教育王國
標題: HELP.....請問將軍澳梁潔華小學o既功課深嗎?課外活動ok嗎?......PLEASE [打印本頁]
作者: clc_ivy 時間: 07-7-28 12:59 標題: HELP.....請問將軍澳梁潔華小學o既功課深嗎?課外活動ok嗎?......PLEASE
HELP.....請問將軍澳梁潔華小學o既功課深嗎?課外活動ok嗎?......PLEASE
作者: lemontrees 時間: 07-7-31 00:46
I have a relative studing at the school. There is a lot of
activities. It seems quite a lot of homework, tests etc.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |