 於 07-8-7 14:42 發表
訂機票 - 我都係揾康泰
(come,又可以自己簽卡)

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 15:17

狂OT?????? 我以前同學都做過, 最終都頂唔順唔做.

原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:14 發表
我公司是請懂鞋類既 'Merchandiser'仲要上大陸工廠

作者: funbabyhk    時間: 07-8-7 15:19

可能需要連續在大陸工廠幾日咁 lor
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 15:17 發表
狂OT?????? 我以前同學都做過, 最終都頂唔順唔做.

作者: 雪文    時間: 07-8-7 15:21

咁唔得啦, 佢有二個小朋友.

原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:19 發表
可能需要連續在大陸工廠幾日咁 lor

作者: 雪文    時間: 07-8-7 15:22

smalle,見到你.  好似係有D嘢要同你講的

但係諗來諗去, 諗唔起咩事

原文章由 smalle 於 07-8-7 15:11 發表
傾咗4頁...唔係好遲吧

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 15:29

SMALLE: 我剛剛睇過PRICELINE, 想問下點解同一間航空公司, 同一日出發, 回程, 有好個唔同的價錢??????

原文章由 smalle 於 07-8-7 15:14 發表
我用priceline ga.
http://travel.priceline.com.hk/chi/RetailAir/Select.aspx

作者: 雪文    時間: 07-8-7 15:30

今朝我老細叫我入房, 佢話個clerk 呢排忙咗好多, 有些嘢多咗好多功夫.

佢話叫我收返俾咗clerk做的事, 自己做返.

我話我無咩俾佢做呀 ?

我唔知係我老細感到我太得閑定係個clerk同老細講佢太忙呢 ?

總之我"則則"搏都係唔會收返
作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 15:30

有既話我都需要呀 唔該

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-7 14:43 發表
哎........

有無觀塘區的文員職位介紹呀 ?  有朋友要
作者: hoganmama    時間: 07-8-7 15:33

你咪玩la, 我都要ar, 我最想係Receptionist, 5days, 9:00-5:30官塘區, double pay, 14days annual leave
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 15:30 發表
有既話我都需要呀 唔該

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-7 14:43 發表
哎........

有無觀塘區的文員 ...

作者: smalle    時間: 07-8-7 15:33

pricline 係咁ga, 你睇啱價錢就要即買, 否則轉頭d價又唔同gala, 佢d票都係4圍"lam"回來.
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 15:29 發表
SMALLE: 我剛剛睇過PRICELINE, 想問下點解同一間航空公司, 同一日出發, 回程, 有好個唔同的價錢??????

作者: smalle    時間: 07-8-7 15:34

仲要有醫療津貼呀, 我今日睇咗$300醫生
原文章由 hoganmama 於 07-8-7 15:33 發表
你咪玩la, 我都要ar, 我最想係Receptionist, 5days, 9:00-5:30官塘區, double pay, 14days annual leave
  

作者: smalle    時間: 07-8-7 15:36

你要唔要吃活腦素??
原文章由 雪文 於 07-8-7 15:22 發表
smalle,見到你.  好似係有D嘢要同你講的

但係諗來諗去, 諗唔起咩事

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 15:37

我諗都幾辛苦


原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:14 發表
我公司是請懂鞋類既 'Merchandiser'仲要上大陸工廠

作者: hoganmama    時間: 07-8-7 15:37

原文章由 smalle 於 07-8-7 15:36 發表
你要唔要吃活腦素??

作者: hoganmama    時間: 07-8-7 15:38

做得merchandiser大部份都辛苦
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 15:37 發表
我諗都幾辛苦

作者: come爸嘩    時間: 07-8-7 15:38

原來係咁, 唔該晒!

雪文, SMALLE, KATIEMAMA~~~唔該晒你地先!!

原文章由 smalle 於 07-8-7 15:33 發表
pricline 係咁ga, 你睇啱價錢就要即買, 否則轉頭d價又唔同gala, 佢d票都係4圍"lam"回來.

作者: 雪文    時間: 07-8-7 15:38

Funfun,听到仔仔咁快無事, 可拆線啦真是安心.  唔好意思, 希望佢可以有機會入選足球隊, 做佢想做好耐的事.
作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 15:39

:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-7 15:30 發表
今朝我老細叫我入房, 佢話個clerk 呢排忙
作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 15:41

拿,呢份工就正啦,我最鐘意呢d工

原文章由 hoganmama 於 07-8-7 15:33 發表
你咪玩la, 我都要ar, 我最想係Receptionist, 5days, 9:00-5:30官塘區, double pay, 14days annual leave
  

作者: 雪文    時間: 07-8-7 15:42

記得啦

昨晚我第一次買咗你介紹的豬扒, 我買咗洋蔥味的, 好入味好鬆化.  
多謝報料.

原文章由 smalle 於 07-8-7 15:36 發表
你要唔要吃活腦素??

作者: hoganmama    時間: 07-8-7 15:42

where to buy?
原文章由 雪文 於 07-8-7 15:42 發表
記得啦

昨晚我第一次買咗你介紹的豬扒, 我買咗洋蔥味的, 好入味好鬆化.  
多謝報料.

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 15:42

agree,不過係我公司做就唔會啦,
起碼唔洗ot先啦

原文章由 hoganmama 於 07-8-7 15:38 發表
做得merchandiser大部份都辛苦

作者: hoganmama    時間: 07-8-7 15:43

dream work
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 15:41 發表
拿,呢份工就正啦,我最鐘意呢d工

作者: funbabyhk    時間: 07-8-7 15:47

邊樹唔舒服? (感冒 )
原文章由 smalle 於 07-8-7 15:34 發表
仲要有醫療津貼呀, 我今日睇咗$300醫生

作者: iloveyoub4    時間: 07-8-7 15:48

其實我e+呢份工都係好多人既dream work來架

1.唔洗學歷高只要有經驗
2.所有cert都唔會睇
3.5days+2日星期六永無ot
4.13個月糧+花紅(幾千)
5.好free只要做曬d野老細係唔理你的
6.人工都ok啦:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:

對一個c9仔來講好好lu

原文章由 hoganmama 於 07-8-7 15:43 發表
dream work

作者: funbabyhk    時間: 07-8-7 15:49

come,
唔記得問你, 上次是否成功可以 download games?
作者: 雪文    時間: 07-8-7 15:49

而家你哋份工都差唔多啦, 係 5.5 day 之嘛 ?

原文章由 hoganmama 於 07-8-7 15:43 發表
dream work

作者: 雪文    時間: 07-8-7 15:51

係呀,絶對 agree


原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 15:48 發表
其實我e+呢份工都係好多人既dream work來架

1.唔洗學歷高只要有經驗
2.所有cert都唔會睇
3.5days+2日星期六永無ot
4.13個月糧+花紅(幾千)
5.好fr ...

作者: 雪文    時間: 07-8-7 15:52

$300咁多, 睇專科嗎 ?

原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:47 發表
邊樹唔舒服? (感冒 )





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5