教育王國

標題: 三/四年級適合看甚麼中英文書? [打印本頁]

作者: chanwyf    時間: 07-8-1 17:54     標題: 三/四年級適合看甚麼中英文書?

各位家長,

請介紹一下.  謝謝!
作者: chanwyf    時間: 07-8-2 14:47

大家有無建議呀?
作者: fattymama    時間: 07-8-2 16:43

試o下 Oxford Reading Tree.佢有好多個stage,由淺至深.圖書館可以借到.
作者: chanwyf    時間: 07-8-3 09:31

佢睇咗好多Oxford Reading Tree既書嘞! 還有其他建議嗎?  謝謝!

原文章由 fattymama 於 07-8-2 16:43 發表
試o下 Oxford Reading Tree.佢有好多個stage,由淺至深.圖書館可以借到.

作者: emiluihk    時間: 07-8-3 12:43

chanwyf,


        每個小朋友既閱讀能力都唔同, 所以唔一定話
p.3~4 會睇咩書 ... 又要視乎小朋友既閱讀取向,篇
幅長短各因人而異,只要吸引到佢既書就算d 用詞幾
深佢地都睇得明 ... 我個人認為培養佢既閱讀興趣才
是最重要的 。
作者: Martina    時間: 07-8-3 14:06

小女中文睇獅子.女巫.魔衣橱全套7集, 哈利波特(1-4集是P2暑假睇), 孤星淚, 孤雛淚, 80日環遊世界....厚書都冇問题,  但英文只肯睇 Wide Range Starter book 1 大约名校 P1 level     睇書depend on自己興趣,  有興趣就得.  冇所謂"適合",  我女都有睇 老夫子, 老鼠記者, 米奇偵探, Alice in the Wonderland...   

我的做法是每星期去一次library 借書,  女兒睇什麼書,  我又睇.  久而久之我女會介紹我睇佢的recommendation, & vice versa.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5