教育王國
標題: 點解咁多人考到培僑都唔讀嘅? [打印本頁]
作者: AnnieMack 時間: 07-8-3 21:12 標題: 點解咁多人考到培僑都唔讀嘅?
我個女考到培僑,早前要俾大訂,我已經好遲至到學校,見到張報名紙俾咗大訂只係一半人多少少,又無第二日留位,好似好多人考到都唔讀?你地有無人知道原因?
作者: 3boys1girl 時間: 07-8-3 22:37
原文章由 AnnieMack 於 07-8-3 21:12 發表 
我個女考到培僑,早前要俾大訂,我已經好遲至到學校,見到張報名紙俾咗大訂只係一半人多少少,又無第二日留位,好似好多人考到都唔讀?你地有無人知道原因?
可能大家對這間學校認識不多,學校仍算新,未有一些有力的數據令家長可放心,所以只有一半家長留位。
作者: AnnieMack 時間: 07-8-3 22:58
原文章由 3boys1girl 於 07-8-3 22:37 發表 
可能大家對這間學校認識不多,學校仍算新,未有一些有力的數據令家長可放心,所以只有一半家長留位。
但係去年家長日時,超過2000位家長到達,交表格都有1000份,口碑非常好,到最後考到但放棄亦好多,唔係好奇怪咩?
作者: 3boys1girl 時間: 07-8-3 23:12
原文章由 AnnieMack 於 07-8-3 22:58 發表 
但係去年家長日時,超過2000位家長到達,交表格都有1000份,口碑非常好,到最後考到但放棄亦好多,唔係好奇怪咩?
可能有些家長派到一些較理想的資肋學校,而培僑又要交學費,所以才有這現象。
作者: kaka皇后 時間: 07-8-3 23:29
可能培僑要等咁遲先有結果,有好多直資都in哂出哂結果啦,概然比左$100就多數會去in埋,得與唔得到時先考慮囉!!!
原文章由 3boys1girl 於 07-8-3 23:12 發表 
可能有些家長派到一些較理想的資肋學校,而培僑又要交學費,所以才有這現象。
作者: Hilary 時間: 07-8-4 01:20
原文章由 AnnieMack 於 07-8-3 21:12 發表 
我個女考到培僑,早前要俾大訂,我已經好遲至到學校,見到張報名紙俾咗大訂只係一半人多少少,又無第二日留位,好似好多人考到都唔讀?你地有無人知道原因?
多人考到都唔讀唔代表呢間學校唔好, 得係因為而家大多數既家長都唔至報一兩間直資或私校咁少,so多人報名都唔代表有好多學生比佢地學校選擇..除非真係超級直資或私校如st paul's co-edu la
作者: piggybank 時間: 07-8-4 09:41
你係唔係肯定係好多人考到唔讀先?
就憑一張表?
如果唔係的話, 這個討論似乎冇乜意思喎.
何況, 如果你都將會成為這間學校的家長,
這樣推論, 對你有什麼好處?
原文章由 Hilary 於 07-8-4 01:20 發表 
多人考到都唔讀唔代表呢間學校唔好, 得係因為而家大多數既家長都唔至報一兩間直資或私校咁少,so多人報名都唔代表有好多學生比佢地學校選擇..除非真係超級直資或私校如st paul's co-edu la
作者: Jean 時間: 07-8-6 11:27
原文章由 AnnieMack 於 07-8-3 21:12 發表 
我個女考到培僑,早前要俾大訂,我已經好遲至到學校,見到張報名紙俾咗大訂只係一半人多少少,又無第二日留位,好似好多人考到都唔讀?你地有無人知道原因?
我兩個朋友個小朋友都考到, 但朋友都話既然考到其他私校和直資都係無為博. 最終都放棄培僑. 朋友說大埔沙田,馬鞍山人口多, 但選擇少所以好多家長都諗住做backup. 希望唔會觸怒培僑家長. 只不過親耳所聞.
作者: 小蜜蜂818 時間: 07-8-6 13:55
9月開課, 8月才有結果?
會唔會真喺遲得滯?其他學校都冇咁遲, 是否學校太自信?

作者: AnnieMack 時間: 07-8-14 10:24
原文章由 piggybank 於 07-8-4 09:41 發表 
你係唔係肯定係好多人考到唔讀先?
就憑一張表?
如果唔係的話, 這個討論似乎冇乜意思喎.
何況, 如果你都將會成為這間學校的家長,
這樣推論, 對你有什麼好處?
我只想知道多點資料,無論正面與負面都不會影响我送個女到培僑讀書,好的便多點欣賞培僑,負面便希望向學校反影,同時在家對女兒加強培訓,我認為只為女兒選了一間適合的學校,但不一定完美。名校亦會出垃圾,我老公亦曾在大圍看見一群培僑學生一面追逐,一面講粗口,名校生都有,何況這兒可以公開討論,不一定要正面,負面也可以,就是因為我是培僑家長,無所懼, 更可以接受任何負面消息。
愚見,請諒!
作者: AnnieMack 時間: 07-8-14 10:30
原文章由 Jean 於 07-8-6 11:27 發表 
我兩個朋友個小朋友都考到, 但朋友都話既然考到其他私校和直資都係無為博. 最終都放棄培僑. 朋友說大埔沙田,馬鞍山人口多, 但選擇少所以好多家長都諗住做backup. 希望唔會觸怒培僑家長. 只不過親耳所聞.
點解你朋友認為是博?最初是否亦認為是backup?你朋友的小朋友考到邊間直資同私校?
如果怕觸怒培僑家長,pm俾我啦!不是每個培僑家長都咁野蠻。Thanks.
作者: 小兒兒 時間: 07-8-14 13:28
但係點解會8月才俾大訂呢? 佢收生結果幾時出呀?
會唔會真係太遲出收生結果, 很多家長無可能日日在等結果而miss左其他學校而放棄呢?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |