教育王國

標題: 細仔與大女的困惑 [打印本頁]

作者: mr_won9    時間: 07-7-23 11:56     標題: 細仔與大女的困惑

家姐考到一間男女校同一間有直屬中學的女校。
應否為細佬

間男女校又無直屬中學,到的又再煩兩獲

若家長讀女校,就唔駛煩,但細佬就煩兩次,細仔更是煩上煩,
點好

[ 本文章最後由 mr_won9 於 07-7-24 07:05 編輯 ]
作者: yckd    時間: 07-7-23 14:01

咁要睇什麼男女校vs什麼女校,我情況都是一樣;統一派位後,連所派小學加上叩門小學,考到幾間小一位;男女校及女校都有,但女校高男女校幾班,又有頂級直屬女中;即刻唔駛想便注冊。

到細佬時再想,反正都有抽獎,唔掂再叩門;經驗所得,叩門並不很難,但都靠彩數,再講小學還可考插班,真的不用太擔心;我反而覺得中學派位更難,又多聯系及直屬小學;所以不想影響女兒前途。
作者: 麟媽媽    時間: 07-7-23 14:08

你唔應該為左細佬而犧牲家姐既,
家姐考到間直資學校證明佢表現好,
有能力先入到,你因為咁而要佢入另一間男女校,
對家姐好唔公平!佢大個知道會怨你架!

作者: mr_won9    時間: 07-7-24 07:06

多謝回應




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5