教育王國
標題: 屯門媽咪,大家有冇心水小學? [打印本頁]
作者: cindywong1213 時間: 07-7-26 14:56 標題: 屯門媽咪,大家有冇心水小學?
我個女新學年升k3了,需要選小學了,請大家比d意見!
作者: Joe媽媽 時間: 07-7-26 19:23
原文章由 cindywong1213 於 07-7-26 14:56 發表 
我個女新學年升k3了,需要選小學了,請大家比d意見!
屯門那一個位置? 69/70/71???
作者: Christie23429 時間: 07-7-27 11:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Joe媽媽 時間: 07-7-27 13:40
原文章由 Christie23429 於 07-7-27 11:26 發表 
請問各位媽咪對圓玄的評價, 因為囝囝較活躍, 而家讀緊國際班, 傳統小學唔係咁合適, 所以想了解多d
圓玄緊係好啦, 全用英語/ 普通話, 沒有 Cantonese, 但妳怕不怕中學派位很難跟傳統保良局/ 何日東之小學爭? 有錢給小朋友讀直資/ 私中的話, 肯定她是 first choise. 
作者: yy_yan 時間: 07-8-13 18:28
hi 各位好
cindywong1213你好
小兒同你女女一樣升k3
,我心目中有幾間莊啟上,伍時暢,梁周順琴,但好多朋友話唔好選莊上同梁周話小朋友會好辛苦因要迫佢讀書我要上班:-| 沒時間同佢讀書,小兒喜歡伍時暢所以認同佢報這所學校.
作者: eo_cheung 時間: 07-8-13 19:16
我係爸爸唔係媽媽,我個仔今年都要選小學,請問各位媽咪知唔知(位於屯明龍門居的_中華基督教會何福堂小學)好唔好?重點校風方面?
各位選小學有沒有什麼心得?
作者: bowling68 時間: 07-8-13 23:03
有時太 Hit 的小學, 升中反而派得麻麻
朋友的小朋友 何日東 派去邱子田,
另一個讀志豪的派去 可藝.
反而朋友的兒子去年拔臣畢業 升中董玉娣.
作者: Joe媽媽 時間: 07-8-17 14:02
原文章由 bowling68 於 07-8-13 23:03 發表 
有時太 Hit 的小學, 升中反而派得麻麻
朋友的小朋友 何日東 派去邱子田,
另一個讀志豪的派去 可藝.
反而朋友的兒子去年拔臣畢業 升中董玉娣.
老實說我兒都是拔臣學生, 當年朋友(中學教師)推介拔臣給我, 就是因為她派位好, 我都不明白為何會那樣?
不過我兒還是初小, 不知她們之高小有何特別教法, 現在全級只得80-90人左右(三班), 但你考到頭20名派band 1 ;應無問題! 你說是好? 還是不好? 三/四年後我再話你們知吧! 
作者: Joe媽媽 時間: 07-8-20 08:59
原文章由 eo_cheung 於 07-8-13 19:16 發表 
我係爸爸唔係媽媽,我個仔今年都要選小學,請問各位媽咪知唔知(位於屯明龍門居的_中華基督教會何福堂小學)好唔好?重點校風方面?
各位選小學有沒有什麼心得?
你說之一間, 早幾年未搬前在新發村就勁差, 校風差, 成績差...甚麼都差, 但搬了在 龍門居後就新人士, 新作風, 新校舍, 希望有轉機吧!! 但要由谷底反彈上回band 1, 我估非要10年/8年不可, 因要取師兄/ 師姐之成績. 其實公平嗎? 甚麼是好呢??
曾經有 BK 家長說見到她們之學生在便利店買煙/ 吸煙. 我估....
作者: jamieconnie 時間: 07-8-20 12:15
各位,我忽發奇想,係咪搵間唔係咁高水準既學校,但唔係好差既,而名列前茅,咁係咪會派到更好既中學呢,我個女今年升K2,
原文章由 Joe媽媽 於 07-8-17 14:02 發表 
老實說我兒都是拔臣學生, 當年朋友(中學教師)推介拔臣給我, 就是因為她派位好, 我都不明白為何會那樣?
不過我兒還是初小, 不知她們之高小有何特別教法, 現在全級只得80-90人左右(三班), 但你考到頭20名 ...
作者: kit7266 時間: 07-8-20 14:01
邱子田, 可藝 Band 2 - 3 中學, 派得麻麻相信是學生banding問題.
升中派位, 不能只睇個別學生, 應該睇整體派位成績....
何福堂唔建議揀, 校風麻麻, 派位都麻麻, 學生band1組別(頭5名), 老師都唔建議揀英中
原文章由 bowling68 於 07-8-13 23:03 發表 
有時太 Hit 的小學, 升中反而派得麻麻
朋友的小朋友 何日東 派去邱子田,
另一個讀志豪的派去 可藝.
反而朋友的兒子去年拔臣畢業 升中董玉娣.
作者: Joe媽媽 時間: 07-8-20 22:00
原文章由 jamieconnie 於 07-8-20 12:15 發表 
各位,我忽發奇想,係咪搵間唔係咁高水準既學校,但唔係好差既,而名列前茅,咁係咪會派到更好既中學呢,我個女今年升K2,
我估可以這樣說, 但如果未train好自已, 派到妳入 band 1 英中, 但自已之成績又是否 handle 到呢? 聽人講band 1英中 (over 90% 入大學個幾間), 妳一讀唔掂, 在 form2, form3 已叫妳自行轉校
, 如果操行好, 寫埋推薦信給你送妳走, 再招一些別校勁料之插班生入來頂妳個位... 好似做生意, 被趕走之小朋友可能已很努力, 已好比心機了, 但因小學個底打得唔好, 個小朋友會好hurt/ 無晒自信... Daddy/Mummy之決定會... 真是問問自已, 問問小朋友了! :loveliness:
作者: cindywong1213 時間: 07-9-14 15:40
我係70網,有朋友話鄭任安千禧都好,大家有沒有議見呀?我知道鄭任安千禧是71網的.第一輪自行分配想選.....還有一個問題想問大家.鄭任安屬會是博愛醫院歷屆總理聯誼會的.我老公是博愛醫院歷屆總理聯誼會梁省德中德畢業的.是否有分加的?
70網有什麼好介紹呀?大家幫幫手?我都有想個直資或私立(圓玄,激活和李宗德)?我遞咗申請表啦!叫做多個chance.大家有沒有這幾間的評語呀?
作者: manisaac 時間: 07-9-14 16:01
我已入了表同個囝申請讀圓玄
我係 71網 心目中 :
鄭任安夫人千禧小學
蒙恩 (因近自己住個頭)
作者: cindywong1213 時間: 07-9-14 16:30
但蒙恩是分上下午的,我唔太鐘意.因下午太多時間在家中,想她在學校學習,總好比在家中睡覺,看家視好...
鄭任安千禧是否很多功課,我聽校長講他們想小朋友開心學習,有有鄭任安千禧家長入來傾傾,比d意見.....
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |