教育王國
標題: 包書問題 [打印本頁]
作者: 銘銘媽 時間: 07-7-24 14:02 標題: 包書問題
我有個問題, 不過覺得好白痴, 可惜我都係想問. 希望大家見諒.
亞仔升一年級, 我想包左亞仔D書先俾佢返學, 但係又一路唔知個仔會升咩班, 問題黎啦: 1) 我應該包書先, 然後第日補貼返個名同班别, 坐號喺個膠套度; 定係 2)第日, 等佢知道咩班別同坐號, 貼哂所有資料先同佢包書呢?? 
如果揀1) 我又怕好易俾人偷書
如果揀2) 我又怕包唔設書
咁我點好??
作者: fong2005 時間: 07-7-24 14:36
原文章由 銘銘媽 於 07-7-24 14:02 發表 
我有個問題, 不過覺得好白痴, 可惜我都係想問. 希望大家見諒.
亞仔升一年級, 我想包左亞仔D書先俾佢返學, 但係又一路唔知個仔會升咩班, 問題黎啦: 1) 我應該包書先, 然後第日補貼返個名同班别, 坐號& ...
銘銘媽,
我會 1.)先寫名 2.)包書 3.)班別及學號後補貼在包書膠上
作者: Ottomom 時間: 07-7-24 14:37
包佐先,然後貼名,因為班號好多時會變(e.g.有人退學)
原文章由 銘銘媽 於 07-7-24 02:02 PM 發表 
我有個問題, 不過覺得好白痴, 可惜我都係想問. 希望大家見諒.
亞仔升一年級, 我想包左亞仔D書先俾佢返學, 但係又一路唔知個仔會升咩班, 問題黎啦: 1) 我應該包書先, 然後第日補貼返個名同班别, 坐號& ...
作者: chaimum 時間: 07-7-24 17:25
其實會唔會有人唔包書??因我懶唔想包,但會唔會比人感覺無咁整齊清潔??
作者: 麟媽媽 時間: 07-7-24 17:30
唔好包住,有D 學校唔主張包書,
因為個書包會重左吖嘛!
好似我仔學校,作業包左都要你拆,
因為太滑面,老師改簿包左疊唔起,sir 晒落地架!
原文章由 chaimum 於 07-7-24 17:25 發表 
其實會唔會有人唔包書??因我懶唔想包,但會唔會比人感覺無咁整齊清潔??
作者: 淡然 時間: 07-7-24 17:34
原文章由 麟媽媽 於 07-7-24 17:30 發表 
唔好包住,有D 學校唔主張包書,
因為個書包會重左吖嘛!
好似我仔學校,作業包左都要你拆,
因為太滑面,老師改簿包左疊唔起,sir 晒落地架!
係喎,咁睇定d先算.
作者: HY412 時間: 07-7-24 20:35
囡囡今年升三年, 今年起亦決定不包書, 因為個書包重足兩年
原來學校亦接受不用包書的, 手冊除外.
作者: oscarmama 時間: 07-7-24 21:26
我都覺得包書作用不大,好似我仔用咗成年嘅書仲有8、9成新,好似無乜用過咁。包書吾單止書包重,仲吾係幾環保。我仔本手冊,就算包咗都用到甩皮甩骨。
原文章由 HY412 於 07-7-24 20:35 發表 
囡囡今年升三年, 今年起亦決定不包書, 因為個書包重足兩年
原來學校亦接受不用包書的, 手冊除外.
作者: ChiChiPaPa 時間: 07-7-24 21:35
唉!冇諗過重量的問題。
囡囡買書的那一天,她已經把所有書包好。希望唔會重得幾多。
[ 本文章最後由 ChiChiPaPa 於 07-7-24 21:37 編輯 ]
作者: fc2004668 時間: 07-7-24 21:37
手冊就應該要包,因為每日都有好多功課或活動要寫低,其他書就無必要了,好快就一個學期,d書仲好新...
作者: 414928 時間: 07-7-24 21:46
我只包書,唔包作業的,咁樣唔會重好多,但本書無咁易爛,我會用張label寫上姓名先,班別同學號就後補上。
作者: ttmum000 時間: 07-7-24 21:48
我用粗少少胶纸包四角!
作者: PoYi723 時間: 07-7-24 22:29
包左一年冇再包了,無需要咖
作者: 杰杰媽媽 時間: 07-7-24 22:42
me too..........最後d書都仲好新.宜家好多一本用2個月就教完,唔使包都勁新.
原文章由 ttmum000 於 07-7-24 21:48 發表 
我用粗少少胶纸包四角!
作者: Papa2000 時間: 07-7-25 23:34
我包書等小朋友學習愛惜書本,之後出售或轉贈又可以保侍書本新淨;想環保D,上下學期同類書可用同一包書膠,作業用胶纸包四角.

作者: Chungmama 時間: 07-7-26 00:35
Thanks for all sharing!
作者: 肥嘟媽 時間: 07-7-26 01:45
在內頁寫名的都包了,在書面或書底那些就未包,因為唔知班別及班號
作者: Jackielee 時間: 07-7-26 12:20
其實小學好多時喺書度寫嘢,覺唔覺得二手有啲問題呢?
原文章由 Papa2000 於 07-7-25 23:34 發表 
我包書等小朋友學習愛惜書本,之後出售或轉贈又可以保侍書本新淨;想環保D,上下學期同類書可用同一包書膠,作業用胶纸包四角.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |