教育王國

標題: 火炭的培基小學&大圍聖心學校 -邊間好d? [打印本頁]

作者: Win0501    時間: 07-7-24 14:41     標題: 火炭的培基小學&大圍聖心學校 -邊間好d?

如果係你, 揀邊間? 最好解釋ha la, 等我可以參考ha ar. thanks.
作者: 鋒媽    時間: 07-7-24 15:12

原文章由 Win0501 於 07-7-24 14:41 發表
如果係你, 揀邊間? 最好解釋ha la, 等我可以參考ha ar. thanks.



我會選培基, 因口碑好似好小小
因有一次見到聖心老師好惡地罵個小朋友,
令我覺得喲老師好似冇咩愛心,
(只是個人意見)

如果是branding可能差不多,
但這是兩個區(88(聖心)or91(培基)區)
而且你的小朋友是男/女, 因聖心比較(驗)是傳統教學,
培基是活動教學, 你的小朋友好動/好靜等等........,
作者: connie1214    時間: 07-7-24 16:53

[quote][/quote]

原文章由 Win0501 於 07-7-24 14:41 發表
如果係你, 揀邊間? 最好解釋ha la, 等我可以參考ha ar. thanks.

無錯聖心是一間非常傳統的學校, 但教出來的學生大部份都很有禮貌.校風純樸. 同時派位都很不錯. 很多派去曾肇添, 林球謀, 沙官,及九龍某些明校 我的女兒在聖心畢業, 現在原校升高中. 很多時都約d 同學回小學探老師, 所以d 老師應該對同學不錯
作者: Win0501    時間: 07-7-28 15:49

請問知吾知培基升中派位有?%去band 1?

原文章由 鋒媽 於 07-7-24 15:12 發表



我會選培基, 因口碑好似好小小
因有一次見到聖心老師好惡地罵個小朋友,
令我覺得喲老師好似冇咩愛心,
(只是個人意見)

如果是branding可能差不多,
但這是兩個區(88(聖心)or91(培基)區)
而且你的 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5