教育王國
標題: 慈幼小學(津貼)家長可否入來傾下.... [打印本頁]
作者: SIUBO117 時間: 07-8-1 13:41 標題: 慈幼小學(津貼)家長可否入來傾下....
各位慈幼家長,
小兒今年9月揀小學,我水是慈幼.
請問慈幼的津校家長可否比些意見.
慈幼的英文程度?
多功課嗎?
老師好人嗎? 小朋友乘嗎?
課外活動多嗎?
小朋友讀得開心嗎?
係咪大部份人都是升返慈幼中學?
作者: SIUBO117 時間: 07-9-6 13:50
請問有冇可以比少許意見!!
Thanks!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |