教育王國
標題: 三/四年級適合看甚麼中英文書? [打印本頁]
作者: chanwyf 時間: 07-8-1 17:54 標題: 三/四年級適合看甚麼中英文書?
各位家長,
請介紹一下. 謝謝!
作者: chanwyf 時間: 07-8-2 14:47
大家有無建議呀?
作者: fattymama 時間: 07-8-2 16:43
試o下 Oxford Reading Tree.佢有好多個stage,由淺至深.圖書館可以借到.
作者: chanwyf 時間: 07-8-3 09:31
佢睇咗好多Oxford Reading Tree既書嘞! 還有其他建議嗎? 謝謝!
原文章由 fattymama 於 07-8-2 16:43 發表 
試o下 Oxford Reading Tree.佢有好多個stage,由淺至深.圖書館可以借到.
作者: emiluihk 時間: 07-8-3 12:43
chanwyf,
每個小朋友既閱讀能力都唔同, 所以唔一定話
p.3~4 會睇咩書 ... 又要視乎小朋友既閱讀取向,篇
幅長短各因人而異,只要吸引到佢既書就算d 用詞幾
深佢地都睇得明 ... 我個人認為培養佢既閱讀興趣才
是最重要的 。
作者: Martina 時間: 07-8-3 14:06
小女中文睇獅子.女巫.魔衣橱全套7集, 哈利波特(1-4集是P2暑假睇), 孤星淚, 孤雛淚, 80日環遊世界....厚書都冇問题, 但英文只肯睇 Wide Range Starter book 1 大约名校 P1 level 睇書depend on自己興趣, 有興趣就得. 冇所謂"適合", 我女都有睇 老夫子, 老鼠記者, 米奇偵探, Alice in the Wonderland...
我的做法是每星期去一次library 借書, 女兒睇什麼書, 我又睇. 久而久之我女會介紹我睇佢的recommendation, & vice versa.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |