教育王國

標題: 孖b報小一有否要特別注意? [打印本頁]

作者: cl8270    時間: 07-7-26 13:31     標題: 孖b報小一有否要特別注意?

我對孖B,今年9月開學時就需要報讀小一了,但如果派位2個分開讀書,我咪好麻煩,填表時有咩地方需要特別注意呢.
作者: 已刪除用戶    時間: 07-7-26 13:39

如果報政府統一派位, 孖b係當一個file, 一齊處理既, 唔會分開學校, 放心
不過如果報私校/直資, 學校就唔一定會收晒2個喇(視乎學校自己policy啦)
原文章由 cl8270 於 07-7-26 13:31 發表
我對孖B,今年9月開學時就需要報讀小一了,但如果派位2個分開讀書,我咪好麻煩,填表時有咩地方需要特別注意呢.

作者: Barbara    時間: 07-7-26 16:03

原文章由 Charlotte_mom 於 07-7-26 13:39 發表
如果報政府統一派位, 孖b係當一個file, 一齊處理既, 唔會分開學校, 放心

remember to state on the form that they are twins.
作者: may_mng    時間: 07-7-26 20:19

就算第日入到同一間學校讀書,都記得要求學校比佢地分開讀唔同o既班
咁對佢地識朋友仔都身心發展都好o的ga

原文章由 cl8270 於 07-7-26 13:31 發表
我對孖B,今年9月開學時就需要報讀小一了,但如果派位2個分開讀書,我咪好麻煩,填表時有咩地方需要特別注意呢.

作者: Heidi媽    時間: 07-7-26 23:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5