教育王國
標題: 小一開學用品 [打印本頁]
作者: pullip 時間: 07-8-2 11:30 標題: 小一開學用品
我尚欠書包及PE鞋未買, 因為昨天小姐說斷了碼, 要月中才有貨.
我昨晚一口氣包晒所有書同Workbook, 見到那麼多本書
, 真替囡囡擔心, 來年唔知怎樣應付
.不過囡囡看見新書卻說想快些開學讀新書, 我心想遲 D你就知味道 !
pullip
作者: 00adafan 時間: 07-8-3 12:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 彩媽 時間: 07-8-4 09:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |