教育王國

標題: 有冇人收到marymount 插班通知? [打印本頁]

作者: easonjeh    時間: 07-7-23 12:07     標題: 有冇人收到marymount 插班通知?

有冇人收到marymount 插班通知? Thanks
作者: leschelems    時間: 07-7-24 01:45

我沒有留意今年插班試的日子,不過據以往的做法,插班試後一星期會收到取錄信,至於不獲取錄的,我就不清楚(從沒有不獲取錄的家長願意透露)。

原文章由 easonjeh 於 07-7-23 12:07 發表
有冇人收到marymount 插班通知? Thanks

作者: Sindy    時間: 07-7-24 04:03

原文章由 leschelems 於 07-7-24 01:45 發表
我沒有留意今年插班試的日子,不過據以往的做法,插班試後一星期會收到取錄信,至於不獲取錄的,我就不清楚(從沒有不獲取錄的家長願意透露)。


通常取錄大約五六日到啦,不獲取錄的會遲一兩日
作者: ebeltang    時間: 07-7-24 08:17

原文章由 Sindy 於 07-7-24 04:03 發表


通常取錄大約五六日到啦,不獲取錄的會遲一兩日



hi all
噚日收到通知,我都想請問大家可分享多d呢間學校校內實際情況嗎 以及而家都要搵校車接送返放學>九龍區往來香港區
如大家有資料請幫忙
作者: leschelems    時間: 07-7-24 23:20

據以往的插班生家長透露,取錄信附有註冊日期,而在註冊當天會講解保姆車、午膳、校服、書簿等事宜。

原文章由 ebeltang 於 07-7-24 08:17 發表



hi all
噚日收到通知,我都想請問大家可分享多d呢間學校校內實際情況嗎 以及而家都要搵校車接送返放學>九龍區往來香港區
如大家有資料請幫忙

作者: Sindy    時間: 07-7-24 23:22

原文章由 leschelems 於 07-7-24 23:20 發表
據以往的插班生家長透露,取錄信附有註冊日期,而在註冊當天會講解保姆車、午膳、校服、書簿等事宜。
一派紙就好搵校車啦,我果年乜校車都爆咁濟,有無媽咪可以幫到佢呀.................
作者: ebeltang    時間: 07-7-25 08:14

原文章由 Sindy 於 07-7-24 23:22 發表
一派紙就好搵校車啦,我果年乜校車都爆咁濟,有無媽咪可以幫到佢呀.................

hi sindy
唔係呀話咁快full晒,係呀我噚日去註冊學校冇自己校車隊全部靠街車 好似冇乜安全感wo妳小朋友搭車經驗以往會唔會有咩問題呢,同埋可以分享d細節野嗎?提提我呀 係呢我知妳小朋友應該黎緊9月份高我女一年級,我可以直接msm妳嗎 等我女(師妹)打探校內情況都好嘛 同埋我亦收到書單都想知校內學術係咪同我原本間學校相近亦或更好呀:loveliness:
作者: lauerica    時間: 07-7-27 22:02

ebeltang
你意思係23號收到取綠信,通知你24號去註冊?
唔係好明?可否講清楚D。
作者: ebeltang    時間: 07-7-28 11:06

hi
唔係收信架,係學校響23號直接電話聯絡通知取錄,叫我24號朝早註冊,明嗎?
原文章由 lauerica 於 07-7-27 22:02 發表
ebeltang
你意思係23號收到取綠信,通知你24號去註冊?
唔係好明?可否講清楚D。





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5