教育王國
標題: 想與學校家教會溝通的方法 [打印本頁]
作者: 吳師奶 時間: 07-7-27 23:07 標題: 想與學校家教會溝通的方法
有時對於學校或家教會有意見,好想同家教會反映,但又唔知有咩方法,你地會用什麼方法?請指教……
作者: Nymph_ 時間: 07-7-28 12:53
原文章由 吳師奶 於 07-7-27 23:07 發表 
有時對於學校或家教會有意見,好想同家教會反映,但又唔知有咩方法,你地會用什麼方法?請指教……
可以直接揾負責老師.
亦可以係家教會網頁,寫低你嘅意見.
亦可直接揾家教會主席或委員講出你嘅意見.
:) :) :)
作者: 吳師奶 時間: 07-7-28 20:27
謝謝你!我會試下!
原文章由 Nymph_ 於 07-7-28 12:53 發表 
可以直接揾負責老師.
亦可以係家教會網頁,寫低你嘅意見.
亦可直接揾家教會主席或委員講出你嘅意見.
:) :) :)
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |