教育王國

標題: 點解在這區post文章, 打中文字會閃吓閃吓 [打印本頁]

作者: JAMmama    時間: 07-7-25 17:49     標題: 點解在這區post文章, 打中文字會閃吓閃吓

如題, 你地有無試過係咁? 我打倉頡, 唔知點解, 打一個, 閃一個, 好辛苦:-| , 但打英文字無試喎

個版面係轉咗, 靚就靚咗, 睇無事, 但打文章, 好眼痛呀....
作者: BESTMCL    時間: 07-7-25 23:40

我都係好辛苦。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5