教育王國
標題: 九龍塘宣道小學 VS 九龍禮賢學校 [打印本頁]
作者: d2343130 時間: 07-7-31 10:16 標題: 九龍塘宣道小學 VS 九龍禮賢學校
邊間好d 呢.....比d意見!!
作者: 991129 時間: 07-7-31 10:20
原文章由 d2343130 於 07-7-31 10:16 發表 
邊間好d 呢.....比d意見!!
I also want to know....:cry:
作者: jjj_3 時間: 07-7-31 10:48
Dear 991129,
兩間學校的老師都好有愛心, 如果你的小朋友喜愛音樂, 宣小是一個非常好的選擇, 宣小每班約40人, 每年兩測兩考;禮賢每班約30人, 每年四測兩考.
作者: 991129 時間: 07-7-31 11:57
jjj_3,
Thanks for your reply
作者: 芷芊 時間: 07-7-31 23:24
宣小好似升中多入名校D喎
作者: jjj_3 時間: 07-8-1 09:47
宣小今年升中結果同舊年差不多.
作者: d2343130 時間: 07-8-1 10:29
想請教小朋友讀得辛唔辛苦呢?
係咪好多功課做??
默書,小測唔少得.....
又使唔使好好捐獻學校....
thanks thanks thanks, jjj_3
原文章由 jjj_3 於 07-8-1 09:47 發表 
宣小今年升中結果同舊年差不多.
作者: sindyy 時間: 07-8-1 14:21
其實宣小我所知如喜歡音樂的確可選此校,但不是你所喜歡的樂器/樂理而選擇的;
而是由學校方面幫你決擇(即由學校指定的);
另禮賢方面都是與宣小一樣(每年兩測兩大考)
兩間都不相百中的
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |