教育王國

標題: 小一入學需要繳交六年家長教師會會費 [打印本頁]

作者: mother-cat    時間: 07-7-29 17:22     標題: 小一入學需要繳交六年家長教師會會費

小兒即將入讀大埔一小學,但學校要我們一次過繳交六年家教會費用,是否合理?有沒有其他小學有一樣的做法?
作者: 洛婷    時間: 07-7-30 01:25

原文章由 mother-cat 於 07-7-29 17:22 發表
小兒即將入讀大埔一小學,但學校要我們一次過繳交六年家教會費用,是否合理?有沒有其他小學有一樣的做法?



我都係一次過交六年,只係$180蚊,
如果有兄弟姊妹同校就讀,唔理你有幾多兄弟姊妹,
都係以一個家庭為單位,收一個人錢.:loveliness:
作者: 穎妍媽咪    時間: 07-7-30 09:19

yes.

小囡的學校也是,一次過支付$100.
作者: Martina    時間: 07-7-30 14:41

o甘平 ?!  小女就年年100蚊 !
作者: 洛婷    時間: 07-7-30 15:44

原文章由 Martina 於 07-7-30 14:41 發表
o甘平 ?!  小女就年年100蚊 !



嘩 !!!年年$100蚊,咁又真係幾貴,
咁你學校既家長教師會咪有好多活動攪
如果唔係收咁貴做咩呀???
作者: Martina    時間: 07-7-30 15:55

活動真係有好多, 但係全數十足自費, 一d 都唔比街外平.
家教會只資助校外參賽項目.  對我呢講是年年白比 !!

---------------------------


嘩 !!!年年$100蚊,咁又真係幾貴,
咁你學校既家長教師會咪有好多活動攪
如果唔係收咁貴做咩呀??? [/quote]
作者: 洛婷    時間: 07-7-30 16:18

原文章由 Martina 於 07-7-30 15:55 發表
活動真係有好多, 但係全數十足自費, 一d 都唔比街外平.
家教會只資助校外參賽項目.  對我呢講是年年白比 !!

---------------------------


嘩 !!!年年$100蚊,咁又真係幾貴,
咁你學校既家長教師會咪有好 ...



咁我哋既活動都要自費,收費都O.K,唔太貴,
你係唔係私小???
作者: IT04    時間: 07-7-30 16:20

Yes, my daughter school has the same practice.

I guess this is for the convenience of administration.
作者: Martina    時間: 07-7-30 17:13

唔係私小, 都有d名氣掛.  我年年照交就算數.
以一對>10算, 一般活動$100/hr 我知道起用的導師都係行内出名.  但又要限死時間, 好多在weekday after school, 冇校車.  又要lucky draw, 我就覺自己安排活動仲有彈性.     

原文章由 洛婷 於 07-7-30 16:18 發表



咁我哋既活動都要自費,收費都O.K,唔太貴,
你係唔係私小???

作者: Miramira    時間: 07-7-30 17:17

原文章由 IT04 於 07-7-30 16:20 發表
Yes, my daughter school has the same practice.

I guess this is for the convenience of administration.


我地間學校都係要一次過俾6年,共600元。不過係一個家庭計。我都FEEL可以啦。老實講句,我都唔想年年俾錢咁煩,咪又係要俾。不過學校都好好,可以俾你一次過交或者每年交,如果一次過交就有嘢送。
作者: bobo2001    時間: 07-7-30 18:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5