教育王國

標題: 住址在62區(荃灣),租出去層樓係41區(九龍城)你會點選? [打印本頁]

作者: Esther-Hailey-J    時間: 07-8-1 13:52     標題: 住址在62區(荃灣),租出去層樓係41區(九龍城)你會點選?

住址在62區(住址在62區(荃灣),租出去層樓係41區(九龍城)你會點選?
因為其實荃灣區原來都好多好學校重係 band 1添! - 浸信聯會,柴灣角天主教,中華基慧 ...etc
但相對九龍城就只有Maryknoll & 聖家,好似無乜 choice! 重肯定同人爭到暈!
個女得個15分,其實又晤想讀d 太傳統勁谷勁多test & exam 的學校, 好似Maryknoll 咁, 你會點揀?

[ 本文章最後由 Esther-Hailey-J 於 07-8-1 13:55 編輯 ]
作者: bbq71    時間: 07-8-1 14:51

Esther-Hailey,

我同你差不多,又係62 &41網的決擇,但我個係仔,仲有個細仔潻 ,以我所知62網小學的確唔錯,但中學就唔多選擇,小學已經咁頭痛,唔想中學又煩多次.
作者: Esther-Hailey-J    時間: 07-8-2 14:04

有個朋友話其實識既同學都好重要,所以佢會揀41區,因為始終荃灣區會雜d,有好多屋村,你晤知區內有乜野人會派入間學校道,咁你地會揀入band 1學校機會率高d既區定係揀d同學質素高d既區?

原文章由 bbq71 於 07-8-1 14:51 發表
Esther-Hailey,

我同你差不多,又係62 &41網的決擇,但我個係仔,仲有個細仔潻 ,以我所知62網小學的確唔錯,但中學就唔多選擇,小學已經咁頭痛,唔想中學又煩多次.  

作者: 200012    時間: 07-8-2 14:16

荃灣區簡中學是比較頭痛,要考慮這點再諗小學




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5