教育王國

標題: 想問下,如果唔見左k1時的成績表,可否叫稚幼園補回? [打印本頁]

作者: Eunismom    時間: 07-7-27 14:45     標題: 想問下,如果唔見左k1時的成績表,可否叫稚幼園補回?

我女今年要報小學..但要最近2年的成績表,但我女的k1成績表已搵唔返.可否叫學校補返架?唔得就慘啦.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5