教育王國
標題:
想問下,如果唔見左k1時的成績表,可否叫稚幼園補回?
[打印本頁]
作者:
Eunismom
時間:
07-7-27 14:45
標題:
想問下,如果唔見左k1時的成績表,可否叫稚幼園補回?
我女今年要報小學..但要最近2年的成績表,但我女的k1成績表已搵唔返.可否叫學校補返架?唔得就慘啦.
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5