教育王國
標題: 優才vs 資優 [打印本頁]
作者: manming3 時間: 07-8-5 13:11 標題: 優才vs 資優
各位家長,
請問有冇資優兒童讀緊優才, 表現如何?

作者: hui1206 時間: 07-8-5 13:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manming3 時間: 07-8-5 13:34
多謝你的回覆!
係呀, 私囡囡 已經interview, 但唔知學校收唔收, 仲等緊結果. 請問你當初報優才, 係唔係因為小朋友係資優呢? 其實我住緊港島區, 學校距離都幾遠, 所以想知優才是否真的適合資優兒.

作者: hui1206 時間: 07-8-5 14:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manming3 時間: 07-8-5 14:33
我希望囡囡會有機會讀到優才啦
作者: hui1206 時間: 07-8-5 14:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hui1206 時間: 07-8-5 14:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hui1206 時間: 07-8-5 15:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manming3 時間: 07-8-5 16:48
真係非常感激你的回覆! 請問你囝囝讀緊幾年班, 他喜歡上學嗎? 其實我祗希望小朋友可以開心, 健康快樂!
作者: hui1206 時間: 07-8-5 17:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hui1206 時間: 07-8-5 17:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hui1206 時間: 07-8-5 17:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hui1206 時間: 07-8-5 18:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 芷鍛 時間: 07-8-5 23:22
我都係好想囡囡入讀優才,仲有約20日便知結果,好緊張,好緊張...原文章由 manming3 於 07-8-5 14:33 發表 
我希望囡囡會有機會讀到優才啦
作者: kaka皇后 時間: 07-8-5 23:45
芷鍛
我同你一樣都係好緊張......
重就成日諗如果衰左我應該點做好???? 所以我都會在這20日裏作好心理準備,去迎接跟住黎的挑戰!!!!
原文章由 芷鍛 於 07-8-5 23:22 發表 
我都係好想囡囡入讀優才,仲有約20日便知結果,好緊張,好緊張...
作者: 芷鍛 時間: 07-8-5 23:50
me too!!
原文章由 kaka皇后 於 07-8-5 23:45 發表 
芷鍛
我同你一樣都係好緊張......
重就成日諗如果衰左我應該點做好???? 所以我都會在這20日裏作好心理準備,去迎接跟住黎的挑戰!!!!
作者: 中天英 時間: 07-8-6 01:14
原文章由 manming3 於 07-8-5 16:48 發表 
真係非常感激你的回覆! 請問你囝囝讀緊幾年班, 他喜歡上學嗎? 其實我祗希望小朋友可以開心, 健康快樂!
manming3,
" 祗希望小朋友可以開心, 健康快樂 " - 响優才差唔多个个小朋友都係咁既!!
我知道仲有唔少既學校可以做到咁樣既,但係要同時兼顧喜悦同卓越, 即係開心得黎, 成績又有番咁上下既, 以我所知, 優才之外, 冇乜邊間可以" 做 " 到。 ( 記住 , 我係話 " 做 " 到, 唔係會 " 講 " 到, 你明唔明我講乜? )
有時間既話, 可以睇吓隔離兩个講優才既forum。
作者: manming3 時間: 07-8-7 13:32
我都覺得成日迫小朋友係唔得嘅!

作者: manming3 時間: 07-8-7 13:38
我都有睇優才嘅forum, 覺得優才嘅家長都好好, 好有熱誠, 我希望囡囡可入到啦, 仲有十幾日先有結果, 好緊張!

作者: mami33 時間: 07-8-7 14:08
請問優才是否有2個校含? 有何分別?
我女兒今年應該冇位入小一, 所以我會申請插班, 但想問有好心家長可以提供小一教科書名嗎?尤其中文科,因她讀國際學校的, 想趁這年為她惡補中文.
Thanks so much!!!
作者: hui1206 時間: 07-8-7 14:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hui1206 時間: 07-8-7 15:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hui1206 時間: 07-8-7 15:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 印第安公主 時間: 07-8-7 17:04
除了英文同一些才華班係英文外,所有科目都用中文.
我覺得小一d中文都幾深下, 除了用啟思的課本外,學校有自備的教材. 例如四字成語—塞翁失馬,守株待兔等等的典故,包括時代/人物/事項等等緝錄成教材.
不過我最欣賞的是老師設計的工作紙, 學校都有生字寫,不過數量不多. 看得到老師情願多花一點時間設計工作紙, 小朋友不用沉悶地抄寫, 反而是令小朋友可以真正設設實實懂得運用所學的詞匯, 數下d工作紙,便知道小朋友其實變相係寫多了幾次生字.
作者: hui1206 時間: 07-8-7 18:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 中天英 時間: 07-8-8 00:22 標題: 優才08小一家長
各位等緊優才放榜既家長, 我地班07家長已经決定摺左我地自己个forum, 成村人搬去隔離果个 "優才家長分享站 "果度, 同所有各級既人仕,繼續我地既交流。
如果你地想有番一个自已既地方, 講吓一D準小一家長关心既題目, 咁你地就自己開番个forum啦,
唔知邊个會係就一个收到取錄信呢? 會唔會係我!! 係就好啦, 嘻嘻,
作者: 中天英 時間: 07-8-9 00:04
原文章由 manming3 於 07-8-5 13:11 發表 
各位家長,
請問有冇資優兒童讀緊優才, 表現如何?
我唸全港冇一間學校比優才更照顧資優生既、
所有小一新生一入學都要接受多元智能測試, 以找出學生係邊一方面有特長, 學校會跟進。
每星期有兩次(共四節)才華班, 有70幾種不同活動, 同學可根據與趣參加,
全校有四份一學生, 约120人被挑選出來,接受課後資優培訓,
另有30幾人獲安排參加个人資優計劃, 學校安排同學一个老師做mentor, 老師會針對个別同學既情況, 而制定个人學習計劃。
學校靈活处理學生跳级。
小六時, 會安排學生做升中多元知能測試。
優才係由天才教育協會創辨, 創辨人兼課程总監係美国歌倫比亞大學資優教育博士, 中国科學院心理研究所客席教授﹔校長亦擁有資優教育博士學位,
學校設有資優教育主任, 所有老師都接受过校本資優教育培訓。
作者: hui1206 時間: 07-8-9 00:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 軍魁星 時間: 07-8-9 00:30
原文章由 hui1206 於 07-8-9 00:28 發表 
資料好詳细
準優才家長, 對學校都有如此深切認識, 佩服.
作者: hui1206 時間: 07-8-9 00:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manming3 時間: 07-8-9 14:42
多謝晒, 好詳盡
作者: 中天英 時間: 07-8-9 22:12
原文章由 manming3 於 07-8-9 14:42 發表 
多謝晒, 好詳盡
manming3,
咁你个小朋友係唔係資優呢? 你係点樣發現佢係有D特別呢?
作者: 中天英 時間: 07-8-11 00:45
原文章由 hui1206 於 07-8-9 00:34 發表 
真係好野
過獎, 過獎。
我之不過去左幾次簡介會, 聽埋聽埋, 得閒又睇吓坊間果D小學雞精書, 加埋學校網址D資料, 整埋一碟者o
係呢度有好多對優才了解比我深既家長, 响佢地身上, 小弟學到好多野。
作者: hui1206 時間: 07-8-11 22:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 中天英 時間: 07-8-12 00:18
原文章由 hui1206 於 07-8-11 22:09 發表 
勤力嘅家長係會有回報嘅
:
希望係啦。
作者: manming3 時間: 07-8-13 09:01
其實早前囡囡好情緖化, 於是去做 IQ Test, 同學媽咪話可以睇到佢有冇問題, 後來心理學家話囡囡應該係資優兒童, 所以比較敏感. 但佢因為未夠5歲,所以只可以同外國小朋友比較. 我諗住等佢5歲再做WISC IQ Test, 先可以確實佢係唔係資優.
作者: 中天英 時間: 07-8-14 00:05
原文章由 manming3 於 07-8-13 09:01 發表 
其實早前囡囡好情緖化, 於是去做 IQ Test, 同學媽咪話可以睇到佢有冇問題, 後來心理學家話囡囡應該係資優兒童, 所以比較敏感. 但佢因為未夠5歲,所以只可以同外國小朋友比較. 我諗住等佢5歲再做WISC IQ T ...
原來係咁, 家有資優兒, 你應該感到自豪喎。
你個女係幾時去做IQ Test既? 我個人意見係唔洗咁快又再做一次啦, 知道佢資優咪得囉, 唔係用香港常模都冇所謂既,費事比咁多壓力小朋友,不如等佢再大一D, 到7、8歲再做WISC都唔遲既, 況且大一D做既IQ Test 更加準確o
唔好意思, 講佐咁多, 其實呢D係我以前行過既路, 供你參考而且。
作者: 情常在 時間: 07-8-14 00:12
原文章由 manming3 於 07-8-13 09:01 發表 
其實早前囡囡好情緖化, 於是去做 IQ Test, 同學媽咪話可以睇到佢有冇問題, 後來心理學家話囡囡應該係資優兒童, 所以比較敏感. 但佢因為未夠5歲,所以只可以同外國小朋友比較. 我諗住等佢5歲再做WISC IQ T ...
請問妳囡囡情緒問題係點樣呢?可否講吓?是否很難控制的呢?唔好意思咁多問題、我祗是想了解一下。
作者: manming3 時間: 07-8-15 13:44
眞係好感激你嘅意見
原文章由 中天英 於 07-8-14 00:05 發表 
原來係咁, 家有資優兒, 你應該感到自豪喎。
你個女係幾時去做IQ Test既? 我個人意見係唔洗咁快又再做一次啦, 知道佢資優咪得囉, 唔係用香港常模都冇所謂既,費事比咁多壓力小朋友,不如等佢再大一D, 到7 ...
作者: manming3 時間: 07-8-15 13:50
囡囡好多心事,大概3歲開始, 晚上仲突然喊得好悽涼, 唔肯講眞說話, 行為似大人...好擔心.
作者: manming3 時間: 07-8-15 13:52
喺佢3.5歲做 stanford-binet IQ test.
原文章由 中天英 於 07-8-14 00:05 發表 
原來係咁, 家有資優兒, 你應該感到自豪喎。
你個女係幾時去做IQ Test既? 我個人意見係唔洗咁快又再做一次啦, 知道佢資優咪得囉, 唔係用香港常模都冇所謂既,費事比咁多壓力小朋友,不如等佢再大一D, 到7 ...
作者: 中天英 時間: 07-8-16 23:30
原文章由 manming3 於 07-8-15 13:52 發表 
喺佢3.5歲做 stanford-binet IQ test.
manming3,
如果入到優才小一, 學校會係開學後免費為所有新生做多元智能測試, 呢個唔係IQ Test 呢既, 但係測試既範圍好廣, 包括中英文, 數學, 体能, 空間, 人際关係..等, 可以粗略知道你小朋友响邊方面比較有潛質, 再安排入才華班, 加强培育小朋友既強項。
需要既話, 到7、8歲再去做WISC就可以啦,
作者: manming3 時間: 07-8-17 13:49
中天英,
真係好感激你嘅資料及意見, 其實我而家好緊張, 等通知. 一方面想阿囡會獲得接納, 另一方面又擔心住得太遠, 阿囡會辛苦. 不過, 一切都要等結果先... 好緊張... 日日睇信箱.
作者: 中天英 時間: 07-8-17 22:03
原文章由 manming3 於 07-8-17 13:49 發表 
中天英,
真係好感激你嘅資料及意見, 其實我而家好緊張, 等通知. 一方面想阿囡會獲得接納, 另一方面又擔心住得太遠, 阿囡會辛苦. 不過, 一切都要等結果先... 好緊張... 日日睇信箱.
孟母三遷,
作者: manming3 時間: 07-8-18 13:57
我都有諗, 但我仲有個細女喺屋企附近讀緊PN.

作者: 中天英 時間: 07-8-18 22:19
原文章由 manming3 於 07-8-18 13:57 發表 
我都有諗, 但我仲有個細女喺屋企附近讀緊PN.
九龍呢便都有好多好幼稚园既, 好似藍田啟思, 據我所知, 今年既畢業生有5個考倒優才TKO校舍, 一間幼稚园就佔左優才TKO校舍10%學額, 唔簡單啊。(可能仲有去倒既, 只不過我唔知姐)
如果你認同優才既辨學理念既話, 可以送埋個細女入去讀。
作者: manming3 時間: 07-8-19 13:41
咁又係, 我諗一切都要睇家姐考到與否. 如果考唔到, 我會考番港島區嘅St.Clare or 救恩. 真緊張.
作者: 中天英 時間: 07-8-19 22:15
原文章由 manming3 於 07-8-19 13:41 發表 
咁又係, 我諗一切都要睇家姐考到與否. 如果考唔到, 我會考番港島區嘅St.Clare or 救恩. 真緊張.
八卦問吓, 好多住係港島既父母, 如果鍾意新興既活動教學既直資小學, 都會考慮柴湾果間直資小學既, 点解你冇呢?
作者: 中天英 時間: 07-8-19 22:51
原文章由 manming3 於 07-8-15 13:50 發表 
囡囡好多心事,大概3歲開始, 晚上仲突然喊得好悽涼, 唔肯講眞說話, 行為似大人...好擔心.
manming3,
找到一個有关資優兒情绪易波動既資料, 供你參考。
http://www.gifted.org.hk/par_2_main2t2.htm
http://talentdevelop.com/articles/ParentingEIGC.html
http://giftedkids.about.com/od/socialemotionalissues/qt/emotion_coping.htm
作者: manming3 時間: 07-8-20 11:10
其實我都有考慮考間直資小學既, 但喺討論睇到嘅comment 好似唔及優才好.
原文章由 中天英 於 07-8-19 22:15 發表 
八卦問吓, 好多住係港島既父母, 如果鍾意新興既活動教學既直資小學, 都會考慮柴湾果間直資小學既, 点解你冇呢?
作者: manming3 時間: 07-8-20 11:13
中天英,
Thank you so much!!

作者: 中天英 時間: 07-8-28 01:00
原文章由 t421316 於 07-8-27 12:16 硐表 
why don't you consider other schools?
my son is also gifted, offically assessed IQ142. I search for schools, finding that a number of schools also cultivate the talented. I didn't choose the school y ...
t421316,
It's interesting to see your deep research for schools suitable for gifted student. Can you share your knowledge with us for,
1) Which schools you think are suitable for Gifted Student, like your son?
2) Why you think these schools are good for your son? What are thier provisions for gifted student?
3) How old is your son? Besides IQ 142, what other special characteristics you son shown?
作者: hui1206 時間: 07-8-28 20:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 中天英 時間: 07-8-30 01:06 標題: School for Gifted Student
t421316,
Don't mis-understood me as totally pro-GT. Yes, I know a lot about GT but it does not mean I think it's a perfect school. ( There is NO perfect school )
I am open to discuss the pros and cons of GT and other school in their provisions for gifted student.
If you don't mind, I would like to know which school your son is attending and what kind of arrangings are provided to suit the needs of the gifted.
I don't eliminate the possibility to switch to your son's school if I am convinced it suit better for my sons.
By the way, how old is your son?
原文章由 t421316 於 07-8-29 10:39 硐表 
Sorry, I dare not to discuss this openly.
I have seen a number of parents were trapped by criticism from many other parents, after sharing views openly in this respect in BK. I guess it's because t ...
作者: Bluecat 時間: 07-8-30 01:33
Deleted

[ 本文章最後由 Bluecat 於 07-8-30 19:42 編輯 ]
作者: Alfalfa 時間: 07-8-30 10:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |