教育王國

標題: 07/08年度升小三 – 得閑入黎傾下啦 [打印本頁]

作者: crabcrab    時間: 07-8-1 22:26     標題: 07/08年度升小三 – 得閑入黎傾下啦

今年開始有英文Science,真的很擔心! 請問你們小朋友有沒有這科呢?
作者: WW    時間: 07-8-2 11:12

原文章由 crabcrab 於 07-8-1 22:26 發表
今年開始有英文Science,真的很擔心! 請問你們小朋友有沒有這科呢?


昨天剛剛返學校買左書返黎, 我囡都有 Science 喇, 不過我未得閒打開睇下係咪英文, 今晚返去睇下先.  

終於都執好左個書架, 清晒唔要o既書同薄.
作者: littleyan10    時間: 07-8-2 12:11

原文章由 crabcrab 於 07-8-1 22:26 發表
今年開始有英文Science,真的很擔心! 請問你們小朋友有沒有這科呢?

我冇Science呢科,請問你們小朋友是否讀私校.
作者: jtam    時間: 07-8-2 16:57

我个女小一開始己巳有science科,其實即是常識科的英文版,不會太難。
作者: crabcrab    時間: 07-8-3 23:25

唔知大家學校的程度如何呢?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5