教育王國
標題: 孖b報小一有否要特別注意? [打印本頁]
作者: cl8270 時間: 07-7-26 13:31 標題: 孖b報小一有否要特別注意?
我對孖B,今年9月開學時就需要報讀小一了,但如果派位2個分開讀書,我咪好麻煩,填表時有咩地方需要特別注意呢.
作者: 已刪除用戶 時間: 07-7-26 13:39
如果報政府統一派位, 孖b係當一個file, 一齊處理既, 唔會分開學校, 放心
不過如果報私校/直資, 學校就唔一定會收晒2個喇(視乎學校自己policy啦)
原文章由 cl8270 於 07-7-26 13:31 發表 
我對孖B,今年9月開學時就需要報讀小一了,但如果派位2個分開讀書,我咪好麻煩,填表時有咩地方需要特別注意呢.
作者: Barbara 時間: 07-7-26 16:03
原文章由 Charlotte_mom 於 07-7-26 13:39 發表 
如果報政府統一派位, 孖b係當一個file, 一齊處理既, 唔會分開學校, 放心
remember to state on the form that they are twins.
作者: may_mng 時間: 07-7-26 20:19
就算第日入到同一間學校讀書,都記得要求學校比佢地分開讀唔同o既班
咁對佢地識朋友仔都身心發展都好o的ga
原文章由 cl8270 於 07-7-26 13:31 發表 
我對孖B,今年9月開學時就需要報讀小一了,但如果派位2個分開讀書,我咪好麻煩,填表時有咩地方需要特別注意呢.
作者: Heidi媽 時間: 07-7-26 23:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |