教育王國

標題: 問題 [打印本頁]

作者: helenwyc    時間: 07-7-25 10:20     標題: 問題

各位前輩... 本人女兒9月開始讀P.1, 請多照顧...
本人有以下問題, 敬請各前輩表表意見, 謝謝.
(1) 本人住將軍澳, 返學會在將軍澳(尚德), 但放學會去石硤尾, 問過校車, 佢地話石硤尾無站, 又話無單程(淨係返學).. 請問各位有無相熟的保母車可介紹一下.. :cry:
(2) 因為本人要返工, 個女放學都係去補習班及比人照顧... 我想問下普通的補習班能夠應付到校內功課及考試嗎????




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5