教育王國

標題: 保溫飯壺 [打印本頁]

作者: HALAHA    時間: 07-7-30 16:31     標題: 保溫飯壺

如果LUNCH想拎飯給小朋友食, 邊個牌子的保溫飯壺好啲呢?
作者: abcakk    時間: 07-7-30 22:18

我都想知邊個牌子好
仲有見到D保溫飯壺,有2格/3格.買邊種好?

原文章由 HALAHA 於 07-7-30 16:31 發表
如果LUNCH想拎飯給小朋友食, 邊個牌子的保溫飯壺好啲呢?

作者: ualacinom    時間: 07-7-30 23:17

我覺得保暖飯壺最緊要輕身,因為不會令小朋友有太大的負重量,另我會選兩格的,(但我不會用)因為有時小朋友沒有力氣打開餸格,所以我會把餸菜放在飯面。
作者: fattymama    時間: 07-7-31 08:47

如果親自拎去(應該放lunch前一小時才開始收家長送去o既飯盒),因為時間短,市面上一般o既牌子(有名o既)都ok架.
作者: mkwok    時間: 07-7-31 11:11     標題: 保溫飯壺

其實可否早上返學時一齊帶返學校,係咪保吾到咁耐。
作者: fattymama    時間: 07-7-31 14:02

其實保暖飯壺真係得"暖暖地"架咋(特別係o係冬天),而且D飯焗太長時間會好難食架.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5