教育王國

標題: 2008-2009 小一選校程序 [打印本頁]

作者: 青紅蘿蔔    時間: 07-7-29 11:58     標題: 2008-2009 小一選校程序

我想問下,  幼稚園通常幾時會派選校資料架 ? 自選學校幾時要交表 和 幾時會有收生通知  ? 統一派位又要幾時交表 和 派校結果呢?

唔好意思 , 本人對此無經驗

希望有經驗既媽咪可以分享下

thanks
作者: miffy2004    時間: 07-7-29 13:26

原文章由 青紅蘿蔔 於 07-7-29 11:58 發表
我想問下,  幼稚園通常幾時會派選校資料架 ? 自選學校幾時要交表 和 幾時會有收生通知  ? 統一派位又要幾時交表 和 派校結果呢?

唔好意思 , 本人對此無經驗

希望有經驗既媽咪可以分享下

thanks



我都想知
作者: emonmama    時間: 07-7-29 14:39

原文章由 青紅蘿蔔 於 07-7-29 11:58 發表
我想問下,  幼稚園通常幾時會派選校資料架 ? 自選學校幾時要交表 和 幾時會有收生通知  ? 統一派位又要幾時交表 和 派校結果呢?

唔好意思 , 本人對此無經驗

希望有經驗既媽咪可以分享下

thanks


k3 開左學之後...好快就要填第一輪選校...呢次係自選既..通常11月底就會有結果架la....如果入到自選既小學...咁就恭喜你...否則要等到1月第二輪...即係大抽獎(統一派位)....要去到6月頭先知架.....我自己個囡就要等統一派位..好彩派到第一志願...真係等到頸都長...希望幫到你哋....
作者: estherxx    時間: 07-8-3 15:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vic6    時間: 07-8-4 03:00

hi emonmama,
咁好彩. 你女派去邊間呀?
我都要幫女想,都有點煩惱??? 
要選出1st自行先la(都是off區先)
比d意見.

原文章由 emonmama 於 07-7-29 14:39 發表


k3 開左學之後...好快就要填第一輪選校...呢次係自選既..通常11月底就會有結果架la....如果入到自選既小學...咁就恭喜你...否則要等到1月第二輪...即係大抽獎(統一派位)....要去到6月頭先知架.....我自己個 ...

作者: mic_mic    時間: 07-8-4 04:18

我都好煩惱...... 請問呢~ 報讀同區小學, 使唔使出示啲咩住址證明架? thx!
作者: estherxx    時間: 07-8-4 12:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mic_mic    時間: 07-8-12 22:02

原文章由 estherxx 於 07-8-4 12:42 發表
一定要住址證明..

謝謝你啊~ 等我快




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5