教育王國
標題: myyoung有無小朋友用過lee套光牒 [打印本頁]
作者: 1205 時間: 07-7-28 21:54 標題: myyoung有無小朋友用過lee套光牒
我想買佢phonics & grammer有無人用緊可以話我知有用嗎 ?
作者: 石板街 時間: 07-7-29 00:10
我有依套碟~真係幾好,由奇係phonic 同 Grammer真係超好,因為佢係教學模式,仔仔可以由唔識學到識,好似上堂咁,一級級學又有games玩(雖然悶咗d),套碟仲至到F.5添~唔似有d光碟淨係係咁問問題,答錯先話你知答案,唔識依然都係唔識,同做補充差不多~
個人意見for教學係very good~
p.s 大人都可以學埋一份(因我英文不太好)
作者: 石板街 時間: 07-7-30 22:11
chan4664,
please check PM~
作者: 石板街 時間: 07-7-31 11:49
1205,
please check pm~
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |