教育王國
標題: 油塘小學家長站 - part 30 [打印本頁]
作者: 雪文 時間: 07-8-7 10:57 標題: 油塘小學家長站 - part 30
開新 part
Who is No. 1
作者: yw 時間: 07-8-7 11:01
Goood morning
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 11:02

作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 11:04
YW: 我而家睇緊你借比我本泰國書.
原文章由 yw 於 07-8-7 11:01 發表 
Goood morning
作者: funbabyhk 時間: 07-8-7 11:04
一早又唔開:tongue: '吼' 人地去做野先開新 part 
作者: 雪文 時間: 07-8-7 11:06
原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 11:04 發表 
一早又唔開:tongue: '吼' 人地去做野先開新 part
作者: funbabyhk 時間: 07-8-7 11:06
講笑 jet, 唔好嬲
(我一次都未試過 no.1)
作者: 雪文 時間: 07-8-7 11:06
原文章由 yw 於 07-8-7 11:01 發表 
Goood morning
作者: 雪文 時間: 07-8-7 11:07
下次再努力
原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 11:06 發表 
講笑 jet, 唔好嬲
(我一次都未試過 no.1)
作者: funbabyhk 時間: 07-8-7 11:09
katiema,
我都唔知係咪暑假比賽
教練只係話會選出精英出賽咋......
作者: hoganmama 時間: 07-8-7 11:10
Good morning原文章由 雪文 於 07-8-7 11:07 發表 
下次再努力
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 11:11
真係剛剛遇著啱啱, 我老公而家跟緊個job咁橋19/8交貨, 單工程做到如火如荼, 咁我地又14/8去旅行, 我地走左果幾日, 千祈唔好有乜野麻煩野走出黎呀, 如果唔係~~~~
所以我老公lee個星期都要ot, 要訂好晒/預備好晒d野比d伙計做, 所以我地應該會去到泰國用增值卡啦, 等佢d同事隨時打電話黎問, 我到而家仲未知茶會時間, 到時我會問埋旅行社d人, 點樣飛線.
作者: hoganmama 時間: 07-8-7 11:13
Thailandfans個度有2間旅行社有得借sim card gar, 任何人都可以借gar原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 11:11 發表 
真係剛剛遇著啱啱, 我老公而家跟緊個job咁橋19/8交貨, 單工程做到如火如荼, 咁我地又14/8去旅行, 我地走左果幾日, 千祈唔好有乜野麻煩野走出黎呀, 如果唔係~~~~
所以我老公lee個星期都要ot, 要訂好 ...
作者: hoganmama 時間: 07-8-7 11:20
你有無國際飛線漫遊? 要有先飛得gor wor
http://www.thailandfans.com/forum/viewtopic.php?t=44351&start=0
作者: yw 時間: 07-8-7 11:21
come,
係law, 問下導遊點攪會穩陣d!
[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 11:11 發表 
真係剛剛遇著
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 11:25
泰國sim card yw已經借左比我啦, 我睇本書度教, 去到當地7-11(類似)買add value card(??)入code 就用得, 再唔識的話, 叫d職員/領隊/導遊幫我攪都得.
原文章由 hoganmama 於 07-8-7 11:13 發表 
Thailandfans個度有2間旅行社有得借sim card gar, 任何人都可以借gar
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 11:28
以我記得我老公張卡有申請的.
原文章由 hoganmama 於 07-8-7 11:20 發表 
你有無國際飛線漫遊? 要有先飛得gor wor
http://www.thailandfans.com/forum/viewtopic.php?t=44351&start=0
作者: katiekma 時間: 07-8-7 11:28
funbaby,
如果吾係暑假比賽, 應該o.k. 小朋友好快好番
原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 11:09 發表 
katiema,
我都唔知係咪暑假比賽
教練只係話會選出精英出賽咋......
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 11:29
係呀, 其實我表弟係康泰做領隊架, 佢都係帶泰國/大陸團架, 不過佢成日唔係hk, 唔係咁易搵倒佢.
原文章由 yw 於 07-8-7 11:21 發表 
come,
係law, 問下導遊點攪會穩陣d!
[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 11:11 發表 
真係剛剛遇著
作者: hoganmama 時間: 07-8-7 11:32
咁你唔跟佢團
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 11:29 發表 
係呀, 其實我表弟係康泰做領隊架, 佢都係帶泰國/大陸團架, 不過佢成日唔係hk, 唔係咁易搵倒佢.
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 11:35
我都有問過佢, 佢話公司唔會咁早比佢地知道自己帶邊團的, 多數係臨飛之前果幾日先編倒更出黎架!
原文章由 hoganmama 於 07-8-7 11:32 發表 
咁你唔跟佢團
作者: Jerry豬媽咪 時間: 07-8-7 11:39
好方便, 我上次都係7-11都買, 又平(泰幣199)又方便, 夠我咁多日打番hk....
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 11:25 發表 
泰國sim card yw已經借左比我啦, 我睇本書度教, 去到當地7-11(類似)買add value card(??)入code 就用得, 再唔識的話, 叫d職員/領隊/導遊幫我攪都得.
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 11:46
咁我想問下個英文係咪叫~add value card~呀???? 自己入code容唔容易架????
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-7 11:39 發表 
好方便, 我上次都係7-11都買, 又平(泰幣199)又方便, 夠我咁多日打番hk....
作者: 雪文 時間: 07-8-7 12:15
忙忙忙, 呢排都公私二忙
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 12:21
我尋晚見到你係油塘mtr一路行一路講電話wor
原文章由 hoganmama 於 07-8-7 11:10 發表 
Good morning
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 12:25
我可以幫你買coffee粉呀
你要買幾多包呀我26號機30號返
原文章由 雪文 於 07-8-7 12:15 發表 
忙忙忙, 呢排都公私二忙
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 12:27
咁急你訂唔訂得切機票呀? 自由行定跟團?
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:25 發表 
我可以幫你買coffee粉呀
你要買幾多包呀我26號機30號返
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 12:29
係包團
人地請我老公一家3口去的所以no pay
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 12:27 發表 
咁急你訂唔訂得切機票呀? 自由行定跟團?
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 12:38
嘩! 咁正??!??!?!?!?
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:29 發表 
係包團
人地請我老公一家3口去的所以no pay
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 12:42
係呀,no pay的
本來話去4日,尋晚又改左去5日
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 12:38 發表 
嘩! 咁正??!??!?!?!?
作者: hoganmama 時間: 07-8-7 12:42
係ar, 係ar, 講緊同我老公鬧交d野, 無比人聽到ma
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:21 發表 
我尋晚見到你係油塘mtr一路行一路講電話wor
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 12:44
咁又聽唔到,
做咩嘈交呀??
原文章由 hoganmama 於 07-8-7 12:42 發表 
係ar, 係ar, 講緊同我老公鬧交d野, 無比人聽到ma
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 12:45
去雲頂試試"手氣"囉?!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:42 發表 
係呀,no pay的
本來話去4日,尋晚又改左去5日
作者: hoganmama 時間: 07-8-7 12:48
好小事黎gar, 為左食早餐問題, 佢話我錯仲發脾氣, 我一聽個“錯”字, 失控同佢死過, 我唔認為要用個錯字黎形容lor, 所以我痴左
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:44 發表 
咁又聽唔到,
做咩嘈交呀??
作者: hoganmama 時間: 07-8-7 12:49
你就好啦, 唔駛$有得去旅行, 邊個請你地去?原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 12:45 發表 
去雲頂試試"手氣"囉?!!
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 12:49
我都唔知會去邊度
:
:
行程係點我一d都唔知啊
如果佢地去雲頂我咪又跟住去啦
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 12:45 發表 
去雲頂試試"手氣"囉?!!
作者: hoganmama 時間: 07-8-7 12:50
好彩聽唔到, 我爆晒粗ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:44 發表 
咁又聽唔到,
做咩嘈交呀??
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 12:52
呢d情況好常見
都係小事來既,算啦佢唔講都講左啦,
由得佢啦
原文章由 hoganmama 於 07-8-7 12:48 發表 
好小事黎gar, 為左食早餐問題, 佢話我錯仲發脾氣, 我一聽個“錯”字, 失控同佢死過, 我唔認為要用個錯字黎形容lor, 所以我痴左
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 12:53
老公朋友,佢有d錢既
我諗請曬我一家3日包食住什費要成萬
原文章由 hoganmama 於 07-8-7 12:49 發表 
你就好啦, 唔駛$有得去旅行, 邊個請你地去?
作者: 雪文 時間: 07-8-7 12:53
唔該晒
我要二包可以嗎 ? 如太重就一包好啦.
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:25 發表 
我可以幫你買coffee粉呀
你要買幾多包呀我26號機30號返
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 12:55
咁激
但我見你無好嬲咁既樣wor
原文章由 hoganmama 於 07-8-7 12:50 發表 
好彩聽唔到, 我爆晒粗ar
作者: 雪文 時間: 07-8-7 12:55
嘩, 認識咁的朋友真係好啦, 羡慕C人啦
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:53 發表 
老公朋友,佢有d錢既
我諗請曬我一家3日包食住什費要成萬
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 12:56
okok
原文章由 雪文 於 07-8-7 12:53 發表 
唔該晒
我要二包可以嗎 ? 如太重就一包好啦.
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 12:57
不過我仲未請假
原文章由 雪文 於 07-8-7 12:55 發表 
嘩, 認識咁的朋友真係好啦, 羡慕C人啦
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 12:58
夠鐘食飯先

作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 13:17
快d介紹你朋友比我識啦!
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:53 發表 
老公朋友,佢有d錢既
我諗請曬我一家3日包食住什費要成萬
作者: hoganmama 時間: 07-8-7 13:25
我都識wor原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 13:17 發表 
快d介紹你朋友比我識啦!
作者: katiekma 時間: 07-8-7 13:54
介紹我织好 wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 12:53 發表 
老公朋友,佢有d錢既
我諗請曬我一家3日包食住什費要成萬
作者: Jerry豬媽咪 時間: 07-8-7 14:02
唔記得叫"咩名", 好似叫"happy", 佢有2隻牌子, 我剩係講"sim card", 不過佢都唔係好明, 我咪show hk 張sim card比佢睇...
好容易, 跟住個小冊子做就得
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 11:46 發表 
咁我想問下個英文係咪叫~add value card~呀???? 自己入code容唔容易架????
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 14:02
剛剛食左多唔多掂的車仔麵.:-| :-| :-|
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 14:05
你買新NO.的SIM CARD應該無乜問題, 而家我諗住用YW借比我張SIM CARD(想一早比電話NO人地, 同埋想將HK手提NO飛落張泰國SIM CARD度), 而買增值卡, 我估可能會煩D:-| .
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-7 14:02 發表 
唔記得叫"咩名", 好似叫"happy", 佢有2隻牌子, 我剩係講"sim card", 不過佢都唔係好明, 我咪show hk 張sim card比佢睇...
好容易, 跟住個小冊子做就得
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 14:14
請問你地有無訂開平飛票, 請比個電話/E-MAIL ADD我去問問丫.

作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 14:15
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 13:17 發表 
快d介紹你朋友比我識啦!
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 14:15
有機會有機會
原文章由 hoganmama 於 07-8-7 13:25 發表 
我都識wor
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 14:16
[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-7 13:54 發表 
介紹我
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 14:17
sorry,我無
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 14:14 發表 
請問你地有無訂開平飛票, 請比個電話/E-MAIL ADD我去問問丫.
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 14:32
我HK老細打算九月尾飛澳洲10日, 到時FREE囉!
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 14:17 發表 
sorry,我無
作者: 雪文 時間: 07-8-7 14:42
訂機票 - 我都係揾康泰
(come,又可以自己簽卡)
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 14:32 發表 
我HK老細打算九月尾飛澳洲10日, 到時FREE囉!
作者: 雪文 時間: 07-8-7 14:43
哎........
有無觀塘區的文員職位介紹呀 ? 有朋友要揾工 .
作者: hermanpapa 時間: 07-8-7 14:46
no
作者: 雪文 時間: 07-8-7 14:58
hermanpapa,好耐無見
原文章由 hermanpapa 於 07-8-7 14:46 發表 
no
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 15:02
我都上康泰個網到睇過, 不過唔係好識睇佢d code, 想問我表弟, 個電話又飛左去留言, 可能唔係hk.
原文章由 雪文 於 07-8-7 14:42 發表 
訂機票 - 我都係揾康泰
(come,又可以自己簽卡)
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 15:03
叫佢上勞工處個網度睇下啦, 上次我睇過, 都有好多請人.
原文章由 雪文 於 07-8-7 14:43 發表 
哎........
有無觀塘區的文員職位介紹呀 ? 有朋友要揾工 .
作者: katiekma 時間: 07-8-7 15:07
COME COME,
我女同學 MAMI開旅行社, 你買咩機票, 我吾知佢平吾平,你有需要我比電話你你格下價, 平先幫佢買
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 14:14 發表 
請問你地有無訂開平飛票, 請比個電話/E-MAIL ADD我去問問丫.
作者: funbabyhk 時間: 07-8-7 15:07
我食左 '小雨天' 窩仔米線
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 14:02 發表 
剛剛食左多唔多掂的車仔麵.:-| :-| :-|
作者: funbabyhk 時間: 07-8-7 15:09
我公司請來請去都係請唔到人
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 15:03 發表 
叫佢上勞工處個網度睇下啦, 上次我睇過, 都有好多請人.
作者: smalle 時間: 07-8-7 15:11
傾咗4頁...唔係好遲吧
原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:09 發表 
我公司請來請去都係請唔到人
作者: 雪文 時間: 07-8-7 15:12
咁你俾機會佢去見嗎 ?
原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:09 發表 
我公司請來請去都係請唔到人
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 15:12
好呀, 你比個電話我丫!
我都想問多幾間價錢, 去悉尼同年尾去LA架!
原文章由 katiekma 於 07-8-7 15:07 發表 
COME COME,
我女同學 MAMI開旅行社, 你買咩機票, 我吾知佢平吾平,你有需要我比電話你你格下價, 平先幫佢買
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 15:14
你公司請乜野POST????
原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:09 發表 
我公司請來請去都係請唔到人
作者: funbabyhk 時間: 07-8-7 15:14
我公司是請懂鞋類既 'Merchandiser'仲要上大陸工廠
原文章由 雪文 於 07-8-7 15:12 發表 
咁你俾機會佢去見嗎 ?
作者: smalle 時間: 07-8-7 15:14
我用priceline ga.
http://travel.priceline.com.hk/chi/RetailAir/Select.aspx
原文章由 雪文 於 07-8-7 14:42 發表 
訂機票 - 我都係揾康泰
(come,又可以自己簽卡)
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 15:17
狂OT?????? 我以前同學都做過, 最終都頂唔順唔做.
原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:14 發表 
我公司是請懂鞋類既 'Merchandiser'仲要上大陸工廠
作者: funbabyhk 時間: 07-8-7 15:19
可能需要連續在大陸工廠幾日咁 lor
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 15:17 發表 
狂OT?????? 我以前同學都做過, 最終都頂唔順唔做.
作者: 雪文 時間: 07-8-7 15:21
咁唔得啦, 佢有二個小朋友.
原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:19 發表 
可能需要連續在大陸工廠幾日咁 lor
作者: 雪文 時間: 07-8-7 15:22
smalle,見到你. 好似係有D嘢要同你講的
但係諗來諗去, 諗唔起咩事
原文章由 smalle 於 07-8-7 15:11 發表 
傾咗4頁...唔係好遲吧
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 15:29
SMALLE: 我剛剛睇過PRICELINE, 想問下點解同一間航空公司, 同一日出發, 回程, 有好個唔同的價錢??????
原文章由 smalle 於 07-8-7 15:14 發表 
我用priceline ga.
http://travel.priceline.com.hk/chi/RetailAir/Select.aspx
作者: 雪文 時間: 07-8-7 15:30
今朝我老細叫我入房, 佢話個clerk 呢排忙咗好多, 有些嘢多咗好多功夫.
佢話叫我收返俾咗clerk做的事, 自己做返.
我話我無咩俾佢做呀 ?
我唔知係我老細感到我太得閑定係個clerk同老細講佢太忙呢 ?
總之我"則則"搏都係唔會收返
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 15:30
有既話我都需要呀
唔該
[quote]原文章由 雪文 於 07-8-7 14:43 發表 
哎........
有無觀塘區的文員職位介紹呀 ? 有朋友要
作者: hoganmama 時間: 07-8-7 15:33
你咪玩la, 我都要ar, 我最想係Receptionist, 5days, 9:00-5:30官塘區, double pay, 14days annual leave

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 15:30 發表 
有既話我都需要呀
唔該
[quote]原文章由 雪文 於 07-8-7 14:43 發表 
哎........
有無觀塘區的文員 ...
作者: smalle 時間: 07-8-7 15:33
pricline 係咁ga, 你睇啱價錢就要即買, 否則轉頭d價又唔同gala, 佢d票都係4圍"lam"回來.
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 15:29 發表 
SMALLE: 我剛剛睇過PRICELINE, 想問下點解同一間航空公司, 同一日出發, 回程, 有好個唔同的價錢??????
作者: smalle 時間: 07-8-7 15:34
仲要有醫療津貼呀, 我今日睇咗$300醫生
原文章由 hoganmama 於 07-8-7 15:33 發表 
你咪玩la, 我都要ar, 我最想係Receptionist, 5days, 9:00-5:30官塘區, double pay, 14days annual leave
作者: smalle 時間: 07-8-7 15:36
你要唔要吃活腦素??
原文章由 雪文 於 07-8-7 15:22 發表 
smalle,見到你. 好似係有D嘢要同你講的
但係諗來諗去, 諗唔起咩事
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 15:37
我諗都幾辛苦
原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:14 發表 
我公司是請懂鞋類既 'Merchandiser'仲要上大陸工廠
作者: hoganmama 時間: 07-8-7 15:37

原文章由 smalle 於 07-8-7 15:36 發表 
你要唔要吃活腦素??
作者: hoganmama 時間: 07-8-7 15:38
做得merchandiser大部份都辛苦原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 15:37 發表 
我諗都幾辛苦
作者: come爸嘩 時間: 07-8-7 15:38
原來係咁, 唔該晒!
雪文, SMALLE, KATIEMAMA~~~唔該晒你地先!!
原文章由 smalle 於 07-8-7 15:33 發表 
pricline 係咁ga, 你睇啱價錢就要即買, 否則轉頭d價又唔同gala, 佢d票都係4圍"lam"回來.
作者: 雪文 時間: 07-8-7 15:38
Funfun,听到仔仔咁快無事, 可拆線啦真是安心. 唔好意思, 希望佢可以有機會入選足球隊, 做佢想做好耐的事.
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 15:39
:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
[quote]原文章由 雪文 於 07-8-7 15:30 發表 
今朝我老細叫我入房, 佢話個clerk 呢排忙
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 15:41
拿,呢份工就正啦,我最鐘意呢d工
原文章由 hoganmama 於 07-8-7 15:33 發表 
你咪玩la, 我都要ar, 我最想係Receptionist, 5days, 9:00-5:30官塘區, double pay, 14days annual leave
作者: 雪文 時間: 07-8-7 15:42
記得啦
昨晚我第一次買咗你介紹的豬扒, 我買咗洋蔥味的, 好入味好鬆化.
多謝報料.
原文章由 smalle 於 07-8-7 15:36 發表 
你要唔要吃活腦素??
作者: hoganmama 時間: 07-8-7 15:42
where to buy?原文章由 雪文 於 07-8-7 15:42 發表 
記得啦
昨晚我第一次買咗你介紹的豬扒, 我買咗洋蔥味的, 好入味好鬆化.
多謝報料.
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 15:42
agree,不過係我公司做就唔會啦,
起碼唔洗ot先啦
原文章由 hoganmama 於 07-8-7 15:38 發表 
做得merchandiser大部份都辛苦
作者: hoganmama 時間: 07-8-7 15:43
dream work原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 15:41 發表 
拿,呢份工就正啦,我最鐘意呢d工
作者: funbabyhk 時間: 07-8-7 15:47
邊樹唔舒服? (感冒
)
原文章由 smalle 於 07-8-7 15:34 發表 
仲要有醫療津貼呀, 我今日睇咗$300醫生
作者: iloveyoub4 時間: 07-8-7 15:48
其實我e+呢份工都係好多人既dream work來架
1.唔洗學歷高只要有經驗
2.所有cert都唔會睇
3.5days+2日星期六永無ot
4.13個月糧+花紅(幾千)
5.好free只要做曬d野老細係唔理你的
6.人工都ok啦:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:
對一個c9仔來講好好lu
原文章由 hoganmama 於 07-8-7 15:43 發表 
dream work
作者: funbabyhk 時間: 07-8-7 15:49
come,
唔記得問你, 上次是否成功可以 download games?
作者: 雪文 時間: 07-8-7 15:49
而家你哋份工都差唔多啦, 係 5.5 day 之嘛 ?
原文章由 hoganmama 於 07-8-7 15:43 發表 
dream work
作者: 雪文 時間: 07-8-7 15:51
係呀,絶對 agree
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 15:48 發表 
其實我e+呢份工都係好多人既dream work來架
1.唔洗學歷高只要有經驗
2.所有cert都唔會睇
3.5days+2日星期六永無ot
4.13個月糧+花紅(幾千)
5.好fr ...
作者: 雪文 時間: 07-8-7 15:52
$300咁多, 睇專科嗎 ?
原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:47 發表 
邊樹唔舒服? (感冒
)
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |