教育王國

標題: 聖方濟各英小sfa(石硤尾)><瑪利曼英小mps(跑馬地) [打印本頁]

作者: ebeltang    時間: 07-7-31 10:01     標題: 聖方濟各英小sfa(石硤尾)><瑪利曼英小mps(跑馬地)

各位
以上兩所學校有咩好處同不足之處呀
讀緊同聽過口卑都分享下呀
如不計地點
作者: ebeltang    時間: 07-7-31 12:37

冇家長知呀 咁妳地會點揀呀
原文章由 ebeltang 於 07-7-31 10:01 發表
各位
以上兩所學校有咩好處同不足之處呀
讀緊同聽過口卑都分享下呀
如不計地點

作者: mr_won9    時間: 07-8-10 17:52

原文章由 ebeltang 於 07-7-31 12:37 發表
冇家長知呀 咁妳地會點揀呀  


兩間都係英小:SFA程度深、學業競爭大(名次上落數拾名視等閒),好似話有計劃原地重建。若叩門升中,有絕對優勢(聽說今年升中派位特別好,因為可垮網選兩校),不過地點麻麻,both環境及校網。

MPS係津校,又有中學,辛苦小學都係為升中啫,除非你唔鍾意中學。貴族學校可能有某些壓力,但初小又冇考試,又小些壓力噃。

P.S.中六收生Marymount在第一階段還有學位剩
作者: NichoB    時間: 07-8-10 19:00     標題: SFA > MM

YOU MUST KNOW WHAT KIND OF KIDS IN THOSE OF SCHOOL.

THE STANDARD OF PRIVATE & GOV'T PRIMARY HAS A GREATE DIFFERENCE.

I DONT MIND THE CARE OF SECONDARY SCHOOL IF I COOSE SFA.  WE CAN TAKE PRIVATE INTERVIEW AND GOV'T LUCKY DRAW TOO.  I HOPE HE CAN GO TO UK AT AGE 12.  HK EDU. SO...SO.

THE MAIN POINT THAT I CONCERN IS THE FOUNDATION TRAINING.  HIGHER ENGLISH STANDARD AND GIFTED EDUCATION.

BOTH REQUIRMENTS ARE MY TARGET.

AT FIRST I THINK RAMONDIC IS GOOD THEY PROVIDE SECONDARY TOO, FINALLY I WANT TO TRY THE HARDEST ON.  IF HE FAILED, HE MAY GO BACK THAT SCHOOL.  IF SUCCESS, HE MAY GO ANY KIND OF ENGLISH SECONDAY SCHOOL AFTER 6 YRS TRAINING .

YOU MUST SET THE TARGET FOR YOUR KIDS.  LET THEM FINISH BY THEMSELF.

AFTER FEW YEAR, THEY MIGHT BE WHAT'S LEVEL.  
WHAT IS THEIR AMBITION?
HOW TO MAKE THE DREAM COMES TRUE?

PARENTS & TEACHERS MUST TAKE CARE ALL THEIR KIDS AND SET THE REQUIRMENT FOR THEM.  I THINK THIS IS OUR JOB .  IN THE FIRST DAY OF BIRTH, WE MUST THINK ABOVE THE EDUCATION OF OUR BABY, RIGHT?

ALL PARENTS HAVE THEIR DREAMS, HOW TO MAKE IT REAL?  


原文章由 mr_won9 於 07-8-10 17:52 發表


兩間都係英小:SFA程度深、學業競爭大(名次上落數拾名視等閒),好似話有計劃原地重建。若叩門升中,有絕對優勢(聽說今年升中派位特別好,因為可垮網選兩校),不過地點麻麻,both環境及校網。

MPS係津校,又有 ...

[ 本文章最後由 NichoB 於 07-8-12 17:28 編輯 ]
作者: SaBB    時間: 07-8-12 14:34

原文章由 mr_won9 於 07-8-10 17:52 發表

P.S.中六收生Marymount在第一階段還有學位剩



P.S.中六收生Marymount在第一階段還有學位剩

F.7 都有位剩,基本上係級級都有位剩!因為大部份都係讀讀下就轉讀國際學校。一係中五或之前已經出國留學,eg入讀英國既貴族私核。一係就讀埋個中六,考SAT,TOFEL入讀美國一流大學
作者: mr_won9    時間: 07-8-12 20:23

原文章由 SaBB 於 07-8-12 14:34 發表



P.S.中六收生Marymount在第一階段還有學位剩

F.7 都有位剩,基本上係級級都有位剩!因為大部份都係讀讀下就轉讀國際學校。一係中五或之前已經出國留學,eg入讀英國既貴族私核。一係就讀埋個中六,考SA ...


按中六收生程序,有實力的學校(有足夠14分或以上的学生)在第一階段已收足自己学生,不會收外校生。若本校足夠14分的学生不足,或夠分又唔留低(去外国升学或入国際学校 )就會收外校生。唔知推斷又冇錯,歡迎知情人仕相告。

P.S.我都係想澄清疑團啫,我都好鍾意Marymount架,因為比較同級的MCS,GH,張祝珊,聖心等 ,都係冇位剩...
作者: Lion_King    時間: 07-8-12 22:08

原文章由 mr_won9 於 07-8-12 20:23 發表


按中六收生程序,有實力的學校(有足夠14分或以上的学生)在第一階段已收足自己学生,不會收外校生。若本校足夠14分的学生不足,或夠分又唔留低(去外国升学或入国際&eacute; ...


Marymount出過好多名人, e.g李美鳳, 陳慧嫻, 林憶蓮, 沈德保利......, 以前考入去的時候, 好多人都想入, 現在靠派位入到的會覺得似中獎, 好似Marymount好的
作者: Sindy    時間: 07-8-12 23:37

瑪利曼係一間進可攻,退可守既學校.........而家講緊小學...當瑪利曼同sfa係同級學校(實際sfa我知得唔多),升中第一輪,讀瑪利曼都可以選擇其他出面既學校,第二輪有直屬學校優勢,除非係band 3學生

無理由唔選瑪利曼......

原文章由 Lion_King 於 07-8-12 22:08 發表


Marymount出過好多名人, e.g李美鳳, 陳慧嫻, 林憶蓮, 沈德保利......, 以前考入去的時候, 好多人都想入, 現在靠派位入到的會覺得似中獎, 好似Marymount好的





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5