教育王國
標題: 有關油麻地天主教小學插班問題 [打印本頁]
作者: HYT 時間: 07-8-3 11:04 標題: 有關油麻地天主教小學插班問題
朋友將搬出大角咀, 佢囡囡升小五, 油天會唔會收插班生? 如收, 程序如何?
謝謝!!!!
作者: 愛港士 時間: 07-8-17 23:07
建議先打電話問有無位,或何時考插班試?一般情況,如果成績特別好的﹙如全級第一名﹚,加位也會收。
原文章由 HYT 於 07-8-3 11:04 發表 
朋友將搬出大角咀, 佢囡囡升小五, 油天會唔會收插班生? 如收, 程序如何?
謝謝!!!!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |