教育王國

標題: 有關油麻地天主教小學插班問題 [打印本頁]

作者: HYT    時間: 07-8-3 11:04     標題: 有關油麻地天主教小學插班問題

朋友將搬出大角咀, 佢囡囡升小五, 油天會唔會收插班生? 如收, 程序如何?

謝謝!!!!
作者: 愛港士    時間: 07-8-17 23:07

建議先打電話問有無位,或何時考插班試?一般情況,如果成績特別好的﹙如全級第一名﹚,加位也會收。


原文章由 HYT 於 07-8-3 11:04 發表
朋友將搬出大角咀, 佢囡囡升小五, 油天會唔會收插班生? 如收, 程序如何?

謝謝!!!!





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5