教育王國
標題: 包書會唔會包埋workbooks呢?有無d書唔包? [打印本頁]
作者: cfanny 時間: 07-7-30 04:42 標題: 包書會唔會包埋workbooks呢?有無d書唔包?
包哂好重wor??
作者: 金豬媽媽 時間: 07-7-31 22:26
我會全包宴
.
原文章由 cfanny 於 07-7-30 04:42 發表 
包哂好重wor??
作者: fungfungdrm 時間: 07-7-31 22:57
全部都唔包,因為太重.
作者: tojanice_ma 時間: 07-8-1 07:53
全包唔包,以減輕書包的重量
作者: G-Ma 時間: 07-8-1 10:10
我會全包, 其實而家d包書膠算好輕架啦, 包咗真係乾淨整齊好多.
作者: Ivy124 時間: 07-8-1 10:13
我會包晒所有書...但作業就唔會包
作者: 麟媽媽 時間: 07-8-1 10:17
我會只包書,唔包作業,
以往經驗,有個別老師要求拆晒既,
一來重啦,二來包左膠個面好滑,
老師改簿時D 作業疊唔上sir 開晒既,
如果作業,我只用闊膠紙痴4 角,OK 架!
作者: fishmum 時間: 07-8-1 10:53
我舊年有包, 但最近見過BK有topic 講包書, 好多媽咪話唔包, 因為唔環保, 所以今年唔包啦! 其實現在D書好多都要小朋友寫野, 唔可以再用, 加上一科書本有上學期一二冊, 下學期一二冊, 一本最多用一個月多D, 呀女舊年D書都好新淨o
今年唔會包啦!
作者: jk67jk 時間: 07-8-1 10:58
原文章由 麟媽媽 於 07-8-1 10:17 發表 
我只用闊膠紙痴4 角,OK 架!
其實我想知大家點包4角架?
係只在封面的角落位貼膠紙,還是由封面貼再屈入內頁?
大家又會貼幾多吋左右? (因為有d封面太薄,貼了膠紙部份變厚了點後,便很容易在膠紙的內邊緣摺皺封面 ~
我現在有部份作業是一條普通膠紙封邊的做法。)
作者: Charissa 時間: 07-8-3 22:19
Except for Home Assignment Workbooks (家課册), the
class teacher has mentioned that the textbooks and
exercise books are already very heavy for the kids, don't
increase their loading with plastic book wrappers.
作者: kitkitaunt 時間: 07-8-3 22:33
以我任教中小學多年經驗...
因為現今各大出版社既「書皮」用料都好硬淨既關係﹐所以約三分之二起碼學生都唔包作業既!而學生包唔包作業﹐都唔會影響佢地喺我心目中既印象!
無包作業既學生﹐佢地既作業到學期尾依然keep得好好!個別比較「論盡」既小朋友先會用到本作業「殘晒」!
反而有d家長用d較「脆」既包書紙﹐結果用無一個月d包書紙就「甩甩漏漏」咁!
[ 本文章最後由 kitkitaunt 於 07-8-3 22:36 編輯 ]
作者: Ruby_Lau 時間: 07-8-3 23:47
原文章由 kitkitaunt 於 07-8-3 22:33 發表 
以我任教中小學多年經驗...
因為現今各大出版社既「書皮」用料都好硬淨既關係﹐所以約三分之二起碼學生都唔包作業既!而學生包唔包作業﹐都唔會影響佢地喺我心目中既印象!
無包作業既學生﹐佢地既作業 ...
Thanks!!
作者: DDFAMILY 時間: 07-8-4 01:10
我會包所有, 因為本書外面會耐用d.
:tongue:
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |