教育王國

標題: 直資收生一問 [打印本頁]

作者: NeoMom    時間: 07-7-26 18:08     標題: 直資收生一問

請問如果父/母只是中學的old boy/girl, 入讀其直屬直資/私立小學是否有好大機會收呢?
作者: 已刪除用戶    時間: 07-7-26 18:14

理論上機會大d, 直資係自由收生, 真係要睇返個別學校policy!
有d直資, 就算有兄姐讀緊, 都唔一定收細佬妹!
原文章由 NeoMom 於 07-7-26 18:08 發表
請問如果父/母只是中學的old boy/girl, 入讀其直屬直資/私立小學是否有好大機會收呢?





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5