教育王國
標題: 請問小一入學申請及註冊駛唔駛要父母的結婚証書架? [打印本頁]
作者: happypiano 時間: 07-8-3 13:37 標題: 請問小一入學申請及註冊駛唔駛要父母的結婚証書架?
因我唔見左, 所以想請問需唔需要用的. 唔需要用就唔去補領了.
唔該!
作者: timaliceching 時間: 07-8-3 13:54
原文章由 happypiano 於 07-8-3 13:37 發表 
因我唔見左, 所以想請問需唔需要用的. 唔需要用就唔去補領了.
唔該!
應該不用,只要小朋友的出世紙
作者: Unclejt 時間: 07-8-3 15:04
還是補領的好,比如申請特區護照就要啦。
作者: paulasl 時間: 07-8-3 15:12
好似係第一階段自行分配學位時要
原文章由 happypiano 於 07-8-3 13:37 發表 
因我唔見左, 所以想請問需唔需要用的. 唔需要用就唔去補領了.
唔該!
作者: emiluihk 時間: 07-8-3 15:26
監護人身份與住址證明有別
e.g. 監護人是母親 而住址證明上顯示爸爸的名字
咁情況就最好帶埋結婚證書 (有d 學校會睇)
但有d 唔會睇 因爲小朋友出世紙已好清楚
寫明關係
e.g. 監護人 與住址證明上之名字相同
就肯定唔需要
但要提醒各位 監護人係需要親身出席註冊
但在某d 情況下, 可寫受權書代交表格及領取結果
作者: jazzmama 時間: 07-8-3 15:27
祇要小朋友出世紙
上面有哂父母名啦
作者: happypiano 時間: 07-8-3 17:32
我舊年同佢地申請特區護照時都已經唔見左, 但係..........都申請到呀. 連回港証, 回鄉証都申請埋. 不過佢好似有問我攞, 但係我話唔見左.
原文章由 Unclejt 於 07-8-3 15:04 發表 
還是補領的好,比如申請特區護照就要啦。
作者: happypiano 時間: 07-8-3 17:34
哦.....咁只要我將監護人同地址証明用埋同一個人咪無問題攞. hehe.
原文章由 emiluihk 於 07-8-3 15:26 發表 
監護人身份與住址證明有別
e.g. 監護人是母親 而住址證明上顯示爸爸的名字
咁情況就最好帶埋結婚證書 (有d 學校會睇)
但有d 唔會睇 因爲小朋友出世紙已好清楚
寫明關係
...
作者: vic6 時間: 07-8-4 02:53
happypiano,
我去apply passport時,madam同我講話唔洗睇wedding cert.叫我收好tim! 小一都無看到有邊間school要要求wedding cert.喎!!
原文章由 happypiano 於 07-8-3 17:32 發表 
我舊年同佢地申請特區護照時都已經唔見左, 但係..........都申請到呀. 連回港証, 回鄉証都申請埋. 不過佢好似有問我攞, 但係我話唔見左.
作者: emiluihk 時間: 07-8-4 12:24
哦~~ 咁其實佢都只係程序上要列明比大家知 ,
係某D 特別情況下要有呢D 文件啫, 免得叫起
手要睇大家又無帶咪會浪費左大家時間囉
作者: bebe1217 時間: 07-8-5 12:24
小一入學申請吾洗父母結婚証書, 政府吾洗, 私校同直資都無問過我攞, 而Passport 同回鄉card 我仔已經換左2次都無要出示過 , 不過至緊要帶正本既小朋友出世紙就ok, 如果穩陣d 帶埋copy 就ok.....
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |