教育王國

標題: HELP.....請問將軍澳梁潔華小學o既功課深嗎?課外活動ok嗎?......PLEASE [打印本頁]

作者: clc_ivy    時間: 07-7-28 12:59     標題: HELP.....請問將軍澳梁潔華小學o既功課深嗎?課外活動ok嗎?......PLEASE

HELP.....請問將軍澳梁潔華小學o既功課深嗎?課外活動ok嗎?......PLEASE
作者: lemontrees    時間: 07-7-31 00:46

I have a relative studing at the school. There is a lot of
activities. It seems quite a lot of homework, tests etc.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5