教育王國

標題: 蔡繼有和培僑書院小學 [打印本頁]

作者: catnips    時間: 07-7-23 17:00     標題: 蔡繼有和培僑書院小學

姨甥女後年升小學,哪一間比較好?
作者: twtwtw    時間: 07-7-23 17:12

收左啦?咁叻
作者: achow    時間: 07-7-23 17:15

Me too, my daughter will apply P1 this year. Without price concern, please comment on the below 3 schools:

1) St Magaret in Sum Shui Po
2) Pui Kiu
3) Po Leung Chuk Choi Kai Yau.

Thank you in advance for the valuable comment.
作者: helenjoe    時間: 07-7-23 20:14

我身邊很多家長都一定不會選擇(1)的.

原文章由 achow 於 07-7-23 17:15 發表
Me too, my daughter will apply P1 this year. Without price concern, please comment on the below 3 schools:

1) St Magaret in Sum Shui Po
2) Pui Kiu
3) Po Leung Chuk Choi Kai Yau.

Thank you ...

作者: hinhinmami    時間: 07-7-23 20:16

請問原因為何??
原文章由 helenjoe 於 07-7-23 20:14 發表
我身邊很多家長都一定不會選擇(1)的.

作者: 亞豬    時間: 07-7-23 20:44

原文章由 helenjoe 於 07-7-23 20:14 發表
我身邊很多家長都一定不會選擇(1)的.


helenjoe,

請問點解呢?
作者: helenjoe    時間: 07-7-23 22:02

我身邊的家長話, 這所學校沒有band幾, 佢地話還有其他原因.

同時, 學費唔值得收咁貴, over $3,000以上.

不過, 好難講, 有人話好大人話唔好, 要自己個人拿定主意.

原文章由 hinhinmami 於 07-7-23 20:16 發表
請問原因為何??

作者: achow    時間: 07-7-24 11:14

Dear Parent,

Can anyone share more.

1) St Magaret in Sum Shui Po
2) Pui Kiu
3) Po Leung Chuk Choi Kai Yau.

Thank you in advance for the valuable comment
作者: catcatmom    時間: 07-7-24 12:27

St Magaret in Sum Shui Po 係用外籍老師教所有科目, 除了中文以外, 所以佢學費加左好多.今年好似2500/m, 出年會再加.
Choi Kai Yau 有幾多外籍老師? Pui Kiu就英文科會係外籍,其他科普通話.










原文章由 helenjoe 於 07-7-23 22:02 發表
我身邊的家長話, 這所學校沒有band幾, 佢地話還有其他原因.

同時, 學費唔值得收咁貴, over $3,000以上.

不過, 好難講, 有人話好大人話唔好, 要自己個人拿定主意.

作者: G-Ma    時間: 07-7-24 12:54

其實3間學校都仲係好新, 都係無banding, 所以揀新校要家長自己多d去學校觀察同了解, 因為好多人都唔熟悉呢d學校, 佢地嘅comments未必一定準確.

如果想多d了解st. margaret's可以到以下條link睇下:

http://discuz.baby-kingdom.com/forumdisplay.php?fid=197

學費今年係hk$2,600/月 (交10個月), 小班教學 (每班20多人), 雙班主任(1 net teacher, 1 chinese teacher), 小一開始用普通話教中文, 亦會多學一種外語(可揀日文, 法文, 西班牙文), 全校有十多位net teachers, 英語環境優良.  值唔值收兩千幾蚊就要自己衡量, 我就覺得好值.
作者: ckwliu    時間: 07-7-24 13:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: G-Ma    時間: 07-7-24 14:14

ckwliu,

學校從前係分兩班, 每班四十人但會再分為3組上課, 每組都係二十多人.  不過學校今年小一已經係分三班(6位班主任), 每班二十多人, 全級小一只收80名新生.

原文章由 ckwliu 於 07-7-24 13:11 發表
on the St. Margaret website, it said each class will not have more than 30 students but in fact on the official 小學概覽 website, it has abt 40 kids in each class??

小一2752小二2792小三2802

作者: helenjoe    時間: 07-7-24 14:57

G-Ma,

謝謝你的資料...

[quote]原文章由 G-Ma 於 07-7-24 12:54 發表
其實3間學校都仲係好新, 都係無banding, 所以揀新校要家長自己多d去學校觀察同了解, 因為好多人都唔熟悉呢d學校, 佢地
作者: catnips    時間: 07-7-26 15:51

謝謝各位的回覆。

那蔡繼有跟培僑有怎樣比較?
作者: hongkongpiglet    時間: 07-7-26 16:02

St. Margaret seems to have longer history than Pui Kiu.  

Does anyone know the secondary school standard in St. Margaret??  Thx.
作者: 維尼媽    時間: 07-7-26 18:01

原文章由 catnips 於 07-7-26 15:51 發表
謝謝各位的回覆。

那蔡繼有跟培僑有怎樣比較?


蔡繼有唔清楚,培僑可以講吓。培僑一班三十人,雙班主任制,玩國際學校自由風,即係學生要有高度自理能力,若果打架,都要自行解決,校方唔會參與。為了要學生多元化,積極吸納不同文化,黑人日本人韓國人都有。一年得一次評估,無考試,無功課做,早上只想中英數三科,下午上雜科班,即係有時天文,地理,戲劇,樂器,等等。英文由外藉老師教,中文則聘請從北京來的普通話老師教,數學小一上學期用廣東話教,下學期開始用普通話教;故此語言能力極強。
教材及教學內容由老師自由制定,故此每班都不會相同。故此出現另一情況,有些小一班由普通話老師教念古詩及文言文,而嚇怕小孩,從此對中文抗拒。
校長理念極好,但家長會心驚胆跳,因為到中三都係無功課做,無考試。會有家長質疑以此教學模式,能否考上大學,因學生從沒受過考試壓力,亦沒經歷過戰火洗禮。
校方極力推行 IB 課程,奈何超過大比數家長反對,故選擇此校時,要細想以現在教學模式,能否銜接香港七大院校?建議如選讀此校,將來最好送子女往外國念大學比較好!
作者: catnips    時間: 07-7-26 18:53

原文章由 維尼媽 於 07-7-26 18:01 發表


蔡繼有唔清楚,培僑可以講吓。培僑一班三十人,雙班主任制,玩國際學校自由風,即係學生要有高度自理能力,若果打架,都要自行解決,校方唔會參與。為了要學生多元化,積極吸納不同文化,黑人日本人韓 ...



維尼媽:

請問您也是培僑家長嗎?為什麼家長極力反對行IB?
作者: catcatmom    時間: 07-7-27 11:40

維尼媽

好多謝你甘詳細講解! 你真係好清楚, 我朋友個女係培僑第一年收生, 都無你講得甘清楚, 朋友話如讀了他的小學, 中學想番出去讀, 就有一定困難.
上次去學校說明會, 培僑校長話唔辨ib係...
因為學校唔貴族學校,所以唔辦啦!其實有幾間直資,佢地課程想學國際學校既模範, 但最終又唔辦ib, 唔係好怪囉!



[quote]原文章由 維尼媽 於 07-7-26 18:01 發表


蔡繼有唔清楚,培僑可以講

[ 本文章最後由 catcatmom 於 07-7-27 12:05 編輯 ]
作者: swwm    時間: 07-7-27 12:35

原文章由 維尼媽 於 07-7-26 18:01 發表


蔡繼有唔清楚,培僑可以講吓。培僑一班三十人,雙班主任制,玩國際學校自由風,即係學生要有高度自理能力,若果打架,都要自行解決,校方唔會參與。為了要學生多元化,積極吸納不同文化,黑人日本人韓 ...


清楚得噤緊要!?你係PKC家長!?
作者: schiu999    時間: 07-7-27 14:32

若PK校長真是這樣說:培僑校長話唔辨ib係...因為學校唔貴族學校,所以唔辦啦!

這真不愧為左派學校,專搞階级鬥爭。

若一年前我去CKY的briefing,有人問中學部校長為什麼他們中學不搞IB的中學科程,即MYP,而搞IGCSE。中學部校長說的其中一個原因是,搞IB的資源太大,對成本及學費的压力很大,云云!

原文章由 catcatmom 於 07-7-27 11:40 發表
維尼媽

好多謝你甘詳細講解! 你真係好清楚, 我朋友個女係培僑第一年收生, 都無你講得甘清楚, 朋友話如讀了他的小學, 中學想番出去讀, 就有一定困難.
上次去學校說明會, 培僑校長話唔辨ib係...
因為學校唔貴 ...

作者: catcatmom    時間: 07-7-27 14:54

舊年去培華僑中學既briefing, 校長話唔辦ib, 係唔想比人覺得佢地係貴族學校,"貴族"兩個字一定有講, 大至係甘既意思!詳節用詞,唔記得.
另外一間沙田既直資,唔辦既原因,大至係善用資源!
傳聞辦IB要1萬學費一個月,到時真係可能變為貴族學校,我又唔覺得培僑有"搞階级鬥爭"思想, 這些可能係你對學校已經定左型
o姐!




原文章由 schiu999 於 07-7-27 14:32 發表
若PK校長真是這樣說:培僑校長話唔辨ib係...因為學校唔貴族學校,所以唔辦啦!

這真不愧為左派學校,專搞階级鬥爭。

若一年前我去CKY的briefing,有人問中學部校長為什麼他們中學不搞IB的中學科程,即 ...

[ 本文章最後由 catcatmom 於 07-7-27 16:10 編輯 ]
作者: 維尼媽    時間: 07-7-27 15:27

多謝你哋嘅讚賞!
其實我好想個仔入讀培僑,但佢好怕羞,於是失敗咗!但我極力爭取後備,都失敗埋!在極力爭取這十個月當中,我搜集咗好多資料,問咗好多培僑生及有相關資料嘅老師,至得出結果!
原來培僑同王錦輝都好想行 IB 課程,至少希望有一半學生會讀 IB,你諗吓培僑的辦學理念你就明!但家長有另一套諗法!因為香港七大院校,只能安排 10%予海外學生,如果行 IB 制,即係你嘅子女要同全球學生爭讀香港七大院校個 10%,咁你希望你嘅小朋友同其他人爭取本土嗰 90%,定係海外嗰 10%?無理由咁蝕底,有 90% 唔爭,走去爭 10%?
行 IB 制,錢唔係你地所諗咁多,一般國際學校因為係謀利團體,再加上市場渴求,致令到收費咁高;香港亦有 DSS 行 IB 制而價錢相宜。所以我都奇怪,家長選擇培僑,又同時希望銜接本地大學,文科還可以,理科一定要跟教育處的 syllabus,會比較難玩。不過,如果你將子女送入培僑,就要對佢有絕對信心,否則大家辛苦。
作者: catcatmom    時間: 07-7-27 16:34

維尼媽
經過十個月既明查暗訪(資料搜查)之後,現在你仲比唔比囝囝讀,如果他們收的話? d新思維學校,標榜愉快學習,令到小朋友對學習變得有動機, 有趣味, 有主動性, 有創意, 有表達能力.
其實浸小都係這類型學校, 有無對佢做過資料搜集, 浸小小學多用英文,而培僑就係普通話.現在小朋友是否讀傳統小學?





[quote]原文章由 維尼媽 於 07-7-27 15:27 發表
多謝你
作者: ckwliu    時間: 07-7-27 18:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 維尼媽    時間: 07-7-27 18:59

原文章由 catcatmom 於 07-7-27 16:34 發表
維尼媽
經過十個月既明查暗訪(資料搜查)之後,現在你仲比唔比囝囝讀,如果他們收的話? d新思維學校,標榜愉快學習,令到小朋友對學習變得有動機, 有趣味, 有主動性, 有創意, 有表達能力.
其實浸小都係這類型學校, ...

其實我為此想了好久,我老公由高中開始已在加拿大留學,嗰便嘅學習氣氛極之濃厚,大家都係為咗追求知識而讀書,相反香港學生着眼只放在利益,讀完書重點放在能否得到一份高新厚職。
我絕對認同培僑的理念及教學模式,如果唔係都唔會想送囝囝入去;但再想深一層,太自由是否能助小朋友學習?無經過戰火洗禮,是否就一定好?人的天性便有少少懶惰,要好強的意志才能克服。另外,大學生涯,不論香港海外,都會不停考試;一些專業例如醫生,根本就畢生都在不斷考試來認定你的資格。考試似乎是人生一部份,即使你如何不願意。
同時,我亦相信適當的壓力是意志磨練的一部份,飽受戰火洗禮的學生,比從沒有考過試的學生理應更能適應這個社會。故此,即使最後會收我囝囝,我都會放棄培僑;不過我亦不認同傳統教學模式。另一點最重要是,我已替囝囝找到一個能兼備優質教學及提供適量考試,並且又有 IB 課程的學校。
浸小與我囝囝入讀的便是這類型的學校!但遺憾的便是浸小沒有提供 IB 課程,理由亦是多數家長反對。
作者: 維尼媽    時間: 07-7-27 19:18

原文章由 ckwliu 於 07-7-27 18:30 發表
維尼媽
if the child is a HK citizen, he/she should not be within that10% of overseas admission in HK universities.
but IB is expensive (thought not necessary costing $10,000 a month but definit ...

只要你 take 咗 IB 課程,教育署便自動將你作為海外學生計算,不理你是否香港出生,這是教育署的規定。如果你要受到保障,便要乖乖地接受政府所定的 syllabus,玩香港政府的一套。據我所知,歌星薛 x 琪入讀 City Poly ,都是以海外學生 10% 的 quota 入讀。
其實有沒有提供 IB 課程的DSS學校,學費都要$3,000 - $4,000 左右;男小拔屬於 DSS,學費亦要 $5,000,連雜費在內不計校車,每月約 $6,500。至於有否學校吹噓自己會開 IB,而最終無影,我比較相信是因為家長反對的理由多,因為吹到咁大而唔兌現會影响聲譽,特別是 band 1 學校。
作者: swwm    時間: 07-7-27 19:26

原文章由 維尼媽 於 07-7-27 15:27 發表
多謝你哋嘅讚賞!
其實我好想個仔入讀培僑,但佢好怕羞,於是失敗咗!但我極力爭取後備,都失敗埋!在極力爭取這十個月當中,我搜集咗好多資料,問咗好多培僑生及有相關資料 ...


我真係有D奇怪,你噤清楚了解呢間學校之後,你都發現唔到PKC係有考試
作者: 維尼媽    時間: 07-7-27 19:49

原文章由 catcatmom 於 07-7-27 16:34 發表
維尼媽
經過十個月既明查暗訪(資料搜查)之後,現在你仲比唔比囝囝讀,如果他們收的話? d新思維學校,標榜愉快學習,令到小朋友對學習變得有動機, 有趣味, 有主動性, 有創意, 有表達能力.
其實浸小都係這類型學校, ...

我個囝囝的好友將入讀浸小,據我所知,亦是非常著重雙語教學。囝囝好友得到父母從小悉心栽培,普通話能力極高,跟浸小普通話老師會面後,略嫌老師普通話沒有京腔,不正宗。:tongue:
除普通話外,是否全用英語教學,此星期日我哋會見面,問過話你知!好似會將小朋友分為七組,用不同顏色代替,其實是區分程度高低;紅色係最叻。亦據聞紅組英文會由校長親自教授,理由好似係請唔到老師!有少少奇怪,老師唔係過剩咩!
浸小校園極靚,有大學 feel!
作者: 維尼媽    時間: 07-7-27 20:01

原文章由 swwm 於 07-7-27 19:26 發表


我真係有D奇怪,你噤清楚了解呢間學校之後,你都發現唔到PKC係有考試

一年級一定無考試,只係課堂評估。
二年級開始,有所謂每年一次考試,亦係評估性質居多。
我朋友的兒子就讀中三,他媽媽所說的考試,根本唔話你知,突然話考試,係無得温書個隻,因為培僑根本唔要你温書,考你平時上堂所學到幾多嘢!亦無因為你唔識滿江紅就向你施壓,所以在學生眼中唔當係考試,父母眼中亦係!所以無人認為有考試!因此我朋友就好心急,認為如此下去,怎去投考香港嘅大學!
作者: swwm    時間: 07-7-27 20:04

原文章由 維尼媽 於 07-7-27 20:01 發表

一年級一定無考試,只係課堂評估。
二年級開始,有所謂每年一次考試,亦係評估性質居多。
我朋友的兒子就讀中三,他媽媽所說的考試,根本唔話你知,突然話考試,係無得温書個隻,因為培僑根本唔要你& ...


培僑書院什麼時候有中三?
作者: 維尼媽    時間: 07-7-27 21:13

原文章由 swwm 於 07-7-27 20:04 發表


培僑書院什麼時候有中三?


因為我朋友這個月來一直跟我說他兒子讀中三,意即九月升讀中三。我相信好多家長都會以所升讀的級別來跟人溝通。
作者: xiaong    時間: 07-7-27 22:24

Hi,

This is a very interesting topic, and seems you have just find a "perfect" school, may I know which one is it?

Also, have you check about CKY? may I know what is your though about this school?

thanks for the sharing

Xiaong



原文章由 維尼媽 於 07-7-27 18:59 發表

其實我為此想了好久,我老公由高中開始已在加拿大留學,嗰便嘅學習氣氛極之濃厚,大家都係為咗追求知識而讀書,相反香港學生着眼只放在利益,讀完書重點放在能否得到一份高新厚職。
...

作者: scholastica    時間: 07-7-27 22:53

原文章由 維尼媽 於 07-7-26 06:01 PM 發表


蔡繼有唔清楚,培僑可以講吓。培僑一班三十人,雙班主任制,玩國際學校自由風,即係學生要有高度自理能力,若果打架,都要自行解決,校方唔會參與。為了要學生多元化,積極吸納不同文化,黑人日本人韓 ...


我想clarify, 大兒培僑升G9, 小兒升G2, 小一是有功課,  tests和期終試的. 中學部也有功課, projects要做, 考試题目也不淺呢.

[ 本文章最後由 scholastica 於 07-7-29 21:56 編輯 ]
作者: AnnXie    時間: 07-7-27 23:20

原文章由 scholastica 於 07-7-27 22:53 發表


我想clarify, 大兒培僑中學部, 小兒小學部, 小一是有功課,  tests和期終試的. 中學也有功課, projects要做, 考試题目也不淺呢.



你地係唔係講緊同一間培僑。培僑書院係沙田,培僑中學係北角。
作者: rinapang    時間: 07-7-28 00:36

培僑小一是有期終考試的,平日亦有評估,即係小測,其實我覺得學校平日功課不太多,但不等如不用溫習,學期末學校派回平日小測的資料,我才知道囝囝的成績,但這有好處,因為囝囝明白平溫習的重要,不要等老師通知才溫。
學校想學生學習自學,所以平日功課少,亦少抄寫功課,這點我很認同,由於功課少,反而我覺得有更大空間去讓孩子學習及參與課外活動,我很多朋友的孩子將升小學,問我有關學校意見,我會答滿意,因合我及孩子性格,至於能否合其他人,則要視家長及孩子等各方面的配合!
至於將來能否銜接大學問題,尚有很遠的路,但只要孩子是肯學習的人,那些公開試的課程我相信是沒大問題,我見得太多年青人讀了十多年書,是傳統學校課程的那種,會考又不是只有幾分,當然,我不是看小傳統學校課程,只想強調學習動機、自學能力及因應孩子能力去協助發揮為非常重要!
作者: lhaha    時間: 07-7-28 09:03

Dear All Mom,

我個仔今年9月是 pkc 的小一生呀, 我本人和仔仔都很喜歡這間school, but看完這個topic之後令我有d驚tim...............希望多d
mami 比 information la............


lhaha
作者: rinapang    時間: 07-7-28 11:40

Dear lhaha,

沒有什麼好擔心,開心上學,認真學習便可!
祝你囝囝有愉快的小學生活.
作者: catcatmom    時間: 07-7-28 12:29

維尼媽
你真係好用心為小朋友!
我近年去了很多直資學校既說明會,有大圍, 沙田&將軍澳.
-培僑果校長幾有台型,睇得出好有心辦學,好有教育的熱情.
佢地選學生prefer一些領袖型既小朋友. 但入去讀要buy佢既理念, 我覺得適合自理能力強既小朋友. 朋友話如果你小朋友係好投入學校每一樣野,甘係裡面讀既小朋友, 所得到既野, 係出面d小學絕對比唔到既!
-至於沙田果間直資, 校舍真係設計得好鬼靓! (個人覺得靓過培僑)可惜去佢既說明之前, 好多想知既野,都無講!佢有講係學校有註校護士,有心理專家, 第二d學校係無? 至於師資? 學校有幾個net, 就無mud點講? 課程設計很好,很理想,但要做到, 要請很多人. 不過朋友話學校初期係用中/英教, 唔會用曬英文,等d小朋友可以容易適應, 如小朋友英文又不是太好,又想讀英小, 間學校都唔錯,但唔好期望佢地有好多外籍老師,主要係本地.
-將軍澳果間說明會辦得最好,有本書寫上所有活動名稱,有埋收費,好多係幾十蚊,有講所有老師既資歷, 讀邊間大學出來... 佢被應為全港師資最好既學校, 仲有用powerpoint比你睇佢地功課,重質不重量, 英文科一定用外籍老師,中文用普通話. 說明會很清晰,係去過最好一間.
多謝分享!

[ 本文章最後由 catcatmom 於 07-7-28 12:50 編輯 ]
作者: 亞豬    時間: 07-7-28 15:04

原文章由 catcatmom 於 07-7-28 12:29 發表
維尼媽
你真係好用心為小朋友!
我近年去了很多直資學校既說明會,有大圍, 沙田&將軍澳.
-培僑果校長幾有台型,睇得出好有心辦學,好有教育的熱情.
佢地選學生prefer一些領袖型既小朋友. 但入去讀要buy佢既理念 ...


請問你講那間在將軍澳的學校,是否播道? Tks!
作者: piggybank    時間: 07-7-29 11:23

培僑小一是有期終考試的,平日亦有評估,即係小測,其實我覺得學校平日功課不太多,但不等如不用溫習,學期末學校派回平日小測的資料,我才知道囝囝的成績,但這有好處,因為囝囝明白平溫習的重要,不要等老師通知才溫。
學校想學生學習自學,所以平日功課少,亦少抄寫功課,這點我很認同,由於功課少,反而我覺得有更大空間去讓孩子學習及參與課外活動,我很多朋友的孩子將升小學,問我有關學校意見,我會答滿意,因合我及孩子性格,至於能否合其他人,則要視家長及孩子等各方面的配合!
至於將來能否銜接大學問題,尚有很遠的路,但只要孩子是肯學習的人,那些公開試的課程我相信是沒大問題,我見得太多年青人讀了十多年書,是傳統學校課程的那種,會考又不是只有幾分,當然,我不是看小傳統學校課程,只想強調學習動機、自學能力及因應孩子能力去協助發揮為非常重要!


維尼媽:

都好欣賞你都好為你個小朋友,好用心去收料,不過真係好多錯既料.

我都係pkc家長,囡囡升G3.

我非常同意RINAPANG的留言, 其實學校有功課, 不過D功課係有深度果D, 唔多, 但係都要小朋友醒先跟得上. 我都相信咁樣先訓練到小朋友思考. 抄寫方面就靠屋企自己比啦, 多少隨意, 睇下自己個小朋友有幾多需要就比幾多.

進展性評估真係日日有, 以比賽, 小測的形式, 但係唔會事先通知家長的. 囡囡成日番黎都有講, 今日老師讚我地果組...今日好唔開心...唔識, 但都仍然好鍾意番學, 冇乜壓力.

另外, 打交學校唔會介入, 都係假的. 舊年(剛完的學年), 聽講有幾個三四年級因為打人, 都比學校停課. 學校唔係話唔理, 好似上次個囡話班上有個同學比人蝦, 老師就在課堂上同佢地講, 如果比人蝦要點做, 叫D同學要保護自己同互相幫助, 最後果個比人蝦的同學同左亞囡玩, 果班人都冇再蝦佢. 我覺得咁都幾好, 唔好成日包庇D細路, 令佢地做溫室的花朵, 性格堅強D!

話說回來, 如果諗住旨意晒學校, 讀番D屋村學校, 照顧會足好多....讀得呢D學校, 家長都係要幫下細路啦! 不過就唔係好似傳統名校果D幫LOR!
作者: 小學生    時間: 07-7-29 13:04

我諗catcatmom所講的是優才,唔知啱唔啱呢

你所講的三間直資學校都是我所選的三甲,雖巳有私小取錄小女,我都有交留位費做個保險先,鬼叫3間學校都咁遲先有結果,我同個女而家淨係向住呢3個目標進發架啦

原文章由 亞豬 於 07-7-28 15:04 發表


請問你講那間在將軍澳的學校,是否播道? Tks!

作者: scholastica    時間: 07-7-29 22:05

原文章由 lhaha 於 07-7-28 09:03 AM 發表
Dear All Mom,

我個仔今年9月是 pkc 的小一生呀, 我本人和仔仔都很喜歡這間school, but看完這個topic之後令我有d驚tim...............希望多d
mami 比 information la............


lhaha


Ihaha
唔駛担心, 間學校是ok , 不過新校是有待發展, 我覺得中學部唔夠課外活動, 不過小一的還有大把時間待學校發展la, 老師都有影響, 有少部份不夠經驗, 但有些很好, 有時都要靠少少luck, 睇你撞正甚麼老師.
作者: scholastica    時間: 07-7-29 22:10

原文章由 rinapang 於 07-7-28 12:36 AM 發表
培僑小一是有期終考試的,平日亦有評估,即係小測,其實我覺得學校平日功課不太多,但不等如不用溫習,學期末學校派回平日小測的資料,我才知道囝囝的成績,但這有好處,因為囝囝明白平溫習的重要,不要等老師通 ...


Totally agreed!
作者: 維尼媽    時間: 07-7-30 10:27

原文章由 xiaong 於 07-7-27 22:24 發表
Hi,

This is a very interesting topic, and seems you have just find a "perfect" school, may I know which one is it?

Also, have you check about CKY? may I know what is your though about this  ...

我幫囝囝揾到嘅係優才,其實我好同意培僑校長的理念及教學熱誠,所以我亦偏向選擇這類型的學校,最初未有足夠資料,以為除了國際學校,便只得培僑,經朋友介紹才知優才亦提供相同的教學模式,囝囝亦考入咗;與校長傾談間得知優才中學會提供 IB 課程,更加強我對這學校的信心,因為我打算送囝囝到海外升學,有 IB 課程比較適合。優才校長與培僑校長亦有相同的辦學理念,所以我是十分放心。
作者: 維尼媽    時間: 07-7-30 10:41

原文章由 piggybank 於 07-7-29 11:23 發表


維尼媽:

都好欣賞你都好為你個小朋友,好用心去收料,不過真係好多錯既料.

我都係pkc家長,囡囡升G3.

我非常同意RINAPANG的留言, 其實學校有功課, 不過D功課係有深度果D, 唔多, 但係都要小朋 ...

我的重點不是打交不打交,打交不理是今年小一迎新會校長親自向家長所說的一番話,還提到如果小朋友唔見東西,唔好要求學校幫你揾,校長舉出這些例子,是表明校長想小朋友有高度的自理能力,着眼點真的不在打架上,我亦不相信一個有規模的學校,會對打架視若無睹,因為會影响學校秩序。
我亦十分欣賞培僑在處理學生打架上的方法。
作者: catnips    時間: 07-7-30 23:50

原文章由 維尼媽 於 07-7-30 10:27 發表

我幫囝囝揾到嘅係優才,其實我好同意培僑校長的理念及教學熱誠,所以我亦偏向選擇這類型的學校,最初未有足夠資料,以為除了國際學校,便只得培僑,經朋友介紹才知優才亦提供相同的教學模式,囝囝 ...


優才的教育理念我也通說過。我有個朋友在優才中學教書,對教育很有熱誠,所以我對優才的印象也不錯。

請問優才小學是中文還是英文小學?
作者: catnips    時間: 07-7-30 23:54

原文章由 scholastica 於 07-7-27 22:53 發表


我想clarify, 大兒培僑升G9, 小兒升G2, 小一是有功課,  tests和期終試的. 中學部也有功課, projects要做, 考試题目也不淺呢.


Hi Scholastica,

您好,我的兒子也會到培僑念G7,請多多指教。

請問那些projects都是他們獨立完成,還是以小組形式為主?需要家長協助嗎?聽說有中英數都有拔尖班,可以告訴我詳情嗎?謝謝。
作者: 中天英    時間: 07-7-31 01:04

原文章由 catnips 於 07-7-30 23:50 發表


優才的教育理念我也通說過。我有個朋友在優才中學教書,對教育很有熱誠,所以我對優才的印象也不錯。

請問優才小學是中文還是英文小學?

你好, 我个大仔今年九月入優才小一, 俾我回答呢个問題,
優才小學係用母語教學既, 所有科目係用粵語上既(除左英文堂),小二開始用普通話上中文堂。
雖然係母話教學, 但學校亦非常重視英文, NET老師同學生比例係1:100, 除正常英文堂外(本地老師), 每週有三堂NET上既額外英文堂(GT Phonics/Reading/Writing), 小四開始增益班用英文上, 部份才華班亦係由NET主持、 學校亦对語文資優生設謀後特別課程, 甚至一對一既謀程都有、今年小三所有班主班都係NET。
優才學生英文水平好高, 例如所有小五學生都要考CAMBRIDGE FLYER試, 合格率好高, 其中考到15个盾滿分既有20幾个%(FLYER試一般係比小六學生考既)。
作者: kyliema2006    時間: 07-7-31 09:20

原文章由 catnips 於 07-7-26 15:51 發表
謝謝各位的回覆。

那蔡繼有跟培僑有怎樣比較?


因為懶惰,所以抄貼了過往一些thread的資料,以茲參考:

蔡繼有的理念及特色可簡略如下:

1. What subjects do they have for P1?  Do they teach phonics in P1 English? Which phonics system do they use?
English, Chinese, Maths, Mandarin, Science, Moral Education, PE, Art, Music

Phonics的評語在assessment report是評分基準之一,但採甚麼系流又不太曉得。

2. Which subject is taught in Eng & Which subject is taught in Mandarin?  Is Mandarin teacher native speaker?
英語教授-英語、數學、美術、音樂、體育、科學
中文教授-中文(小一)、moral education、樂器
普通話教授-中文(小二開始)、普通話
英語教師-全是NET teachers, 蔡繼有的NET與非NET的比例,大概是1:1
普通話教師-何為native speakers?有些香港人都可以說流利普通話。現在遇到的普通話教師都能說流利普通話。

3. "學習樂器是課程之一" is Music instrument taught in English ?
樂器教師多是外聘(兼職的),所以多以廣東話教授。

4.  "Yr 10考英國IGCSE,而 Yr 12考IBD". Is IGCSE exam complusory in Yr10?


-一條龍學校,不會參加本地試,故有條件貫徹理念
-雙語教學(英�普)及採雙班主任,其中一位是NET teacher,大多數科目均以英語授課。Yr 2及以上學生規定逢星期一、三、五說英語,逢二及四說普通話
-活動教學,小學自編課程
-學校没有默書、測驗,而考試没有名次,成績亦祇會以評語代替
-鼓勵學生自學自理,及多閱讀、多發問
-學習樂器是課程之一
-Yr 4開始每年都會有遊學團,擴闊學生眼界

相信以學費而言,蔡繼有是最貴的一間,每月HKD4,600,分11期支付
作者: NormalGuy    時間: 07-7-31 11:46

我也是沙田培僑書院的家長, 這裏的資料真的很豐富, 以下作少許補充.

1. 老師有的是net (Native English Teacher), 有些不是. 普通話老師有部份從內地來, 有部份不是, 但是否來自北京不重要, 因為北京話不是普通話. 最理想普通話是不帶地方語音的.

2.評估, 測驗和考試是沒有分別的, 只是名稱不同. 其實有些官津校都有評估這名詞.

3. 功課多寡要視乎小朋友的能力和做功課的速度. 學校提供在校內做功課的時間, 有些同學能在校內完成所有功課, 家長意為學校沒有或很少功課; 做得慢的回家還要做2個小時功課也說不定, 家長意為功課量很多, 又不能在校內完成, 說學校講一套做一套.

4. 課程屬深屬淺也是見仁見智. 數學跟政府的進度, 中文跟內地水平, 比香港高兩個年級, 英文為校本課程, 小二默書還只是默單字.

5. 採用活動教學, 自由度大, 對孩子包容 (這是大人說的, 孩子可能不認同), 結果有很多太活潑/頑皮的學生進了學校.

6. 我校有多很惡, 對別人要求奇高, 以自己的孩子為中心的家長, 老師不易為.

總括來說, 凡事有得必有失, 以一般的標準來說, 培僑在環境, 理念和教學水平等各方面, 都是一間不防選擇的學校.
作者: catnips    時間: 07-7-31 11:53

原文章由 NormalGuy 於 07-7-31 11:46 發表
我也是沙田培僑書院的家長, 這裏的資料真的很豐富, 以下作少許補充.

1. 老師有的是net (Native English Teacher), 有些不是. 普通話老師有部份從內地來, 有部份不是, 但是否來自北京不重要, 因為北京話不是普 ...


謝謝您的補充,培僑小學真的很不錯,期待中學也能保持這些優點。
作者: catnips    時間: 07-7-31 11:54

原文章由 kyliema2006 於 07-7-31 09:20 發表


因為懶惰,所以抄貼了過往一些thread的資料,以茲參考:

蔡繼有的理念及特色可簡略如下:

1. What subjects do they have for P1?  Do they teach phonics in P1 English? Which phonics system do t ...


謝謝。我相信蔡繼有也是一家好學校,如果學費可以低點便更完美啦!
作者: scholastica    時間: 07-7-31 13:56

原文章由 catnips 於 07-7-30 11:54 PM 發表


Hi Scholastica,

您好,我的兒子也會到培僑念G7,請多多指教。

請問那些projects都是他們獨立完成,還是以小組形式為主?需要家長協助嗎?聽說有中英數都有拔尖班,可以告訴我詳情嗎?謝謝。

Hi, catnips,

I'm too slow and lazy to type chinese, please excuse me to write in English.
The projects are mainly in group. My son did not prefer me to "offer help" to him, so I haven't involved in any of his projects. In Maths, the teacher tried to classify the students into 5 levels throughout the whole year by the results of a number of tests. They had a system that allow chance for any one student to climb up the levels. I appreciate this very much as it gave incentives to students. I'm not so clear about Chinese and English subject. For G9 , the school divide the students into two levels: Grade A and B. 2 classes will be in Grade A and 3 classes in grade B. In G 9, students will come across all subjects for F.4 so to give an idea of all the subjects to student. It is believed that this will facilitate them to make a better choice for their subjects selection in G. 10.   I think for the G9, they are different from the future one as the students will attend the exam. of HKCEE (last year). I'm not sure if the school will change their policy for the G8 who do not need to attend HKCEE.
作者: catnips    時間: 07-7-31 15:58

原文章由 scholastica 於 07-7-31 13:56 發表

Hi, catnips,

I'm too slow and lazy to type chinese, please excuse me to write in English.
The projects are mainly in group. My son did not prefer me to "offer help" to him, so I haven't inv ...


Thanks Scholastica.  Very informational. Yeah I think they are following what most ISs do, classifying the students into different ability levels and train/ teach them accordingly.  This is good for student development.

So you mean starting from G9 the school will divide the students into two streams basing on their acadamic results?  Will the students in Class B be upset, seems they won't have any chance to promote the class A during the school year?

Do the students know which class they will be in by now or they will only know it when the semester starts in Sept?
作者: scholastica    時間: 07-7-31 21:08

原文章由 catnips 於 07-7-31 03:58 PM 發表


Thanks Scholastica.  Very informational. Yeah I think they are following what most ISs do, classifying the students into different ability levels and train/ teach them accordingly.  T ...


I only know my son go into the Grade A class (i.e.sort of 'elite class') but the school has not yet informed us the class name yet.  May be I 'll check that in the school website later. My son is now at Shenzhen having some kind of physical training camp which is arranged by the school for students in school teams.

By the way, it seems that we should move the topic back to "初中教育" right?

[ 本文章最後由 scholastica 於 07-7-31 21:17 編輯 ]
作者: catnips    時間: 07-8-1 01:22

原文章由 scholastica 於 07-7-31 21:08 發表


I only know my son go into the Grade A class (i.e.sort of 'elite class') but the school has not yet informed us the class name yet.  May be I 'll check that in the school website later. My ...



Yeah, I have moved to 初中教育 in the thread of 培僑與王錦輝。  See you there!
作者: 心心    時間: 07-8-1 09:07

本人心儀PKC, 覺得呢間學校學長好有心辦學, 教學理念很合我要求;  唯一最想知道呢間學校在英語方面如何教育? 英語水平如何? 好似cky由g1有net做class teacher+每1/3/5講英文, 優才到了g3 有net做class teacher另外有cambridge同埋唔知咩試去keep好英文

咁PKC如何提升英語水平? 有冇人可以解答我?
作者: piggybank    時間: 07-8-1 10:54

學校用校本教材教英文, 同出面學既野唔同.
主要都係每隔一段時間換一個主題, 要求學生睇多D圖書.
可能由於學校收生時的中英文門檻都唔算低,
我囡果班D同學好多入學時D英文都好流利.
同出面學英文唔同的地方是,
他們於低小較著重講和聽,
課程簡介話學習的次序是聽->講->閱讀,
學了這些基礎, 寫就會易好多
(我個囡的情況也是這樣, 佢讀ST. CAT, 小時候就已經好流利,
入了小一, 做每天的RETELLING功課時, 就教佢寫番佢講的內容出黎, 開頭就會用PHONICS砌D音出黎, 讀得出同樣的音, 但串法和原本的字不一樣, 但老師話唔駛咁急糾正佢, 等佢放膽寫先. 依家已經可以寫到好長的段落, 串字就仍然會好多時用PHONICS串, 未必串到原本個字出黎, 不過我覺得OK可接受啦)

小一部份班由外藉老師教, 部份班是中國人老師,
但差不多全年都係講和聽, 堂課和功課有簡單的書寫,
功課每天都有RETELLING口述及筆錄(多少隨意)和閱讀圖書,
但沒有寫生字, 串字方面用PHONICS教,
默書也是考小朋友會否分辨字音,
小一D細路表現係會夠擔講多D,
但寫方面教好少.

小二都係成日玩遊戲同睇書,
就多好多寫, 都有教少少GRAMMAR.
默書方面都密左好多, 有時默PHONICS,
有時默單字, 有時默句子

三四年級就仲未知

睇下上述資料幫唔幫到你啦!


原文章由 心心 於 07-8-1 09:07 發表
本人心儀PKC, 覺得呢間學校學長好有心辦學, 教學理念很合我要求;  唯一最想知道呢間學校在英語方面如何教育? 英語水平如何? 好似cky由g1有net做class teacher+每1/3/5講英文, 優才到了g3 有net做class teacher另 ...

作者: xiaong    時間: 07-8-1 14:55

Thanks for your reply.

But just wanta to remind that EMB do limit DSS to operate the IB program.  


原文章由 維尼媽 於 07-7-30 10:27 發表

我幫囝囝揾到嘅係優才,其實我好同意培僑校長的理念及教學熱誠,所以我亦偏向選擇這類型的學校,最初未有足夠資料,以為除了國際學校,便只得培僑,經朋友介紹才知優才亦提供相同的教學模式,囝囝 ...

作者: catnips    時間: 07-8-2 11:22

4. 課程屬深屬淺也是見仁見智. 數學跟政府的進度, 中文跟內地水平, 比香港高兩個年級, 英文為校本課程, 小二默書還只是默單字.


培僑中文跟內地水平,那會用 簡體教材嗎?
作者: Char    時間: 07-8-2 12:44

原文章由 piggybank 於 07-8-1 10:54 發表
入了小一, 做每天的RETELLING功課時, 就教佢寫番佢講的內容出黎, 開頭就會用PHONICS砌D音出黎, 讀得出同樣的音, 但串法和原本的字不一樣, 但老師話唔駛咁急糾正佢, 等佢放膽寫先. 依家已經可以寫到好長的段落, 串字就仍然會好多時用PHONICS串, 未必串到原本個字出黎, 不過我覺得OK可接受啦)


Dear piggybank,

唔該可唔可以講多D RETELLING 的功課是要求什么,怎樣運作和做?

謝謝!
作者: Heidibaba    時間: 07-8-2 14:34

原文章由 catnips 於 07-8-2 11:22 發表
4. 課程屬深屬淺也是見仁見智. 數學跟政府的進度, 中文跟內地水平, 比香港高兩個年級, 英文為校本課程, 小二默書還只是默單字.


培僑中文跟內地水平,那會用 簡體教材嗎?


學校是將國內的中文教材繁體化,所以小朋友是不用學簡體字的。個人很欣賞piggybank的一段說話:

話說回來, 如果諗住旨意晒學校, 讀番D屋村學校, 照顧會足好多....讀得呢D學校, 家長都係要幫下細路啦! 不過就唔係好似傳統名校果D幫LOR!

很多家長選擇新辦的直資學校時往往將重點放在愉快學習,功課小和沒有考試壓力。由於沒有像傳統學校有默書和考試制度去督促子女學習,很多時學生和家長便由愉快學習變成放任學習,到發覺孩子成績倒退時,便歸咎於學校的教學方針。其實這類型學校很多時都像國際學校的教學法,小功課和多閱讀。現在傳統的學校也強調多閱讀課外書籍,問題是孩子每天都要做四、五本功課,又要預備中、英文黙書和測驗考試,除了少數天資特別聰敏的孩子外,大部分的孩子都沒有時間閱讀課外書籍,而培僑和其他新辦的直資學校都是功課較少,學校鼓勵孩子閱讀,所以家長真的須要多帶孩子到圖書館,幫助他們選擇合適的課外書籍,和他們一起閱讀。家長這樣幫助孩子和傳統學校督促孩子讀書都是一樣。不過督促的方法不同,效果也不同罷了。透過大量閱讀不同的書籍,從而大量增進詞彙,孩子的程度確實較傳統小學為高。問題是家長有沒有參與吧!

我家小孩也在培僑書院讀書,今年升小二。由於功課量不多(但是每天都至少有英文一項功課),又不用督促默書(間中才有),餘暇便是看書。今年已看完Magic Tree House series, Junie B. Jones series, Cam Jensen series, Rainbow Magic series 等。中文也看完了全套老鼠記者,西遊記、三國演義兒童版也有涉獵,可以知道少功課確實可以有很多閱讀的時間,亦留意到孩子有足夠的中、英文程度去暸解她看的中、英文故事書。而默寫方面比較弱,既然知道她的問題所在,我便可以針對這個弱點給她教導。我不會認為學校的默書太少,所以孩子的默寫能力較弱,因為選擇學校時已認同學校的理念,我不是為了要孩子多考試、默書和測驗,而是希望她多閱讀,培養自信才送她到培僑書院的。

希望每個家長在選擇新辦的直資學校時都先想一想,家長的參與是不少的(我指的不是功課方面),而是你要了解孩子的能力,為他們選擇合適的課外讀本,培養讀書興趣,比傳統學校只是溫習默書和考試,難度更大。

以上純粹是個人的見解,因每人的教育理念不盡相同,孩子的能力也不一樣,希望每個小朋友都能愉快學習。
作者: ckwliu    時間: 07-8-3 00:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Heidibaba    時間: 07-8-3 10:34

原文章由 ckwliu 於 07-8-3 00:30 發表
Just to clarify the myth surrounding IB&non-local:

For local students (i.e. holder of  HKID), there are 2 schemes for university entrance, JUPAS and non-JUPAS, the percentage of non-JUPAS vari ...


ckwliu,

看完你的link後,個人的理解是:

在香港入大學有兩個途徑:
1)
經大學聯招(JUPUS),即是經由A-Level或將來的中學文憑試而入大學

2)
由非大學聯招(Non-JUPUS)進入大學,即是經由IB,IGCSE,GCSE,副學士,高級文憑等進入香港的大學,而後二者多數是進入大學二年級而不會是入讀一年級的


在這裏是沒有所謂Local或Non-Local students的分別,只是從不同的考試或成績而進入大學。城大的統計有25%經由非大學聯招而進入大學沒有進一步的資料透露有多少百分比是進入大學一年級和二年級,如果各佔一半,估計由IB,IGCSE進入大學應佔12.5%。

至於Local或Non-Local students的分別,個人覺得只是學費的差異,就如其他外國大學一樣,本土學生收費是較外籍學生平,與學生用何種途徑入大學應沒有任何關係。如有錯誤,煩請更正。
作者: ckwliu    時間: 07-8-3 10:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Heidibaba    時間: 07-8-3 11:05

原文章由 ckwliu 於 07-8-3 10:48 發表
Hi Heidibaba,

I was just responding to the misunderstanding of IB graduates being treated as non-locals as some of the parents seem to believe.  I jsut wanna clarify that whether IB or A-level ...


ic

You are perfectly correct.  Regardless what kind of overseas examination one is taking, he/she will be treated as a local student as long as he/she has a valid HKID.
作者: beetle    時間: 07-8-12 00:58

原文章由 ckwliu 於 07-8-3 10:48 發表
Hi Heidibaba,

I was just responding to the misunderstanding of IB graduates being treated as non-locals as some of the parents seem to believe.  I jsut wanna clarify that whether IB or A-level ...



For my case, I took GCE A Level overseas, so I had to apply local universities through non-JUPAs.  Unlike JUPAs , I can send applications to more than one university at the same time.  So at the end 3 universities accepted me at the same time.  
As I am a HK citizen, I pay the school fees for local citizen.

So there's no need to worry about IB students treated as non-locals.  But I'm not sure about the percentage of students that could be admitted through non-JUPAs.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5