教育王國

標題: 你地小朋友帶飯返學,通常煮咩比佢地食呢? [打印本頁]

作者: bonha    時間: 07-7-29 19:37     標題: 你地小朋友帶飯返學,通常煮咩比佢地食呢?

唔知你地通常會整咩比佢地食呢???
作者: NichoB    時間: 07-8-1 21:21     標題: Potato with mins port & broconi

1.Steam food with fresh vegetable is better. Fresh orange jucie
2. Steam Potato is soft and you may mix with butter & salt. Hebal Tea
3. Steam chic ken leg with carrot & potato + graphes & mini tomato.  Graphes juice
4. Tomato mins beef with fried egg + apple fruit salad
Milk
5. Steam Salmon fish + green beens & carrot.  Watermelon juice.

What do you think?



原文章由 bonha 於 07-7-29 19:37 發表
唔知你地通常會整咩比佢地食呢???

作者: gigibb    時間: 07-8-1 23:57

NichoB,

想問下你係一早起身煮, 抑或晚上整好然後早上叮番熱呢?
作者: fattymama    時間: 07-8-2 08:35

我會一早煮(已經煮o左8年),可以o既最好送去,囡囡小學我都咁做:loveliness: ,因為D飯焗咁耐好難死.你諗o下仲要係隔夜飯tim ?我以前返工都係帶lunch,所以知道.翻叮o既飯好快會凍番(即刻食就ok),飯壼又唔係真係咁保溫(特別係冬天 ),要小朋友lunch 要食一個凍冰o既午餐,諗o下都凄涼 .
作者: meimei88    時間: 07-8-2 14:03

請問邊隻牌子的飯壺比較好?
作者: 200012    時間: 07-8-2 14:21

我會買象印,一層半個種,用時用滾水局下個飯壺先再落飯格,便能發揮最大保溫作用
作者: fattymama    時間: 07-8-2 16:36

哈,我都係咁做 .不過我將滾水放入飯隔再放入飯壼先焗半時"預熱"再放飯.阿囡話咁真係好D.直接放熱水入飯壼冇問題嗎?

gigibb,
如果係一早就帶埋飯返學o既,我建議D"送"唔好太多汁.我會炒牛柳、蒸o下蒜蓉肉片、蒸o下冬菰雞柳同煎魚柳同豬扒等.你見多數都係"柳",因為唔駛吐骨lor

[ 本文章最後由 fattymama 於 07-8-2 16:55 編輯 ]
作者: ada29    時間: 07-8-2 23:30

我剛剛買左個牛頭版嘅飯壺比個女,應該係新出嘅,內膽係不綉鋼,個蓋內有隻白色碗,小朋友要食嘅時候可以直接放入碗內,個sale話仲可以保溫10個鐘,我個同事話仲好過用內有一個個白色盒嘅飯壺,因為唔夠熱,各位媽媽可以去吉之島睇下,仲做緊8折~


原文章由 fattymama 於 07-8-2 16:36 發表
哈,我都係咁做 .不過我將滾水放入飯隔再放入飯壼先焗半時"預熱"再放飯.阿囡話咁真係好D.直接放熱水入飯壼冇問題嗎?

gigibb,
如果係一早就帶埋飯返學o既,我建議D"送"唔好太多汁.我會炒牛柳、蒸o下蒜蓉肉片 ...

作者: 法子    時間: 07-8-3 10:03

原文章由 ada29 於 07-8-2 23:30 發表
我剛剛買左個牛頭版嘅飯壺比個女,應該係新出嘅,內膽係不綉鋼,個蓋內有隻白色碗,小朋友要食嘅時候可以直接放入碗內,個sale話仲可以保溫10個鐘,我個同事話仲好過用內有一個個白色盒Ü ...


我都係用牛頭 都幾好用呀
作者: danielboy    時間: 07-8-3 13:16

ada29 & 法子,
牛頭 = Buppalo嗎?  Please advise.  Thanks.
作者: 桃子    時間: 07-8-3 18:27

fattymama,

請問蔬菜方面有什麼提議呢? 因為我怕d 菜焗得太耐會黃哂,
小朋友見到都未必會食.
另外請問你係咪好早要起身煮飯呢? 要唔要6點起身煮呀?
tks!
作者: bonha    時間: 07-8-4 01:32

想問o下咁多位,d飯比小朋友返學時帶去好,定佢食飯前拎比佢好呢?學校可唔可以送飯去呢請問?
作者: fattymama    時間: 07-8-4 08:47

桃子,
其實蔬菜o既選擇真係唔係太多,我通常煮椰菜、小棠菜、娃娃菜同菠菜等(囡囡只食某幾種菜).我只用水煮3分鐘,(水滾後落小小糖和油最後才落salt)D菜唔會咁易黃.另外,你可以"因"o下自己o既時間,我囡囡7.12分出問口,我又要"預熱飯壼",所以真係要6點.不過我會早一晚"整定"D"送",咁第二朝一煮就得.
作者: fattymama    時間: 07-8-4 08:58

bonha,
我諗大部份o既學校都可以,你問清楚吧!囡囡中學都有人送lunch去o架.如果送去緊係好食D啦,而且有多D選擇,囡囡小學時我都係送去,o個時我會整o下薯蓉、意粉甚至pizza(買o既)多D花款佢地食得開心D.後來學校要加建,所以唔准送,到工程做完,阿囡都畢業lu.
作者: 200012    時間: 07-8-4 09:05

可以送飯就最好,我成日諗個飯盒(訂飯)局甘耐會吾會有D問題,此終是化學物質 ,我昨日買左飯壺,我個仔堅持話要帶飯
作者: bonha    時間: 07-8-4 11:18

我都覺得送飯好D,好多謝咁多位意見。:loveliness: 我小朋友今年升小一真係唔知煮咩比佢返學食好




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5