教育王國

標題: 我女女9月返蘇浙K1G班了,K1G同學仔家長入來傾下啦 [打印本頁]

作者: hoeve    時間: 07-7-26 16:27     標題: 我女女9月返蘇浙K1G班了,K1G同學仔家長入來傾下啦

有無0708的K1G家長:loveliness:

[ 本文章最後由 hoeve 於 07-7-26 16:47 編輯 ]
作者: hoeve    時間: 07-7-27 20:22


有無0708的K1G家長:loveliness:
作者: asman    時間: 07-7-28 11:32

Hello hoeve,

我仔仔都係K1G,但係我印象記得你囡囡好似係上午班架喎???唔知有無記錯呢???
作者: hoeve    時間: 07-7-29 15:35

Hello asman
你好犀利呢,咁都記得
我女女下年9月返上+下午,所以都係K1G
你仔仔都係N班升K1班的嗎?
唔知下午係唔係會少D人一班
同埋我好想知老師係唔係母語係普通話?

原文章由 asman 於 07-7-28 11:32 發表
Hello hoeve,

我仔仔都係K1G,但係我印象記得你囡囡好似係上午班架喎???唔知有無記錯呢???

[ 本文章最後由 hoeve 於 07-7-29 15:38 編輯 ]
作者: asman    時間: 07-7-30 13:18

hi hoeve,

咁即係上午係乜野班?點解會返上下午既?定係上午返國際班呢?
我阿仔係n1升上黎架,轉唔到上午...唯有繼續讀住下午先lu,
唔知老師係咪普通話係母語呀...但係都覺得老師教得好好呀,
雖然自己唔太識講,但聽到阿仔講又好似幾正中咁,都幾滿意丫,
n1 d老師好好人,唔知k1 d老師如何呢???
作者: hoeve    時間: 07-7-30 15:20

Hi asman,
我女女係上午國際班(但未知邊班??) 我又係唔多識普通話,個女叻過我啦 ,雖然N班老師都OK,但我都想老師係普通話人,覺得D口音同廣東人始終會有D唔同  希望你仔仔轉倒上午啦....雖然到時又唔同你仔仔一班了

原文章由 asman 於 07-7-30 13:18 發表
hi hoeve,

咁即係上午係乜野班?點解會返上下午既?定係上午返國際班呢?
我阿仔係n1升上黎架,轉唔到上午...唯有繼續讀住下午先lu,
唔知老師係咪普通話係母語呀...但係都覺得老師教得好好呀,
雖然自己唔太識 ...

作者: asman    時間: 07-7-30 18:10

hi hoeve,

暫時轉上午都無乜機會lu...因為俾轉既通知晒...唯有等
咁你囡囡上午班放幾點?跟住再返下午?你住好近架?你囡囡N1讀邊班架?我仔仔讀N1F,陳老師果班
作者: hoeve    時間: 07-7-31 11:33

hi asman
我個女讀N1A班,係詹老師教,我都係住東區,9月會搭校車返學放學,上午班返9.00 a.m. - 11.50 a.m,跟住在學校食飯,可以小睡一會再上下午的課。其實都有d緊密架,不過我要返工,得工人湊個女,又無兄弟姐妹,諗住在學校同小朋友玩好過對住個工人先俾佢讀全日詐。

原文章由 asman 於 07-7-30 18:10 發表
hi hoeve,

暫時轉上午都無乜機會lu...因為俾轉既通知晒...唯有等
咁你囡囡上午班放幾點?跟住再返下午?你住好近架?你囡囡N1讀邊班架?我仔仔讀N1F,陳老師果班

作者: asman    時間: 07-7-31 13:03

hi hoeve,

咁即係其實你囡囡同我仔仔都係一樣係果三位老師喇 不過只係上下午既分別..咁若果對住工人真係返全日好D WOR......我仔都坐校車呀...B線,你呢?我都要返工架...阿仔就由婆婆照顧,佢有個細妹添...不過剛剛先五個月大,未識同佢玩...HEHE
作者: hoeve    時間: 07-7-31 16:05

Hi asman
我個女都係搭B線呀,原來同你個仔同車呢!我女女在杏花街市上落車,你邊個站呀? 會唔會我個女識得你個仔呢?佢成日在上杏18座對出的PLAYGROUND玩架。
你有一子一女好幸福呀,真令人羨慕,重有婆婆照顧好好多呀,工人就係工人,會扮下野對小朋友好,其實就麻麻,我都係現在個女大左識得講先放心D!

原文章由 asman 於 07-7-31 13:03 發表
hi hoeve,

咁即係其實你囡囡同我仔仔都係一樣係果三位老師喇 不過只係上下午既分別..咁若果對住工人真係返全日好D WOR......我仔都坐校車呀...B線,你呢?我都要返工架...阿仔就由婆婆照顧,佢有個細妹添... ...

作者: asman    時間: 07-7-31 18:18

我阿仔K1開始先搭校車呀...我地住藍灣半島...我地遠D添,好彩有婆婆照顧囉...兩個好辛苦呢 ,你講得無錯呀...工人就係工人,點都唔及自己人好,好在宜家囡囡識得講野,都唔怕俾人蝦...我同奶奶住,好在星期六可以幫手睇下,唔係就真係唔請工人都唔得LU...咁你係邊區返工呀...我係尖沙咀
作者: hoeve    時間: 07-8-1 09:52

asman
你都係遠我少少遮,我都久唔久去下藍灣半島,我契女住那兒,有時都帶埋個女去玩下,有時會去踩單車或去遊戲室玩,聽講話個遊戲室整好左,你仔仔有無成日落去玩呀?我返工好遠架,在葵涌,搭地鐵加埋行都一個鐘先到。

原文章由 asman 於 07-7-31 18:18 發表
我阿仔K1開始先搭校車呀...我地住藍灣半島...我地遠D添,好彩有婆婆照顧囉...兩個好辛苦呢 ,你講得無錯呀...工人就係工人,點都唔及自己人好,好在宜家囡囡識得講野,都唔怕俾人蝦...我同奶奶住,好在星期六可 ...

作者: asman    時間: 07-8-1 18:20

hi hoeve,

原來你都會落黎玩呀...個遊戲室整好lu但未去過呀,多數都係去平台果公園玩,一係踩單車或者游水咁lu...
係喎...講左咁耐好似未知你囡囡叫咩名 我仔仔叫朗曦 cyrus呀
作者: hoeve    時間: 07-8-1 22:26

asman
我個女係忻桐ASHLEY
我都有藍灣張証所以可以去玩囉

原文章由 asman 於 07-8-1 18:20 發表
hi hoeve,

原來你都會落黎玩呀...個遊戲室整好lu但未去過呀,多數都係去平台果公園玩,一係踩單車或者游水咁lu...
係喎...講左咁耐好似未知你囡囡叫咩名 我仔仔叫朗曦 cyrus呀

作者: asman    時間: 07-8-3 15:30

hi hoeve,

原來係咁....係呢...你知唔知校車証係咪返學先有呢???
作者: ysmhkg    時間: 07-8-5 01:37

原文章由 hoeve 於 07-7-27 20:22 發表

有無0708的K1G家長:loveliness:


Hi hoeve,

我女兒也編入 K1G, 她之前的班主任也是詹老師,
只不過妳女兒是上午班 N1A, 我女兒是下午班 N1F,
我女兒叫鄭喬方啊 ! 不知道妳女女叫什麼名字呢 ?
作者: hoeve    時間: 07-8-6 09:40

Hi ysmhkg
好開心又多個同班同學! 我個女係忻桐呀

asman
我印像中係交校車錢時派埋校車証,等我今晚返屋企再找找先答你
作者: asman    時間: 07-8-6 13:59

hi hoeve,

好丫...唔該晒,另外我想問你地學費張支票過左數未呀...點解我仲未過既...

thanks

hi ysmhkg,

我囝囝都係N1F架,唔知我地有無見過面呢...HEHE
作者: AJmom    時間: 07-8-6 19:38

ysmhkg & asman,

Wow, how funny! My son was in N1F, too. His name is Daniel.  Wondering if we've ever met.  But in coming Sep., he is going to the am class, don't know which class yet.

Hello Hoeve, my older son is an ex-K1G, he is going to K2G in Sep. I am also thinking about KCIS for Daniel, so I probably will ask you more in future to see how your gal doing in the international section.
作者: asman    時間: 07-8-7 09:44

hi AJmom,

你囝囝都係N1F,你係邊位老師果組呢?你囝囝中文名叫什麼?你轉到上午班咁好既,我寫左兩封信都無消息呀
作者: hoeve    時間: 07-8-7 15:24

Hi asman
我有張黃色的校車証,會唔會俾漏左你呀?
張票我就無check過呀 我諗住實過左數...
聽你咁講我都要再check下先

原文章由 asman 於 07-8-6 13:59 發表
hi hoeve,

好丫...唔該晒,另外我想問你地學費張支票過左數未呀...點解我仲未過既...

thanks

hi ysmhkg,

我囝囝都係N1F架,唔知我地有無見過面呢...HEHE

作者: hoeve    時間: 07-8-7 15:28

Hi AJmom,
I hope KCIS can really fullfill my expectation. Are you thinking about to let your son to join KCIS from K3 next year?

原文章由 AJmom 於 07-8-6 19:38 發表
ysmhkg & asman,

Wow, how funny! My son was in N1F, too. His name is Daniel.  Wondering if we've ever met.  But in coming Sep., he is going to the am class, don't know which class yet.

Hello ...

[ 本文章最後由 hoeve 於 07-8-7 22:34 編輯 ]
作者: asman    時間: 07-8-7 17:47

hi hoeve,

我無呀...咁等我開學時問下先得...3/9你會唔會陪囡囡上堂呢???
若果陪你會係陪上午定下午?
作者: hoeve    時間: 07-8-7 22:34

asman
係呀,你問下校車,佢俾錢那天咁亂漏左都唔奇。我在學校工作,所以唔可以陪個女了,我HUBBY應該會陪個女,我諗上下午都陪掛,其實我交完錢都無乜理過佢學校D野,連佢返幾點放幾點我都唔記得了 ,3�9你會去學校嗎?

原文章由 asman 於 07-8-7 17:47 發表
hi hoeve,

我無呀...咁等我開學時問下先得...3/9你會唔會陪囡囡上堂呢???
若果陪你會係陪上午定下午?

作者: asman    時間: 07-8-8 08:50

hi hoeve,

我已經請左假喇,到時會陪阿仔返學囉...視情況而定陪多少日,因為頭三日都係返二點返三點半(我記得),係無校車搭喎.....所以都要自己去接佢放學,所以睇下會陪多少日lu....
作者: hoeve    時間: 07-8-9 09:11

Hi asman
我諗我地小朋應該好適應學校呢,我現在成日同個女講9月佢要在學校食飯同訓覺,重要搭校車,我諗佢ok的,係開頭一兩個月會倦d,所以我地全家都要改習慣,要早d食飯早d訓,現在食完飯我一家好多時會去太古城或落百佳行下,9月開始要停了。你仔仔N1時有沒有午睡習慣?

原文章由 asman 於 07-8-8 08:50 發表
hi hoeve,

我已經請左假喇,到時會陪阿仔返學囉...視情況而定陪多少日,因為頭三日都係返二點返三點半(我記得),係無校車搭喎.....所以都要自己去接佢放學,所以睇下會陪多少日lu....

作者: asman    時間: 07-8-9 12:49

hi hoeve,

阿仔果時返下午...其實d時間真係唔太好,通常都係十二點就想瞓晏覺...所以我都叫婆婆唔好俾佢瞓或者只瞓一陣囉,情願佢放學返黎瞓...有時都瞓到六七點先起身...八點幾食飯囉...佢返下午所以我地通常都係十一點左右先瞓...我地以前住太古都會落去行下uny架...宜家就食完飯都係係屋企陪阿仔睇書講故事...大約十點十一點就瞓LU...我諗你囡囡會攰D...因為要一早起身返學,咁佢幾點要起身上校車呀???我想佢地快D開學...因為日日係屋企真係好悶,返學都可以走下學下野嘛...
作者: hoeve    時間: 07-8-9 15:05

asman
9月呀女8:15就上校車,我諗7:15就要起身了,現在我都由得佢訓,佢通常訓到7:30左右起身。我都覺得暑假都幾悶架,又熱到死,所以幫個女報左d 班玩下,唔想佢日日淨係對住個工人姐姐。佢d暑期班下星期就完了,我都好期待佢快d返學呀,等佢同多d小朋友玩。


原文章由 asman 於 07-8-9 12:49 發表
hi hoeve,

阿仔果時返下午...其實d時間真係唔太好,通常都係十二點就想瞓晏覺...所以我都叫婆婆唔好俾佢瞓或者只瞓一陣囉,情願佢放學返黎瞓...有時都瞓到六七點先起身...八點幾 ...

作者: asman    時間: 07-8-9 18:01

hi hoeve,

係咪個個小朋友都咁早起身呢?我個仔同個女都係...鬧鐘未響我起身返工佢兩個多數都醒lu...都係大約7點至7點30分...日日差唔多,好彩有時都可以九點,但真係萬中無一呀...

仲有大約三星期左右先到九月...都有排等呢
作者: hoeve    時間: 07-8-11 19:38

ASMAN
我個女由細細個就早睡早起,以前六點幾就醒,現在好好多了,由佢出世開始我都未試過好似以前咁訓到11,12點

原文章由 asman 於 07-8-9 18:01 發表
hi hoeve,

係咪個個小朋友都咁早起身呢?我個仔同個女都係...鬧鐘未響我起身返工佢兩個多數都醒lu...都係大約7點至7點30分...日日差唔多,好彩有時都可以九點,但真係萬中無一呀...

仲有大約三星期左右先 ...

作者: akycheung    時間: 07-8-11 23:18

asman,

I also live in Island Resort, my son will be in K2W (whole day) this year. This the his 1st year in 蘇浙, he also take school bus in route B.  Nice to meet you.
作者: asman    時間: 07-8-13 09:02

hi hoeve,

我都係咁話呀...自從阿仔出世之後,差不多日日都係七點幾起身....最遲最遲都係九點半,但萬中無一呢...haha

hi akycheung,

你好呀 咁我仔仔同你仔仔都係放學先會一齊搭校車囉!!!咁你仔仔k1係讀邊間架?點解會轉校既?你仔仔叫咩名呢???
作者: hoeve    時間: 07-8-15 16:03

:loveliness: Hi
Any more K1G parents to join us?
作者: asman    時間: 07-9-4 09:21

hi hoeve,

我尋日有陪阿仔返學呀,原來我仔仔同你女女同一組的,
真係橋...HEHE
作者: baby_mimi    時間: 07-9-5 10:32

asman,


hi.... 你轉唔到上午?? 以我所知應該轉到上午的,我已經可以轉上午班了,俾d建議你,你最好成日去校務署問下,因為佢地好衰架,如有新人入蘇浙,佢地會先樣d插班生.因為怕佢地唔讀下午班.(係d舊生家長話我知的.)

因為d舊生家長話我知,佢地都覺得讀上午會好d,因為上午較有跌序,而下午比較混亂些,尤其時上學時.
其實我自己都覺得讀上午班對小朋友會較好,唔記得係邊到睇過一份研究報導講的.



原文章由 asman 於 07-8-7 09:44 硐表
hi AJmom,

你囝囝都係N1F,你係邊位老師果組呢?你囝囝中文名叫什麼?你轉到上午班咁好既,我寫左兩封信都無消息呀

作者: asman    時間: 07-9-5 11:25

hi baby-mimi,

咁我真係要試下先得lu...因為我都寫左好多次信俾佢地,
但一d回音都無... 唉...我眼見好多n1f既同學仔都轉到上午班呢
作者: paltiBB    時間: 09-9-3 15:05

各位K3 媽咪, 你地好!

我想問你地小朋友今年英文老師有冇要求買oxford story tree 這套書??




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5