教育王國
標題: 東華三院王余家潔紀念小學 (將軍澳區) [打印本頁]
作者: lannylam 時間: 07-7-24 10:27 標題: 東華三院王余家潔紀念小學 (將軍澳區)
我的仔仔9/07入讀這間小學, 請家上給些意見.
謝謝 !
作者: PERRYNMOM 時間: 07-7-25 14:14
我想請問你小朋友係第一輪定第二輪入架?小朋友有多少分呢! 因我小朋友今年9月要選校, 謝謝原文章由 lannylam 於 07-7-24 10:27 發表 
我的仔仔9/07入讀這間小學, 請家上給些意見.
謝謝 !
作者: lannylam 時間: 07-7-25 15:02
原文章由 PERRYNMOM 於 07-7-25 14:14 發表 
我想請問你小朋友係第一輪定第二輪入架?小朋友有多少分呢! 因我小朋友今年9月要選校, 謝謝
我個仔是第一輪, 他是大仔, 應該有5分.
作者: YVONNE2607 時間: 07-7-25 16:38
My two children also study these school, one is P5 and one is P2, they are happy in this school, the teacher is o.k.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |