教育王國

標題: 想與學校家教會溝通的方法 [打印本頁]

作者: 吳師奶    時間: 07-7-27 23:07     標題: 想與學校家教會溝通的方法

有時對於學校或家教會有意見,好想同家教會反映,但又唔知有咩方法,你地會用什麼方法?請指教……
作者: Nymph_    時間: 07-7-28 12:53

原文章由 吳師奶 於 07-7-27 23:07 發表
有時對於學校或家教會有意見,好想同家教會反映,但又唔知有咩方法,你地會用什麼方法?請指教……


可以直接揾負責老師.
亦可以係家教會網頁,寫低你嘅意見.
亦可直接揾家教會主席或委員講出你嘅意見.
:) :) :)
作者: 吳師奶    時間: 07-7-28 20:27

謝謝你!我會試下!
原文章由 Nymph_ 於 07-7-28 12:53 發表


可以直接揾負責老師.
亦可以係家教會網頁,寫低你嘅意見.
亦可直接揾家教會主席或委員講出你嘅意見.
:) :) :)





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5